farmer

bryd traditionen??

11 indlæg i dette emne

hejsa tøser!

Faldt lige over dette sjove link :

Måske nogen kunne blive fristet til at bryde traditionen, med brudevalsen lidt??

Jeg syntes selv det er genialt og gennemført, men ved ikke helt om det ville passe ind til vores bryllup

Hvad syntes I tøser??

Gitte :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Er det bare mig der er lidt for følsom for tiden? Flæbede som et lille barn da jeg havde set klippet. hvor så de bare glade ud... er ved at s... i bukserne ved tanken om at skulle danse nogen ting med min kæreste.. har dog meldt os til brudevals...

0

Del dette indlæg

Kunne da være en ide man skulle lufte for kæresten, for ved der er mange der glæder sig til at se min kæreste danse... Så også lige det klip hvor de lavede break dance, det kunne også være en mulighed... Men det er klart noget man skal øve...

0

Del dette indlæg

*griner*

DEN ER KØBT!

Viste klippet til kæresten, og han begyndte med det samme at søge på en danselærer i området. Det er jo ganske fænomonalt - og kan lige folks ansigter.

OG NEJ......... jeg tuder og hyler også når jeg ser sådan noget, lidt pinligt at skulle grine og snakke med kæresten, samtidig med at man skal synke klumpen i halsen *gg*

hilsen fjumse

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det bare mig der er lidt for følsom for tiden? Flæbede som et lille barn da jeg havde set klippet. hvor så de bare glade ud... er ved at s... i bukserne ved tanken om at skulle danse nogen ting med min kæreste.. har dog meldt os til brudevals...

Nej, det er ikke kun dig... Jeg skal bare høre en sang, jeg kan relatere en lille smule til, så er vandet igang... :bearhug:

Så du kan vel godt forestille dig, hvor meget jeg lige flæbede, da jeg så klippet... ;)

Synes det er et super godt klip... Virkelig genialt, og i min verden, super romantisk. Kunne vildt godt tænke mig at gøre det til vores bryllup, meeeeen... Kæresten er ikke glad for at danse. Har kun lige fået ham overtalt til at vi altså SKAL danse brudevals... :heart:

0

Del dette indlæg

Jeg synes ideen er fantastisk og jeg ELSKER melodien....MEN jeg synes nu det falder en smule til jorden når de ryger ud af takt gentagne gange - men det er måske kun mig der lægger mærke til sådan noget?!

Men i øvrigt - ti dig der søger på danselærere.....hvor bor I, for jeg kunne sagtens lærer Jer dansen hvis I bor i nærheden (har danset i 21 år, hvoraf en stor del af de år var på konkurrenceniveau?)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer