Guest M1974

M & P's bryllup 22 august 2008

2,299 posts in this topic

Annonce ♥

UTROLIG FLOTTE BILLEDER.... men hvem kan tage grimme billeder med så smukke mennesker som motiver ??

Endnu engang tillykke med brylluppet... glæder mig til at læse din beretning, og høre hvad han sagde da han så dig glide op af kirkegulvet.

Jeannette

0

Stort tillykke med brylluppet i går.

Jeg håber i havde en fantastisk dag - ja, vejret kan i da ikke klage over !!!

Jeg glæder mig til at se flere billeder - dem du har lagt ind, er ikke mindre end fantastiske !! :lol:

og glæder mig naturligvis også, til du lægger beretning ind til os sultne zillaer :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg havde helt glemt et billede, det bliver alt for nu. Vi tager afsted meget tidligt i morgen på bryllupsrejse, er meget spændt på hvor hen :cheerleader3:

Glæder mig til at komme hjem og dele alle billederne og dagen med jer.

Kram Mette

post-30576-1219602899.jpg

Ja det er jeg egentlig også :cheerleader3: . Håber I har den bedste tur og så må du få taget en masse billeder du kan dele med os når I er hjemme igen :cheerleader3:

Skøøønt billede :cheerleader3:

0

Så så man lige mig i fuld gang på en crosstrainer, da jeg pludselig udbryder P*S - til de omkringståendes store forbavselse (heldigvis er jeg kommet ind i en vane med kun at bande på dansk :cheerleader3: ) Nå, men altså grunden var at jeg kom i tanker om, at jeg da fuldstøndig var røget over d.22 uden at have fået ønsket dig tillykke med bryllupsdagen! (og det er ikke engang lyv!)

Men et stort forsinket tillykke - håber i nyder jeres bryllupsrejse - hvor så i bare totalt fantastiske ud - eminente billeder - glæder mig såå meget til at læse beretning. :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Annonce ♥

Er BK da gået helt i stå?!?.. Nu har jeg glædet mig temmelig længe til at høre beretning, se endnu flere skønne billeder og ikke mindst høre hvordan bryllupsrejsen gik - men er disse ting mon skrevet et sted jeg ikke kender til?? :hug::thumbsupsmileyanim:

0

Er BK da gået helt i stå?!?.. Nu har jeg glædet mig temmelig længe til at høre beretning, se endnu flere skønne billeder og ikke mindst høre hvordan bryllupsrejsen gik - men er disse ting mon skrevet et sted jeg ikke kender til?? :hug::thumbsupsmileyanim:

Kære Wisp,

ihhh hvor du skubber til min dårlige samvittighed :hug:

Mangler stadig at få billeder fra kirken på CD, skal nok prøve at få dem snart og så få lagt en beretning ind

Knuser

0

Annonce ♥

Er BK da gået helt i stå?!?.. Nu har jeg glædet mig temmelig længe til at høre beretning, se endnu flere skønne billeder og ikke mindst høre hvordan bryllupsrejsen gik - men er disse ting mon skrevet et sted jeg ikke kender til?? :):)

Kære Wisp,

ihhh hvor du skubber til min dårlige samvittighed :cheerleader3:

Mangler stadig at få billeder fra kirken på CD, skal nok prøve at få dem snart og så få lagt en beretning ind

Knuser

Hehe ja men jeg venter jo i stor spænding forstår du - for med de få billeder du har lagt op som appetitvækker, er min appetit ved at være temmelig stor :ilovebryllupsklar:

Men jeg er kan være meget tålmodig så jeg venter lidt mere i spænding :)

:cheerleader3:

0

Er BK da gået helt i stå?!?.. Nu har jeg glædet mig temmelig længe til at høre beretning, se endnu flere skønne billeder og ikke mindst høre hvordan bryllupsrejsen gik - men er disse ting mon skrevet et sted jeg ikke kender til?? :):)

Kære Wisp,

Knuser

Hehe ja men jeg venter jo i stor spænding forstår du - for med de få billeder du har lagt op som appetitvækker, er min appetit ved at være temmelig stor :ilovebryllupsklar:

Hvor er du sød :cheerleader3:

Jeg har fået Peter til at rykke for billederne fra kirken :cheerleader3:

Kram

0

Er BK da gået helt i stå?!?.. Nu har jeg glædet mig temmelig længe til at høre beretning, se endnu flere skønne billeder og ikke mindst høre hvordan bryllupsrejsen gik - men er disse ting mon skrevet et sted jeg ikke kender til?? :cheerleader3::)

Kære Wisp,

Knuser

Hvor er du sød :cheerleader3:

Jeg har fået Peter til at rykke for billederne fra kirken :)

Kram

Du kan altid give mig nummeret, så skal jeg nok ringe og rykke for dem :)

"Ahem - ja goddag du taler med Charlotte - jeg ønsker at rykke for nogle billeder I har taget af Mette og hendes mand d.22 august i år. Min tålmodighed er stor, men jeg må ærligt talt indrømme, at jeg snart ikke kan vente længere med at se de billeder!"...

Øhh hvem er du???

"Mig? - nåe jamen øhh, altså jeg kender hende, sådan lidt, fra et bryllupsforum, hvor jeg nu efterhånden har ventet temmelig længe på at få en beretning fra den store dag - og fordi I endnu ikke har sendt dem billederne, har JEG endnu ikke hørt noget som helst om dagen - så jeg må ærligt indrømme, at jeg er lidt skuffet over jer!"

Mit gæt er, at I vil have billederne senest dagen efter :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Er BK da gået helt i stå?!?.. Nu har jeg glædet mig temmelig længe til at høre beretning, se endnu flere skønne billeder og ikke mindst høre hvordan bryllupsrejsen gik - men er disse ting mon skrevet et sted jeg ikke kender til?? :cheerleader3::)

Kære Wisp,

Knuser

:boohoo:

Hvor er du sød ()()

Jeg har fået Peter til at rykke for billederne fra kirken :denmarkflag:

Kram

Du kan altid give mig nummeret, så skal jeg nok ringe og rykke for dem :)

"Ahem - ja goddag du taler med Charlotte - jeg ønsker at rykke for nogle billeder I har taget af Mette og hendes mand d.22 august i år. Min tålmodighed er stor, men jeg må ærligt talt indrømme, at jeg snart ikke kan vente længere med at se de billeder!"...

Øhh hvem er du???

"Mig? - nåe jamen øhh, altså jeg kender hende, sådan lidt, fra et bryllupsforum, hvor jeg nu efterhånden har ventet temmelig længe på at få en beretning fra den store dag - og fordi I endnu ikke har sendt dem billederne, har JEG endnu ikke hørt noget som helst om dagen - så jeg må ærligt indrømme, at jeg er lidt skuffet over jer!"

Mit gæt er, at I vil have billederne senest dagen efter :cheerleader3:

:cheerleader3::cheerleader3::)()()

0