chelle-1

Michelle og Søren 2008

969 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nu er jeg så så heldig at jeg muligvis kan få den i vejle. Jeg vil egentligt gerne støtte Valentin for hun var rigtig sød, men det er bare nemere at køre til vejle end til KBH...

Føler bare at jeg har fundet den rigtige kjole, når den altså bliver rettet pænt til..... Jubii :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Håber at den er pæn til mig, den er i hvert tilfælde dejlig at have på....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Indbydelser/bordkort:

post-22539-1194274045.jpg post-22539-1194274023.jpg

Er det sådan at dine invitationer og bordkort skal se ud?

Nej det er bare ment som inspiration...mine skal være mede et grafisk layout som jeg finder på Istockphoto...er bare ikke rigtig kommet i gang med dem endnu...bom bom bom

Glæder mig til at se hvad du finder på.... Jeg vil også snart igang med noget... Hi hi...

0

Del dette indlæg

Uhh den sidste kjole er pæn til dig...og så med halterneck - me like :thumbsupsmileyanim: ...hø hø skulle jeg jo også gerne selv, når jeg også har valgt det på min kjole:lol:.

Sikke :denmarkflag: - giver du lidt til mig? :thumbsupsmileyanim:

Du kan sagtens sætte et mørkere bånd ind i kjolen - måske et bånd som passer i din temafarve? Det er der flere herinde, der har gjort.

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjolen fra Forever Bridals er rigtig flot til dig og med en anden farve bånd bliver den endnu flottere. Det du prøver den med er lidt for neutralt og forsvinder ligesom i kjolen.

Lige en anden ting: GUD HVOR ER DU HØJ!!! eller snyde kjolerne og billedet????

0

Del dette indlæg

Kjolen fra Forever Bridals er rigtig flot til dig og med en anden farve bånd bliver den endnu flottere. Det du prøver den med er lidt for neutralt og forsvinder ligesom i kjolen.

Høj og høj.... Jeg er ca. 175 cm. men så har jeg nogle rimelig høje sko på. det var det eneste hun havde.... kunne næsten ikke stå i dem hi hi...

0

Del dette indlæg

Høj og høj.... Jeg er ca. 175 cm. men så har jeg nogle rimelig høje sko på. det var det eneste hun havde.... kunne næsten ikke stå i dem hi hi...

Det synes jeg nu er højt i forhold til min 160cm.

Så har du da fået bekræftet at du ikke skal have så høje sko på - det ville ikke være så elegant at komme vaklende ind i kirken :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det synes jeg nu er højt i forhold til min 160cm.

Så har du da fået bekræftet at du ikke skal have så høje sko på - det ville ikke være så elegant at komme vaklende ind i kirken :thumbsupsmileyanim:

Hold da op... det ville da være ren underholdning... Nej jeg skal have fundet en sko med ikke ret høj hæl, da ham den dejlige derhjemme kun er et par cm højere end mig...... Gider nok ikke være den højeste... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Nå tror det er på tide at få fortalt lidt om min prøvning af kjoler.

Havde sóm sagt en aftale i fredags hos lilly på strøget. Min veninde og jeg var der inde en halv time før for at spørge til et katalog, så jeg kunne få en ide om, hvad jeg gerne ville prøve. Det havde de ikke, og hun sagde at de ikke havde fået hele kollektionen hjem... ok det var der jo ikke noget at gøre ved. Vi gik så igen, og kom tilbage kl. 16,30 som aftalt. Det var en rigtig sød dame der ekspederede mig.

Her et billed af mig i den første kjole. Skal siges at jeg har lidt et problem med at "vennerne foroven er lidt store" øv øv

Den er altså flot den her. Er det fra den nye Lilly kollektion???

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Havde sóm sagt en aftale i fredags hos lilly på strøget. Min veninde og jeg var der inde en halv time før for at spørge til et katalog, så jeg kunne få en ide om, hvad jeg gerne ville prøve. Det havde de ikke, og hun sagde at de ikke havde fået hele kollektionen hjem... ok det var der jo ikke noget at gøre ved. Vi gik så igen, og kom tilbage kl. 16,30 som aftalt. Det var en rigtig sød dame der ekspederede mig.

Her et billed af mig i den første kjole. Skal siges at jeg har lidt et problem med at "vennerne foroven er lidt store" øv øv

Knus Nathasia

Den første af kjolerne med halterneck, (der hvor jeg står med siden lidt til) det er en af de nye fra lilly. Der er flot, og kan bedre og bedre lide den, men fik bare ingen mavefornemmelse....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov...en tråd jeg ikke harværet forbi endnu :boohoo:

STOR fejl!

Sikken en fantastisk historie om hvordan i mødtes - det er sådan en historie man gerne vil fortælle sine børn og børnebørn :thumbsupsmileyanim:

Ikke just tilfældet med Filejsen og jeg...vi mødtes på et meget tvivlsomt diskotek i Herlev :denmarkflag:

Sikken en smuk kjole du har kig på...I LÅVE IT!

Den er rigtig god til dig - halterneck fungerer helt super til dig :thumbsupsmileyanim:

Mener Panayotis i Vejle også forhandler den, mærket hedder Forever Yours (den billige version ift. Maggie Sottero)

Beige og grøn siger du...hmmm...finder lige lidt til dig ;)

C1.jpgCake.jpg

Head.jpgTulips.jpg

Seating.jpgRoom.jpg

Jars.jpgGlass.jpg

0

Del dette indlæg

Hov...en tråd jeg ikke harværet forbi endnu :boohoo:

STOR fejl!

Sikken en fantastisk historie om hvordan i mødtes - det er sådan en historie man gerne vil fortælle sine børn og børnebørn :denmarkflag:

Ikke just tilfældet med Filejsen og jeg...vi mødtes på et meget tvivlsomt diskotek i Herlev :boohoo:

Sikken en smuk kjole du har kig på...I LÅVE IT!

Den er rigtig god til dig - halterneck fungerer helt super til dig :thumbsupsmileyanim:

Mener Panayotis i Vejle også forhandler den, mærket hedder Forever Yours (den billige version ift. Maggie Sottero)

Beige og grøn siger du...hmmm...finder lige lidt til dig ;)

C1.jpgCake.jpg

Head.jpgTulips.jpg

Seating.jpgRoom.jpg

Jars.jpgGlass.jpg

Tusinde tak for de søde ord om kjolen og de flotte billeder. Tror sagtens jeg kan bruge noget af det....

Jeg skal til Panayotis lørd. d. 17-11-07. De har ikke kjolen hjemme, men kan skaffe den til mig... Jubii!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov, jeg har da slet ikke fået budt dig velkommen :denmarkflag: til mig..

Den kjole er bare SÅ smuk.. Og sidder fantastisk på dig :thumbsupsmileyanim: jeg havde også lidt kig på den faktisk..

Fint med grønt tema, og dejligt du allerede er blevet spammet med inspiration hva? :boohoo:

Knus Stinne

Tak for hilsnen, det er altid dejligt!!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror også det bliver den kjole, den føles rigtig i maven....

0

Del dette indlæg

Knus Nathasia

Den første af kjolerne med halterneck, (der hvor jeg står med siden lidt til) det er en af de nye fra lilly. Der er flot, og kan bedre og bedre lide den, men fik bare ingen mavefornemmelse....

Kan du huske hvor meget den koster??? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Knus Nathasia

Kan du huske hvor meget den koster??? :thumbsupsmileyanim:

Jeg er ikke sikker, men mener at det var omkring 6.000,- Men jeg skulle gerne få kataloget en af de nærmeste dage, så kan jeg se det, skal nok lige give dig en PM så....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer