Posted August 23, 2008 · Report post Kære søde Mette Et kæmpe stort tillykke med dagen i går! Wow, hvor er I bare GUUUUDESMUKKE på de helt fantastiske billeder!! Glæder mig til at se endnu flere!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 23, 2008 · Report post UTROLIG FLOTTE BILLEDER.... men hvem kan tage grimme billeder med så smukke mennesker som motiver ?? Endnu engang tillykke med brylluppet... glæder mig til at læse din beretning, og høre hvad han sagde da han så dig glide op af kirkegulvet. Jeannette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 23, 2008 · Report post Stort tillykke med brylluppet i går. Jeg håber i havde en fantastisk dag - ja, vejret kan i da ikke klage over !!! Jeg glæder mig til at se flere billeder - dem du har lagt ind, er ikke mindre end fantastiske !! og glæder mig naturligvis også, til du lægger beretning ind til os sultne zillaer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 23, 2008 · Report post UPS, glemte helt at sige tillykke med den lille smukke niece 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 24, 2008 · Report post ET KÆMPE TILLYKKE MED BRYLLUPPET!!!!! HOLD DA K... HVOR VAR I LÆKRE DIN KJOLE ER BARE HELT FANTASTISK 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 24, 2008 · Report post Sikke nogle billeder 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 24, 2008 · Report post Sikke fantastiske billeder.... i er jo bare et super smukt brudepar. Stort tillykke... glæder mig til flere billeder og høre mere om jeres dag. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 24, 2008 · Report post Jeg havde helt glemt et billede, det bliver alt for nu. Vi tager afsted meget tidligt i morgen på bryllupsrejse, er meget spændt på hvor hen Glæder mig til at komme hjem og dele alle billederne og dagen med jer. Kram Mette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 24, 2008 · Report post Åh Mette, de billeder er simpelthen for skønne Hav den aller skønneste rejse. Glæder mig til at høre om det hele 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2008 · Report post wow skat sikke nogle fantastiske billeder Glæder mig til at se flere og høre alt om jeres skønne dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2008 · Report post Jeg havde helt glemt et billede, det bliver alt for nu. Vi tager afsted meget tidligt i morgen på bryllupsrejse, er meget spændt på hvor hen Glæder mig til at komme hjem og dele alle billederne og dagen med jer. Kram Mette Ja det er jeg egentlig også . Håber I har den bedste tur og så må du få taget en masse billeder du kan dele med os når I er hjemme igen Skøøønt billede 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2008 · Report post Så så man lige mig i fuld gang på en crosstrainer, da jeg pludselig udbryder P*S - til de omkringståendes store forbavselse (heldigvis er jeg kommet ind i en vane med kun at bande på dansk ) Nå, men altså grunden var at jeg kom i tanker om, at jeg da fuldstøndig var røget over d.22 uden at have fået ønsket dig tillykke med bryllupsdagen! (og det er ikke engang lyv!) Men et stort forsinket tillykke - håber i nyder jeres bryllupsrejse - hvor så i bare totalt fantastiske ud - eminente billeder - glæder mig såå meget til at læse beretning. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 26, 2008 · Report post wuiiiii Paris søde - hvor er det feeeeedt, glæder mig til at høre om det hele 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2008 · Report post Smukke smukke billeder! Det har de virkelig gjort godt! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 21, 2008 · Report post Er BK da gået helt i stå?!?.. Nu har jeg glædet mig temmelig længe til at høre beretning, se endnu flere skønne billeder og ikke mindst høre hvordan bryllupsrejsen gik - men er disse ting mon skrevet et sted jeg ikke kender til?? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 23, 2008 · Report post Er BK da gået helt i stå?!?.. Nu har jeg glædet mig temmelig længe til at høre beretning, se endnu flere skønne billeder og ikke mindst høre hvordan bryllupsrejsen gik - men er disse ting mon skrevet et sted jeg ikke kender til?? Kære Wisp, ihhh hvor du skubber til min dårlige samvittighed Mangler stadig at få billeder fra kirken på CD, skal nok prøve at få dem snart og så få lagt en beretning ind Knuser 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 23, 2008 · Report post Er BK da gået helt i stå?!?.. Nu har jeg glædet mig temmelig længe til at høre beretning, se endnu flere skønne billeder og ikke mindst høre hvordan bryllupsrejsen gik - men er disse ting mon skrevet et sted jeg ikke kender til?? Kære Wisp, ihhh hvor du skubber til min dårlige samvittighed Mangler stadig at få billeder fra kirken på CD, skal nok prøve at få dem snart og så få lagt en beretning ind Knuser Hehe ja men jeg venter jo i stor spænding forstår du - for med de få billeder du har lagt op som appetitvækker, er min appetit ved at være temmelig stor Men jeg er kan være meget tålmodig så jeg venter lidt mere i spænding 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 23, 2008 · Report post Er BK da gået helt i stå?!?.. Nu har jeg glædet mig temmelig længe til at høre beretning, se endnu flere skønne billeder og ikke mindst høre hvordan bryllupsrejsen gik - men er disse ting mon skrevet et sted jeg ikke kender til?? Kære Wisp, ihhh hvor du skubber til min dårlige samvittighed Mangler stadig at få billeder fra kirken på CD, skal nok prøve at få dem snart og så få lagt en beretning ind Knuser Hehe ja men jeg venter jo i stor spænding forstår du - for med de få billeder du har lagt op som appetitvækker, er min appetit ved at være temmelig stor Men jeg er kan være meget tålmodig så jeg venter lidt mere i spænding Hvor er du sød Jeg har fået Peter til at rykke for billederne fra kirken Kram 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2008 · Report post Hej Mette. Ja jeg har også dagligt været inde og kigge for at se om der var kommet billeder. Dem du har lagt ind er nemlig helt fantastiske, så jeg glææææder mig til at se flere.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2008 · Report post Er BK da gået helt i stå?!?.. Nu har jeg glædet mig temmelig længe til at høre beretning, se endnu flere skønne billeder og ikke mindst høre hvordan bryllupsrejsen gik - men er disse ting mon skrevet et sted jeg ikke kender til?? Kære Wisp, ihhh hvor du skubber til min dårlige samvittighed Mangler stadig at få billeder fra kirken på CD, skal nok prøve at få dem snart og så få lagt en beretning ind Knuser Hehe ja men jeg venter jo i stor spænding forstår du - for med de få billeder du har lagt op som appetitvækker, er min appetit ved at være temmelig stor Men jeg er kan være meget tålmodig så jeg venter lidt mere i spænding Hvor er du sød Jeg har fået Peter til at rykke for billederne fra kirken Kram Du kan altid give mig nummeret, så skal jeg nok ringe og rykke for dem "Ahem - ja goddag du taler med Charlotte - jeg ønsker at rykke for nogle billeder I har taget af Mette og hendes mand d.22 august i år. Min tålmodighed er stor, men jeg må ærligt talt indrømme, at jeg snart ikke kan vente længere med at se de billeder!"... Øhh hvem er du??? "Mig? - nåe jamen øhh, altså jeg kender hende, sådan lidt, fra et bryllupsforum, hvor jeg nu efterhånden har ventet temmelig længe på at få en beretning fra den store dag - og fordi I endnu ikke har sendt dem billederne, har JEG endnu ikke hørt noget som helst om dagen - så jeg må ærligt indrømme, at jeg er lidt skuffet over jer!" Mit gæt er, at I vil have billederne senest dagen efter 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 25, 2008 · Report post Er BK da gået helt i stå?!?.. Nu har jeg glædet mig temmelig længe til at høre beretning, se endnu flere skønne billeder og ikke mindst høre hvordan bryllupsrejsen gik - men er disse ting mon skrevet et sted jeg ikke kender til?? Kære Wisp, ihhh hvor du skubber til min dårlige samvittighed Mangler stadig at få billeder fra kirken på CD, skal nok prøve at få dem snart og så få lagt en beretning ind Knuser Hehe ja men jeg venter jo i stor spænding forstår du - for med de få billeder du har lagt op som appetitvækker, er min appetit ved at være temmelig stor Men jeg er kan være meget tålmodig så jeg venter lidt mere i spænding Hvor er du sød Jeg har fået Peter til at rykke for billederne fra kirken Kram Du kan altid give mig nummeret, så skal jeg nok ringe og rykke for dem "Ahem - ja goddag du taler med Charlotte - jeg ønsker at rykke for nogle billeder I har taget af Mette og hendes mand d.22 august i år. Min tålmodighed er stor, men jeg må ærligt talt indrømme, at jeg snart ikke kan vente længere med at se de billeder!"... Øhh hvem er du??? "Mig? - nåe jamen øhh, altså jeg kender hende, sådan lidt, fra et bryllupsforum, hvor jeg nu efterhånden har ventet temmelig længe på at få en beretning fra den store dag - og fordi I endnu ikke har sendt dem billederne, har JEG endnu ikke hørt noget som helst om dagen - så jeg må ærligt indrømme, at jeg er lidt skuffet over jer!" Mit gæt er, at I vil have billederne senest dagen efter 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 17, 2008 · Report post Stadig ingen billeder?!? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 18, 2008 · Report post Stadig ingen billeder?!? Tænkte præcis det samme 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 24, 2008 · Report post Stadig ingen billeder?!? Tænkte præcis det samme Mon der er en tålmodighedspræmie?!? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites