prinsesse

Så har jeg prøvet mine første kjoler

43 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg stemmer på nr. 1, så nr. 2 og tilsidst 3-eren. Du har slet ikke brug for de draperinger på nr. 3, når du er så slank i forvejen. Men det ser ud til at du kan bære alt (heldige kartoffel!).

Hvor prøvede du kjoler henne?

De første to må være i Messalina på Islandsbrygge og den nr 3 hos Bride Fashion, så vidt jeg kan se. Har nemlig været begge steder :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:rolleyes: wauw en flot figur du har dig der enhver kjole klær jo dig men jeg kan klart bedst lide kjole nummer 2 :)

Tak for de søde ord, nu bliver jeg helt rød i kinderne :)

Jeg stemmer på nr. 1, så nr. 2 og tilsidst 3-eren. Du har slet ikke brug for de draperinger på nr. 3, når du er så slank i forvejen. Men det ser ud til at du kan bære alt (heldige kartoffel!).

Hvor prøvede du kjoler henne?

De første to må være i Messalina på Islandsbrygge og den nr 3 hos Bride Fashion, så vidt jeg kan se. Har nemlig været begge steder :blink:

du har helt ret. de har altså nogle flotte kjoler hos messalina

0

Del dette indlæg

Jeg syntes nr 1 og 2 er rigtig smukke begge to. Men især nr 2 har nogle rigtig fine detaljer. Men du kan jo bruge hvad som helst med den hvepse talje du render rundt med :) Jeg syntes du skal følge mavefornemmelsen, og har du drømt om nr 2, må det jo være det rigtige valg!

Good luck :blink:

0

Del dette indlæg

Helt klart nr. 2

Jeg er helt vild med detaljerne bagpaa kjolen og synes at den klaeder din talje bedre foran... Men som det allerede er sat saa er det jo bare nogle fantastiske kjoler og hold da op hvor er du heldig at vaere hoej og tynd... SMiler...

Vaelg kjole efter mavefornemmelsen, for du vil ikke sidde og blive i tvivl senere..

0

Del dette indlæg

:):blink: Wauw :):rolleyes:

Sikke nogen utrolig flotte kjoler du har prøvet. Jeg synes klart de to første gør mest for dig. den sidste er flot bagfra, men gør ikke så meget for dig forfra.

Men om det skal være 1 eller 2 det synes jeg er svært.

Jeg tror dog at jeg ville vælge den første. Men det er fordi jeg ikke selv synes så mange knapper er lige mig, men nogen helt utrolige smykke kjoler. Men med den krop du er udstyret med vil en kartofelsæk blive smuk.

Knus Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også at kjole nr 2 er den smukkeste til dig, selvom jeg også er vild med nr 3... Dog synes jeg at de draperinger skjuler din ellers perfekte krop som i nr 1 og 2.. thumbs up til nr 2! :)

Men så igen, du har jo en krop til at bære alt :blink:

Redigeret af Purebeauty
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange vælger draperinger ved livet for at skjule deller ( det gjorde jeg :rolleyes: ), men det har du jo slet ikke brug for med din talje. Jeg synes alle tre kjoler er flotte, men vælge lige nøjagtig den du synes er flottest for du kan bære det......

Hvis jeg havde din krop ville jeg prøve en kjole der sidder rigtig tæt til hele vejen ned......jeg vil vædde med at det ser fantastisk ud på dig.

Held og lykke med kjolejagten, det er er så skønt...

Hej

som der tidligere har været skrevet - tror jeg også, at jeg ville vælge nogle helt andre kjoler, hvis jeg var så slank som dig?! Er du bare forelsket i dem du har prøvet og har du prøvet en stram- model?? vi kunne nemt finde nogle flotte modeller, som vi synes, du skal prøve :):blink: hæ hæ

Nu må du ikke misforstå mig - det er også nogle super flotte kjoler du har prøvet :)

0

Del dette indlæg

Ih hvor er I søde allesammen, og tak for alle de søde ord.

Jeg har heldigvis haft mulighed for at kigge på billederne flere gange idag, og er i hvert fald sikker på at det ikke bliver kjole nr. 3. ryggen er rigtig flot, men er ikke ligeså vild med fronten.

Jeg prøvede kjole nr. 1 som en af de første og tænkte, uh... den er flot, men da jeg så fik kjole nr. 2 på tænkte jeg bare wow.

Så et eller andet sted har jeg vel bestemt mig for nr. 2. jeg er helt vild med knapperne på ryggen, og slæbet og, og, og.... jeg kunne blive ved.

kjole 1 og 2 er prøvet hos Messalina. De kan helt klart anbefales. der var bare super service hele vejen igennem. vi var de eneste i butikken, og havde fred og ro, til at finde det jeg gerne ville prøve. og så var der plads til at prøve en "for ssjov kjole2 selvom der ikke var tvivl om at jeg ikke skulle have den på.

kjole 3 er fundet hos Bride Fashion i Virum. men selvom hende vi blev hjulpet af var rigtig sød og hjælpsom, følte jeg ikke den samme service. der blev ikke på samme måde lyttet til mine ønsker, og der var faktisk, på trods af det kæmpe udvalg, kun 2 kjoler, der var i den stil jeg gerne ville have. og jeg prøvede rigtig mange.

Jeg stemmer også klart på nr 2 :unsure: Den er allermest superflot til dig.

Jeg var også en tur hos Messalina, og var super, super poisitiv over deres service - selvom jeg endte med at købe kjole et andet sted.

Held og lykke med valget af kjole HUUG

0

Del dette indlæg

Mange vælger draperinger ved livet for at skjule deller ( det gjorde jeg :blink: ), men det har du jo slet ikke brug for med din talje. Jeg synes alle tre kjoler er flotte, men vælge lige nøjagtig den du synes er flottest for du kan bære det......

Hvis jeg havde din krop ville jeg prøve en kjole der sidder rigtig tæt til hele vejen ned......jeg vil vædde med at det ser fantastisk ud på dig.

Held og lykke med kjolejagten, det er er så skønt...

Hej

som der tidligere har været skrevet - tror jeg også, at jeg ville vælge nogle helt andre kjoler, hvis jeg var så slank som dig?! Er du bare forelsket i dem du har prøvet og har du prøvet en stram- model?? vi kunne nemt finde nogle flotte modeller, som vi synes, du skal prøve :unsure:HUUG hæ hæ

Nu må du ikke misforstå mig - det er også nogle super flotte kjoler du har prøvet :blush:

Jeg prøvede faktisk en masse forskellige kjoler hos bride fashion. både en havfrue model, en med blonder, og en lidt mere "vild" haute coture model. og ingen af dem var det rigtige. tværtimod var det sådan lidt "æv, det må kunne gøres bedre"

Jeg bruger dog tit tætsidende kjoler hvis vi skal til fest, men min brudekjole har jeg altid drømt om en stor prinsesekjole.

Mine kollegaer blev også enige om at nr. 2 helt klart var mig. så jeg er næsten helt sikker på at det skal være den. Men for at være sikker så tager jeg lige 2 butikker til. under alle omstændigheder så kan jeg få lov til at prøve endnu flere smukke :sm: kjoler, og hvem siger nej tl det

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja - tag lige et par steder mere:-) og så kan man jo sige, at det har fået chancen - hmm ja - drømmen om en prinsessekjole lever jo i os alle! Så kan godt følge dig :unsure: og du ser jo også flot slank ud i dem, du har valgt - de sidder jo til i tajlen.

Held og lykke med det hele - og jeg glæder mig til at se, hvilken en du vælger.

0

Del dette indlæg

så er der en lille update.

i onsdags var jeg ude og prøve kjoler igen, men ingen gav mig den der wow effekt. så nu har jeg taget beslutningen efter en forfærdelig kedelig kjoleprøvning, og en uge hvor jeg kun har tænkt på KJOLEN.

Jeg er nu idag nogle tusind kroner fattigere, men snart den lykkelige ejer af kjole nr. 2, med et fantastisk slør til.

så nu kan jeg gå igang med næste fase som er at finde sko og smykker.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer