Guest M1974

M & P's bryllup 22 august 2008

2,299 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Samtale med præsten

Nå så er den sidste store ting på plads :bearhug: Vi har fået aftalt tid med præsten. Så næste torsdag kl. 8.45 skal vi mødes med hende ved kirken. Vi skal bare have valgt salmer inden, så det er jo lige til at klare :bestwishes:

wuuuuuuuuuuuiiiiiii fedt søde :denmarkflag: Der er ikke mange dage til vi skal se din vidunderlige kjole i aktion :denmarkflag:

Glæder mig til at se dig lørdag :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

I får lige en lille update, jeg kan ikke så godt tage mig sammen lige i øjeblikket, selvom jeg nok burde fare rundt og få styr på de sidste detaljer ;)

Men i går tog jeg lige mig selv i nakken og fik ordnet:

• Færdiggjort bordplan uden det store drama
  • Lavet værelsesliste til Helenekilde
  • Skrevet til Helenekilde ang essentials i baren (gajolshots)
  • Layouttet kirkehæfter næsten færdig
  • Opdateret min huskeliste

Var ved at panikke lidt, men det hjalp at få set på listen og hakket lidt af.

I aften skal vi ned til Fotohajerne og tale billeder, det glæder jeg mig rigtig meget til :denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag: Jeg skal huske at have min bærbare med, så jeg kan vise de billeder jeg har samlet som inspiration.

Det var vist det hele fra mig for nu, puha der er næsten kun 2 uger til, hvor hurtigt kommer de lige til at gå???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du bare heldig at have fået billetter. Jeg ville så gerne ind at se ham.

Super med præsten og godt, at du lige fik hanket op i dig selv, så en masse kunne blive krydset af. Det er jo lige om lidt :denmarkflag::denmarkflag:

ja jeg er også såååå glad for at jeg har fået billetter :denmarkflag::bearhug::bestwishes: Der skal festes igennem til den koncert :cheerleader3:

Og ja det var godt jeg lige fik hanket op i mig selv, føler mig også lidt mere rolig i dag pga det :cheerleader3:

kram

0

Del dette indlæg

Jeg skulle hilse fra JH - var dernede til formiddag. Vi kom til at snakke om dine sko (ved ikke helt hvordan vi havnede på det emne). Jeg mente, at du var på 4. par bryllupssko, men blev rettet - med ordene: Jeg har tjek på Mettes sko! :denmarkflag:

Han er nu sød - og dygtig!

0

Del dette indlæg

Jeg skulle hilse fra JH - var dernede til formiddag. Vi kom til at snakke om dine sko (ved ikke helt hvordan vi havnede på det emne). Jeg mente, at du var på 4. par bryllupssko, men blev rettet - med ordene: Jeg har tjek på Mettes sko! :bearhug:

:bestwishes: ja han har om nogle styr på mine sko ;) faktisk alle mine sko, man skulle tro han har været hjemme og kigge i mit klædeskab.

Og fortæl fortæl hvordan gik det??????? :denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag:

Knus

P.S det er kun 2. par ;)

0

Del dette indlæg

Jeg skulle hilse fra JH - var dernede til formiddag. Vi kom til at snakke om dine sko (ved ikke helt hvordan vi havnede på det emne). Jeg mente, at du var på 4. par bryllupssko, men blev rettet - med ordene: Jeg har tjek på Mettes sko! :bestwishes:

:cheerleader3: ja han har om nogle styr på mine sko ;) faktisk alle mine sko, man skulle tro han har været hjemme og kigge i mit klædeskab.

Knus

P.S det er kun 2. par ;)

Ja, jeg tror, jeg tog fejl af antallet, fordi jeg også tænkte på de andre sko, du har vist i din tråd - de lilla og gudeskoene i sølv. Jeg kunne iøvrigt ikke lade være med at tænke, at JH sikkert har mere styr på dine sko end din kæreste har! :cheerleader3:

Det gik godt - det bliver en kjole meget inspireret af din (efterligning er den bedste kompliment) bare ud i et og med hjerteudskæring og draperinger på overdelen (er der også draperinger på din den røde? Det kan jeg ikke helt se på billedet). Og i lilla - han var ret vild med skoene, den skal passe til. Jeg har to stofprøver med hjem i hver deres lilla nuancer, så nu jeg overvejer jeg lige sagen.

PS: Han glæder sig tydeligvis til den 22. og er SÅ STOLT af din kjole! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skulle hilse fra JH - var dernede til formiddag. Vi kom til at snakke om dine sko (ved ikke helt hvordan vi havnede på det emne). Jeg mente, at du var på 4. par bryllupssko, men blev rettet - med ordene: Jeg har tjek på Mettes sko! :cheerleader3:

:cheerleader3: ja han har om nogle styr på mine sko ;) faktisk alle mine sko, man skulle tro han har været hjemme og kigge i mit klædeskab.

Knus

P.S det er kun 2. par ;)

Ja, jeg tror, jeg tog fejl af antallet, fordi jeg også tænkte på de andre sko, du har vist i din tråd - de lilla og gudeskoene i sølv. Jeg kunne iøvrigt ikke lade være med at tænke, at JH sikkert har mere styr på dine sko end din kæreste har! :o

Det gik godt - det bliver en kjole meget inspireret af din (efterligning er den bedste kompliment) bare ud i et og med hjerteudskæring og draperinger på overdelen (er der også draperinger på din den røde? Det kan jeg ikke helt se på billedet). Og i lilla - han var ret vild med skoene, den skal passe til. Jeg har to stofprøver med hjem i hver deres lilla nuancer, så nu jeg overvejer jeg lige sagen.

PS: Han glæder sig tydeligvis til den 22. og er SÅ STOLT af din kjole! :bearhug:

Ingen tvivl om at Jesper har mere styr på mine sko end Peter (selvom han nu også klarer det meget godt)

Ihh hvor lyder den bare fin. Husk vi vil se billeder :bestwishes: Der er også draperinger på min den røde, måske jeg har et billede, men kun derhjemme. Det giver bare den fineste figur ever synes jeg. Glæder mig til at høre hvad I finder ud af helt præcis med stof.

Ja han er ret sød, man kan bare se på ham hvor glad han er på ens vegne, tror det bliver ret følelsesmæssigt at skulle have kjolen på nede hos ham :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej honey,

sikke en masse, du har fået styr på :denmarkflag::denmarkflag:

Glæder mig til at høre om fotograf-mødet :bearhug:

Ja det går da lidt fremad ;)

Vi har lige været nede og besøge Kamilla aka den ene Fotohaj, og hun var bare supersød, vi føler os begge supertrygge ved at hun er ansvarlig for vores billeder :denmarkflag: Vi fik både talt om stil, fotomuligheder oppe i Tisvildeleje og de billeder hun skal tage af gæsterne :bestwishes: Det bliver total perfekt.

Vi ses lige om lidt

Møs møs

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:denmarkflag::denmarkflag::bearhug: NICE :bestwishes::cheerleader3::cheerleader3:

Når I at komme hjem fra honeymoon?

Jeps, mener vi kommer hjem fredag :cheerleader3:

Peter holder kortene tæt ind til kroppen, så jeg ved faktisk ikke så meget ;)

Ih hvor skønt med en initiativrig mand :denmarkflag:

Og spændende med præstesamtale - så bliver det pludselig meget virkeligt ikke? :o

0

Del dette indlæg

og ps du burde efterhånden få en klækkelig rabat nede hos JH med alle de zillaer du får sendt derned :denmarkflag:

Glæder mig til at se dig lørdag

og pps - Jeg har helt tjek på dine sko også, bare hvis det skulle blive nødvendigt............ :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha ja om 2 uger skal jeg være nede hos Jesper om 10 min for at få min kjole på :cheerleader3: hvor hurtigt er det lige at tiden går lige nu?????

hæhæ jeg har det på præcis samme måde..... kiggede på min ticker før og tænkte; HOV DEN HAR DA VIST SPRUNGET NOGLE DAGE OVER!!!

Men nej, den tælle sq rigtig nok.... kan virkelig ikke følge med og panik anfaldene kommer oftere og oftere.

Redigeret af nynnem
0

Del dette indlæg

Puha ja om 2 uger skal jeg være nede hos Jesper om 10 min for at få min kjole på :cheerleader3: hvor hurtigt er det lige at tiden går lige nu?????

hæhæ jeg har det på præcis samme måde..... kiggede på min ticker før og tænkte; HOV DEN HAR DA VIST SPRUNGET NOGLE DAGE OVER!!!

Men nej, den tælle sq rigtig nok.... kan virkelig ikke følge med og panik anfaldene kommer oftere og oftere.

jeg har heldigvis ikke haft decideret panikanfald, men de kommer snigende tror jeg. Har været lidt småsløj i denne uge og det er et typisk tegn på at jeg småstresser over noget :cheerleader3:

Og ja puha det er godt nok lige om lidt, man forstår det ikke helt, jeg synes i hvert fald det er meget underligt at man er gift lige om lidt :cheerleader3:

Redigeret af M1974
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer