MetteAaby

Er der ingen, der skal giftes d 26/7-2008

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa!!

Jeg skal godt nok ikke giftes d. 26/7, så på det punkt kan jeg desværre ikke hjælpe dig... Men vil da gerne følges alligevel! :bearhug: Jeg skal giftes 3 uger før dig, og jeg har indtil videre heller ikke nogen at dele datoen med... :heart:

Forresten - lagde lige mærke til, at der i oversigten over planlægningstråde stadig står, at du skal giftes d. 14/7.. Bare så du ved det, hvis du gerne ville have det ændret.. ;)

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!!

Jeg skal godt nok ikke giftes d. 26/7, så på det punkt kan jeg desværre ikke hjælpe dig... Men vil da gerne følges alligevel! :bearhug: Jeg skal giftes 3 uger før dig, og jeg har indtil videre heller ikke nogen at dele datoen med... :heart:

Forresten - lagde lige mærke til, at der i oversigten over planlægningstråde stadig står, at du skal giftes d. 14/7.. Bare så du ved det, hvis du gerne ville have det ændret.. ;)

Hej Rikke,

Jeg vil meget gerne følges med dig! :-)

Jeg må lige få sendt en PM til FrøkenMaja vist. Mange tak for oplysningen, det havde jeg slet ikke tænkt på!

0

Del dette indlæg

Nej det har jeg ikke...sidder i øjeblikket fordybet i mit bachelorprojekt, så alt andet må lige vente et par måneder.

Men vi har styr på de allermest overordnede ting såsom kirken, feststedet....ja det var vist egentlig det :0)

Det bliver dog ikke et helt traditionelt bryllup, eftersom min kæreste er italiener - vi vil derfor forsøge at blande de danske bryllupstraditioner med de italienske.

Derudover er der selvfølgelig sprogproblemet...min kæreste går til dansk efter afbejde og er efterhånden meget dygtig, men hans familie og venner taler kun italiensk. Jeg taler begge sprog flydende, men det hjælper jo ikke rigtig noget lige den dag....så vores hjerner ligger lidt i blød for nogle gode og smarte løsninger.

Nå...men jeg kan se, at I er pænt længere end os. Vi får vist bare et travlt forår :0)

0

Del dette indlæg

Nej det har jeg ikke...sidder i øjeblikket fordybet i mit bachelorprojekt, så alt andet må lige vente et par måneder.

Men vi har styr på de allermest overordnede ting såsom kirken, feststedet....ja det var vist egentlig det :0)

Det bliver dog ikke et helt traditionelt bryllup, eftersom min kæreste er italiener - vi vil derfor forsøge at blande de danske bryllupstraditioner med de italienske.

Derudover er der selvfølgelig sprogproblemet...min kæreste går til dansk efter afbejde og er efterhånden meget dygtig, men hans familie og venner taler kun italiensk. Jeg taler begge sprog flydende, men det hjælper jo ikke rigtig noget lige den dag....så vores hjerner ligger lidt i blød for nogle gode og smarte løsninger.

Nå...men jeg kan se, at I er pænt længere end os. Vi får vist bare et travlt forår :0)

Hej

Skal godt nok giftes om 3 uger, men ville lige komme med et raad til det med blandet fest. Vi var for nylig til et blandet bryllup med finner og danskere. Brudeparret havde faaet fat paa en fisnk studerende, som var rigtig god til at hjaelpe emd at oversaette taler osv. Det var faktisk ikke saa slemt med afrbydelser osv. grundet oversaettelse, men det gjorde da at talerne blev lidt laengere .. Maaske er det noget I kan bruge..

Hilsen Ditteh

0

Del dette indlæg

Vi var faktisk selv til et andet dansk-italiensk bryllup sidste år, og der foregik det ligesådan.

Desværre var ham der oversatte ikke helt skarp, og det bevirkede at det ikke fungerede helt så godt.

Måske derfor syntes jeg ikke, talerne kom til deres fulde ret, da det er lidt svært at opretholde en romantisk/sjov (hvad det nu skal være) stemning, når de hele tiden bliver afbrudt af oversættelser. Der har et andet sted herinde været nævnt noget om headset - det synes jeg umiddelbart, lyder som en god idé, da alle så kan følge med i talen på samme tid.

Men mange tak for forslaget i hvert fald :0)

Redigeret af bassemus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej bassemus,

Jeg burde også læse MEGET mere, end jeg gør p.t. Jeg håber, at dette bryllupsræs finder mere passende niveau snart, Hehe.

Jeg glæder mig til at læse mere om, hvordan I vil arrangere det blandede bryllup. Det bliver spændende!

Jeg er ikke nået længere end dig, tror jeg! Det eneste der er på plads er også stedet, kirken og kjolen!

0

Del dette indlæg

Så har jeg lige snakket med feststedet, og det er nu endelig booket.

Ringede lige til min kæreste på arbejdet, og vi er begge to helt oppe og køre. Lidt ligesom den dag, vi havde fået fastsat dato og tidspunkt med kirken...selvom der stadig er lang tid til, kommer tingene pludselig meget tættere på :0)

Uhh det er spændende!!!

0

Del dette indlæg

Hej Tøser

Skal også giftes til sommer, datoen er endnu ikke fastsat, men juni eller juli.

Så få ikke stress, over at i ikke ar nået så langt med jeres planlægning, vi er ikke begyndt. Kommer nok i næste uge når vi har ferie.

Der kom bare en lille bitte ting i vejen, jeg kan ikke tåle frieri og champagne, det gav en frygtelig morgenkvalme hele sommeren.

Så desværre må kjolejagten vente, til efter ca. 29. feb.08, og så får jeg nok stress. Pyt, jeg glæder mig. Det skal nok gå.

Giftes, det skal vi til sommer, det lovede vi hinanden 1. juni07.

Glæder mig til at følge jeres planlægning, og selv komme igang. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer