Sign in to follow this  
Followers 0
frkfalk

Vores smukke bryllups kørsel*S*

13 posts in this topic

Jep her er så vores køretøj fra den store dag - synes faktisk den fik meget mere opmærksomhed

efter vielsen, end brudeparret :unsure:

post-23940-1193063429.jpg

1

Annonce ♥

Hey! WAU! Og WEEE! DEN er godt nok feeeed! Må jeg være så fræk at spørge om pris, sted hvorfra den kommer, telefonnummer osv??????? Pleeeeease?

Den kunne vi godt nok godt bruge her i Esbjerg!!!! Skriiiiiiiiiv til mig :bestwishes:

Knus Liselotte

1

:thumbsupsmileyanim: Ej, hvor er den fed, den bil! :rolleyes:

Edited by Anjapigen80
0

Annonce ♥

Ligesom Lii vil jeg også mægtig gerne ha' noget info om den... Hvor er den bare flot! Lige sådan noget i den stil jeg er på jagt efter...

1

hold da op den er fed, men er sikker på det er dig der vil overstråle den :smilie_oster03:

Knus Louise

0

Jeg mener, den er fra Hedensted, den ovenviste bil. Fik en pm engang, men så fandt jeg ud af, at der ligger en amerikansk bil-klub her i Esbjerg, hvor jeg bor, så vi får denne her i stedet:

post-18806-1205951227.jpg Samme stil ;-)

Hvis nogen vil prøve lykken på den måde, så er dette linket til deres hjemmeside: www.wacc.dk

Man ringer bare ud i deres klub, og så beder man om at tale med en af dem, der kører bryllupskørsel. De er RIGTIG flinke og imødekommende! Og har nogen ekstra tid i morgen, forlyder det, at de holder træf på Torvet i Esbjerg - ved Musikhuset - på samme tid, som der er det årlige påsketræf for motorcykler. Så vi skal selvfølgelig op og se, om "vores" bil er der :thumbsupsmileyanim:

Edited by lii
1

Annonce ♥

Jeg mener, den er fra Hedensted, den ovenviste bil. Fik en pm engang, men så fandt jeg ud af, at der ligger en amerikansk bil-klub her i Esbjerg, hvor jeg bor, så vi får denne her i stedet:

post-18806-1205951227.jpg Samme stil ;-)

Hvis nogen vil prøve lykken på den måde, så er dette linket til deres hjemmeside: www.wacc.dk

Man ringer bare ud i deres klub, og så beder man om at tale med en af dem, der kører bryllupskørsel. De er RIGTIG flinke og imødekommende! Og har nogen ekstra tid i morgen, forlyder det, at de holder træf på Torvet i Esbjerg - ved Musikhuset - på samme tid, som der er det årlige påsketræf for motorcykler. Så vi skal selvfølgelig op og se, om "vores" bil er der :tunge:

...om det bliver den første bil eller denne, er ligegyldigt - de er begge hammerFEDE!

Edited by Anjapigen80
0

HOLD DA HELT OP.... :bearhug:

den er godt nok flot... helt vildt.. jeg ville ønske vi havde råd til at leje en fed bil.

0

Hej frkfalk

Den er godt nok flot

Er det jeres egen bil eller en i har lejet

hilsen stine n

0

Annonce ♥

Det er nogle viiiildt fede biler! Det er min drøm at køre i sådan en! Nogen der ved om det kan gøres i københavn?!?!?!

0