Kalland

Er der nogen der er med i Gaveleg.dk?

108 indlæg i dette emne

Er der andre herinde der har meldt sig til gaveleg.dk???

Burde jo ikke sige det til jer, for så er mine chancer for at vinde jo større :cheerleader3:

Men nu har jeg allerede vundet der inde fra et par gange... Idag har jeg vundet noget der hedder "Tryllebog" (aner ikke hvad det er) og i sidste uge vandt jeg et par solbriller fra Skagen Designs...

Så skynd jer derind hvis I vil vinde nogle lækre præmier... bl.a. rejser, playstation og fede solbriller

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HEHE... Ja man kan jo lige så godt prøve... Man har jo mange forsøg i løbet af en dag og indew på kraft.dk kan man finde ekstra forsøg... Har godt nok pakket mange gaver op før der var noget, men det tager jo kun 2 minuttter *SS*

Min søsser og mand er også med, men de er bare lidt sure over atjeg har vundet to gange og at de slet ikke har vundet *GG* Men måske til deres fordel, for kunne jo være at min søsser kunne få sig et par nye solbriller i julegaver eftersom jeg jo ikke går med sådan noget *SS*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nu er jeg også med.. meeeen jeg vinder nok ikke noget jeg har aldrig vundet noget i sådan noget gaveleg....

men nu er jeg med så må jeg jo se om jeg kan vinde lidt

hilsen Camilla

Mit held plejer altså heller ikke at være det bedste, men her har jeg jo allerede været heldig TO gange og der er stadig mange dage man kan prøve chancen i og mange gaver man kan vinde... Så jeg tror på det

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op der er mange lag gave papir - godt det ikke er det samme juleaften

Det skal du ikke sige... For sådan er det engang imellem hjemme hos mig... Glemmer aldrig den gang min onkel gav mig og min søster en mursten i julegave...

Givet at vi ved han tit giver os penge og så gemmer dem... Men der var ingen penge at se i papiret eller andre steder... godt så...

Sidste på aftenen da alle gaver er åbnet kommer han så ind med en murehammer og siger at nu må vi gerne åbne vores gaver.. Så må vi smadre murstenen og inde i ligger der så 100 kr... Han har så boret et hul i stenen... putet pengene i og så pudset hullet til igen... Så kan man snakke om mange lag og en gave der er sværd at pakke op :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hold da op der er mange lag gave papir - godt det ikke er det samme juleaften

Det skal du ikke sige... For sådan er det engang imellem hjemme hos mig... Glemmer aldrig den gang min onkel gav mig og min søster en mursten i julegave...

Givet at vi ved han tit giver os penge og så gemmer dem... Men der var ingen penge at se i papiret eller andre steder... godt så...

Sidste på aftenen da alle gaver er åbnet kommer han så ind med en murehammer og siger at nu må vi gerne åbne vores gaver.. Så må vi smadre murstenen og inde i ligger der så 100 kr... Han har så boret et hul i stenen... putet pengene i og så pudset hullet til igen... Så kan man snakke om mange lag og en gave der er sværd at pakke op :bearhug:

:cheerleader3::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug: sikke da en onkel..... Nå men tak for tippet med gaveleg.dk, det vil jeg prøve om jeg kan melde mig til

Hilsen Betina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan man kun åbne en pakke 1 gang, og så med de 3 stregkoder...

Men kan man det hver time eller hver dag...??

Man kan få den samme gave mange gange, men man kan også få forskellige gaver hver gang... En runde kører over en længere periode og i hver runde kan man indtaste tre ekstra forsøg

Runde 1: 15. oktober 2007 – 28. oktober 2007

Runde 2: 29. oktober 2007 – 11. november 2007

Runde 3: 12. november 2007 – 25. november 2007

Runde 4: 26. november 2007 - 9. december 2007

Runde 5: 10. december 2007 - 23. december 2007

skal man gå ind hver time for at få et forsøg eller for man automatisk opdateret sine forsøg hvis man går ind igen efter 10 timer?

Hvordan vinder man egentlig?

Man får nye forsøg hver time, men max tre forsøg ad gangen... Så hvis du venter 10 timer får du ikke 30 forsøg, men kun 3...

Man vinder ved at fjerne det sidste lag af papir rundt om gaven *SS*

0

Del dette indlæg

Jeg er fra idag af :cheerleader3:

Men jeg er godt nok ved at være træt af gult gavepapir!!! :bearhug: Enten skal jeg pakke en gul pakke ud...eller også så er der gult gavepapir inden under det man fjerner... øv øv øv.

Jeg har nu selv lavet et par eller ti alternative indpakninger med massere af avispapir eller underligt fyld, for at det ikke skulle være nemt at gætte, hvad der var indeni...eller for at genere min bror, der altid flåede gavepapiret af. Så pakkede jeg gaven ind i mange stykker avispapir og for hvert lag, tapede jeg godt med bredt klart tape (yderst lignede den dog en smuk uskyldig pakke) :bearhug:

Tænk jeg ikke har ét eneste produkt med en stregkode på fra Kraft herhjemme...Så det er da dejligt, de har lagt nogle ud på hjemmesiden, jeg kan bruge

Redigeret af BIJ
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Har været inde på siden, men kan ikke få den til at godkende mit brugernavn ( har prøvet flere forskellige) Er der nogle bestemte regler fx X antal bogstaver eller tal?

Hilsen Gitte

Nej det tror jeg ikke... skal vel bare være ud i et *SS*

0

Del dette indlæg

Jeg er også meldt på fra idag af....

Men er nu aldrig den heldige vinder... så dette spil er nok bare for sjov og tidsfordriv for mig...

Men får man 3 nye stregkoder for hver dag eller er det kun tre man kan bruge til det hele er slut... ?

Runde 1: 15. oktober 2007 – 28. oktober 2007

Runde 2: 29. oktober 2007 – 11. november 2007

Runde 3: 12. november 2007 – 25. november 2007

Runde 4: 26. november 2007 - 9. december 2007

Runde 5: 10. december 2007 - 23. december 2007

ikke hver dag, men for hver runde får du tre ekstra forsøg... Så nu er vi igang med 2. runde og så får du tre forsøg ekstra i perioden fra den 29. oktober 2007 – 11. november

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg også med.. Jeg forstår ikke de der hints??

Så skal der vindes ekstra julegaver :cheerleader3:

Det gør jeg heller ikke den siger hver gang "gul til hende"

ja jeg fatter heller ikke de hints og "gul til hende" :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer