chelle-1

Michelle og Søren 2008

969 indlæg i dette emne

Hej Nathasia,

Han sagde at det var fordi at hans telefon havde været væk i en uge, men helt ærligt så tror jeg at han blev en lille smule skræmt over, at jeg bare sådan lige tog aktion., men at han så måske ikke lige kunne glemme mig alligevel. Det skal dog lige siges, at jeg imellemtiden fra han var inde første gang til anden gang, var på sygehust for at få fjernet en knude, som heldigvis ikke var kræft. Den dag jeg skulle hjem, hentede en veninde mig og tog mig med i blockbuster for at få film til sygelejet. Der stod han så i den anden ende og kiggede meget på mig, men jeg var fyldt med medecin og stærke smerter, så kunne slet ikke genkende ham. Havde måske også afskrevet ham inde i mit hoved, da jeg ikke hørte fra ham første gang. Så da vi så lige var på vej ud, stod han lige foran mig, og sagde, jeg har ikke glemt dig, skal nok komme ned og kigge på nogle sko. Jeg stod bare der helt stiv og sagde ingenting, og det var først da vi kom ned i bilen at det gik op for mig at det var ham. Han havde så været forbi btikken op til flere gange, men jeg var sygemeldt i 4 uger, men første fredag jeg var på arbejde kom han jo så ind... Er faktisk glad for at det først blev efter min sygeperiode, da jeg ikke var meget værd der....

Men vildt hvordan ens liv kan vende.... Lidt mærkeligt, da jeg faktisk flyttede fra Herning til Silkeborg for at blive bestyrer... er så glad for at jeg gjorde det, selvom det var hårdt i starten, kendte ikke rigtig nogen herude.... :thumbsupsmileyanim:

Hvor er det dejligt at I fandt sammen trods alt!!! Så er det også skæbnen der spiller en rolle ;)

Ja jeg tror også på skæbnen....

Var lige kort inde på din side. der er meget at se på, kan godt være at jeg nupper et par ideer... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Nathasia,

Han sagde at det var fordi at hans telefon havde været væk i en uge, men helt ærligt så tror jeg at han blev en lille smule skræmt over, at jeg bare sådan lige tog aktion., men at han så måske ikke lige kunne glemme mig alligevel. Det skal dog lige siges, at jeg imellemtiden fra han var inde første gang til anden gang, var på sygehust for at få fjernet en knude, som heldigvis ikke var kræft. Den dag jeg skulle hjem, hentede en veninde mig og tog mig med i blockbuster for at få film til sygelejet. Der stod han så i den anden ende og kiggede meget på mig, men jeg var fyldt med medecin og stærke smerter, så kunne slet ikke genkende ham. Havde måske også afskrevet ham inde i mit hoved, da jeg ikke hørte fra ham første gang. Så da vi så lige var på vej ud, stod han lige foran mig, og sagde, jeg har ikke glemt dig, skal nok komme ned og kigge på nogle sko. Jeg stod bare der helt stiv og sagde ingenting, og det var først da vi kom ned i bilen at det gik op for mig at det var ham. Han havde så været forbi btikken op til flere gange, men jeg var sygemeldt i 4 uger, men første fredag jeg var på arbejde kom han jo så ind... Er faktisk glad for at det først blev efter min sygeperiode, da jeg ikke var meget værd der....

Men vildt hvordan ens liv kan vende.... Lidt mærkeligt, da jeg faktisk flyttede fra Herning til Silkeborg for at blive bestyrer... er så glad for at jeg gjorde det, selvom det var hårdt i starten, kendte ikke rigtig nogen herude.... :thumbsupsmileyanim:

Hvor er det dejligt at I fandt sammen trods alt!!! Så er det også skæbnen der spiller en rolle ;)

Ja jeg tror også på skæbnen....

Var lige kort inde på din side. der er meget at se på, kan godt være at jeg nupper et par ideer... :bearhug:

Du stjæler bare med arme og ben... alt det du vil.... Det meste af mit er også tyvstjålet :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal se, om vi kan få fat i kirken og præsten her i weekenden. Det er en pensioneret præst, som har døbt og konfirmeret min kæreste. Han skulle være helt vild sød. Den præst som rigtigt er i kirken er der ikke rigtig nogen der kan lide.

Håber bare at vi kan få aftalt den dato, så jeg kan komme videre. Vi vil jo gerne den 30-08-2008, og kan også få det feststed vi gerne vil der. Glæder mig til at komme videre til alt det kreative, selvom jeg er meget i tvivl om hvad jeg vil, men det kommer nok. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubii!!! Så har vi fået snakket med præsten. Han vil rigtig gerne vie os. Han mente ikke at det var noget problem med kirken, men vi skal lige ringe og få det bekræftiget imorgen. :cheerleader3:

Så skal jeg bare lige have fat i feststedet og have sagt at det bliver den dato, og så kan jeg komme igang med alt det sjove. Glæder mig helt vildt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubii!!! Så har vi fået snakket med præsten. Han vil rigtig gerne vie os. Han mente ikke at det var noget problem med kirken, men vi skal lige ringe og få det bekræftiget imorgen. :cheerleader3:

Så skal jeg bare lige have fat i feststedet og have sagt at det bliver den dato, og så kan jeg komme igang med alt det sjove. Glæder mig helt vildt...

-HAHA--HAHA-:)-HAHA-

Nu får jeg snart en dato søster

-HAHA-:):):)

0

Del dette indlæg

Hvor er du sød!!!! Skal nok kigge forbi, det lover jeg. Skal snart igang med invitationer. Glæder mig, men gruer også for om jeg kan finde ud af det... hi hi

0

Del dette indlæg

Hvor er du sød!!!! Skal nok kigge forbi, det lover jeg. Skal snart igang med invitationer. Glæder mig, men gruer også for om jeg kan finde ud af det... hi hi

Jeg er bare i hopla over at der er en mere med denne skønne dato..... Hvilke tanker har du gjort dig med invitationerne???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er lidt ude i et tema der hedder hvid beige lime grøn. Har kun lige været i dansk paprivare (har ikke panduro i Silkeborg, hvad jeg ved af, men lidt af det samme). Der så jeg sådanne nogle kort med kuvert, som man så selv kan pynte, men ved ikke hvad jeg vil, må vel bare ned og lure igen... vil tage forbi og se hvad du har lavet.

Ja det er super fedt at vi kan følges ad hen mod dn gyldne dato... Glaæder mig vildt!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med dig,

Tillykke med din tråd. Super romantisk historie om hvordan I mødte hinanden! Det synes jeg bare er super fedt.

Tak skal du have!! Ja det er en lidt sjov historie. Jeg føler virkelig at jeg har fundet min sjælemage, selvom vi faktisk er meget forskellige... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer