Marie&Søren

Marie' inspirations & planlægninstråd

128 indlæg i dette emne

tak skal i have, dejligt at høre at det ikke er blevet helt tosset det jeg har fået bikset sammen

Hov, jeg har ikke været herinde i et par dage og hvad ser jeg. Hold da op en forvandling. Hvor er det bare super flot med dit vægttab. Din kommende mand må da skulle slås ned for ikke at hoppe på dig hele tiden :thumbsupsmileyanim: . Hertil skal dog siges, at du altså også var rigtig køn i den større størrelse.

Invitationerne er lige mig. Dejlig romantiske og i rigtig flotte farver. Det ser godt ud :thumbsupsmileyanim:

og ja manden skal nogle gange slås ned, for at jeg kan få tid til mine lektier :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

langt om længe fik jeg endelig prøvet kjole for første gang (har en tid et andet sted på tirsdag) men jeg er allerede nu næsten helt sikker på hvorfor en det skal være..... havde allerede et godt øje til kjolen inden jeg kom, da jeg havde seet den i en annonce i en ugeavis, da butikken er helt nystartet. og da butikken er helt ny, vil jeg få skoene + tilpasningen gratis + 1000 i rabbat, så den kommer ned i 6200 + slør og skørt er der nogen som kan gætte hvorfor en det er

men nu lidt billeder

post-31498-1209760520.jpgpost-31498-1209760603.jpg post-31498-1209760670.jpgpost-31498-1209760764.jpg_3.jpg]

post-31498-1209760824.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

desuden har vi for længe siden bestilt ringe det skal være dem her

post-31498-1209798217.jpg

hvis der kan blive plads i min ( ring str. 50) skal der indgraveres: Kærligheden overvinder alt, men butikken var lidt i tvivl om hvor vidt det kan være der

lysbynd, med tobleronezinigår havde vi også bryllupskagesmagning for vores forældre (og brødre), jeg havde bagt den fra karoline, med mandelbunde med appelsin/passionscreme, og nugat/Chokolade/cognag creme, Bettys med chocolade bunde og lyse bund, med toblerone creme og hindbærcreme, og til sidst Maja's med chocolae chip pound cake bunde og lys bund, med lyschokolade creme og jordbærcreme...

vores fædre var mest til karolines -min far kan endda ikke lide cognag

bettys, syntes vi var for tør - men hindbærcremen var virkelig mums

og Majas kage var noget tung - men efter vores mening klart den bedste - så hvis jeg skal igang med at bage, så blir det nok den - bare med hindbærcreme istedet for jordbær, tror jeg.

0

Del dette indlæg

Så kom jeg også lige forbi din tråd :thumbsupsmileyanim:

Sikke flotte kjoler! Wauwwwwwwwwwww!

Hvilken en, du har valgt? Hmmmmm... jeg synes, at du er rigtig flot i halterneck :) Men nr. 5 sidder også flot over din barm....

Ej, jeg kan ikke regne det ud... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så kom jeg også lige forbi din tråd :thumbsupsmileyanim:

Sikke flotte kjoler! Wauwwwwwwwwwww!

Hvilken en, du har valgt? Hmmmmm... jeg synes, at du er rigtig flot i halterneck :) Men nr. 5 sidder også flot over din barm....

Ej, jeg kan ikke regne det ud... :cheerleader3:

Til at starte med tillykke med det flotte vægttab - damn you look good!

og sikke nogle FLOTTE kjoler...................... hvilken du har vælgt må være svært for du ser jo godt ud i dem alle - jeg kan godt lide 2éren til dig wauuu woman! :):)

tak skal i have ... hvis det bliver en af de kjoler skal det være kjole 5, jeg følte ikke selv at stropløse kjoler gjorde noget godt for mig, så valget stod mellem nr 5 og en af dem med halterneck (hvor mavefornemelsen helt klart var iorden, lige indtil jeg prøvede nr. 5) den havde stropper, (godt når man nu har en barm, som min) men er lidt mere åben sådan at jeg stadig kan have et smykke på, også er jeg bare i det hele taget bare helt vil med de draperinger der er på kjole 5

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nr. 5 er også SÅ flot - og den sidder altså godt over din barm :)

- hvis du gerne vil have et smykke om halsen, så er nr. 5 et rigtigt godt bud :thumbsupsmileyanim:

... damn et flot vægttab i øvrigt - du er en ret køn kvinde :) , så uanset hvilken kjole du vælger, så bliver du så FLOT! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

indnu engang tak skal í have

vi har også fået aftalt menu med fest stedet, som lyder som følger:

VELKOMST: ASTI

FORRET: varmrøget laks (serveres på tallerken)

HOVEDRET: BUFFET BESTÅENDE AF:

: Kyllingebryst m. bacon

: Oksemørbrad

: Glasseret herregårdsskinke

: hertil 2 slags kartofler, 6 lækre salater, hjemmelavet sauce bernaisse sa´mt hjemmebagt flûtes og brydebrød

DESSERT: BUFFET BESTÅENDE AF

: Isbjerg

: Nødebund med chokolade creme

: Toscanatærte

: Rabarbar tærte

Redigeret af Marie&Søren
0

Del dette indlæg

okay nu har jeg altså en total kjolekrise

jeg har fundet denne

post-31498-1210101012.jpg

så nu har jeg mave fornemmelsen ved både denne og kjole 5 fra sidste prøvning, sætter den lige ind igen herpost-31498-1210101091.jpg

havd er flottest til mig ?????

kjolen fra sidst løber op i ca. 7500, alt inklusiv (kjole, sko, skørt, undertøj og slør) mens den nye kjole løber op i ca. mindst 11.000, som er meget tæt på mit absolutte max....

mave fornemmelmelsen er der ved begge kjoler.....

det skal siges at manden, syntes at der ikke er noget der er mere grimt end stropløse kjoler... hvad søren skal jeg vælge ... skal prøve kjole 5 igen i morgen ..... total krise, er det mon sådan en Chrisling føles

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nogle flotte kjoler du har fundet. Jeg synes 1'eren er rigtig flot og du kan sagtens have en uden stropper.

5'erne er også mega flot, jeg synes den fremhæver dine bryster. Men det må den vel også gerne.

0

Del dette indlæg

tak for jeres ærlige meninger.... efter at have sovet på det tror jeg at jeg hælder mest til 5'eren igen. syntes at det er den jeg for den flotteste barm i, og er helt vild med taljen i kjolen.... og kan langt bedre lide min ryg i den kjole - ikke noget med nogle små deller som sidder over kjolekanten bag på.

glæder mig helt vildt til at prøve den igen i eftermiddag..

men nu får vi se. den nye kjole er altså stadig bare mega flot også

0

Del dette indlæg

Jeg må give Kejzer ret:

Du ligner virkelig en rigtig prinsesse i nr. 1 :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes godt, du kan bære det stropløse - hvis din kæreste kun set modeller i stropløse kjoler og ikke dig, ja, så vil han helt sikkert ændre sin mening i det øjeblik, du træder ind i kirken i den drøm af en kjole! :cheerleader3:

Prøv begge kjoler igen og se så, hvad maven fortæller dig.

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tak for jeres ærlige meninger.... efter at have sovet på det tror jeg at jeg hælder mest til 5'eren igen. syntes at det er den jeg for den flotteste barm i, og er helt vild med taljen i kjolen.... og kan langt bedre lide min ryg i den kjole - ikke noget med nogle små deller som sidder over kjolekanten bag på.

glæder mig helt vildt til at prøve den igen i eftermiddag..

men nu får vi se. den nye kjole er altså stadig bare mega flot også

FLERE BILLEDER :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg synes helt klart stadig at nr 5 er smukkest til dig! :thumbsupsmileyanim:

for lige at uddybe mit svar, så synes jeg din figur i nr. 5 er utrolig smuk og silhuetten synes jeg passer bedre til dig.

Giver det mening???

Derudover synes jeg stoffet på nr. 5 er flottest.

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

er lige kommet hjem fra prøvning af kjole 5 igen................................................................................................

....................................................................................................

.

....................................................................................................

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

............................................................................. og jeg har købt den og betalt 50 % i depositum

da jeg fik den på igen var jeg ikke et sekund i tvivl - det var bare min kjole!!!! DEN er bare så MEGET mere mig, end den jeg prøvede igår. mine veninder som var med igår, havde kun seet kjole 5 på billeder, og indtil de så den på var de MEGET skeptiske..... men da den kom på kunne de også se hvor flot den er, og også at den var meget mere mig end den fra igår. desuden kommer min kjole slet ikke til sin ret på billedet

så nu skal det bare blive d. 3 juni hvor jeg skal prøve den igen JUBIIII glæder mig

da det jo er en helt nyåbnet butik, kører hun med et åbningstilbud der hedder gratis omsyning + et par valgfrie sko. så jeg fik også valgt sko.... jeg valgte et par sølv sommer sandaler med en ret bredhæl - dels fordi dem kan jeg bruge bagefter og dels fordi at jeg er et skrummelører, som sikkert vil falde 1 mio. gange i et par syle spidse klassiske brudesko.

uhhh jeg er bare så glad nu....

Redigeret af Marie&Søren
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer