Frøken Smil

Frøken Smils oktoberbryllup d.27.10.2007

162 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:bestwishes::rolleyes::biggrin::blush:

Min far var KANONFANTASTISK til at yde "psykisk" førstehjælp ude i våbenhuset, og vi jokede med, at hvis vi begge to besvimede, så skulle vi bare sørge for at læne os ind mod hinanden, så kunne det ikke gå helt galt...samtidig havde vi aftalt at vi skulle gå laaaaaangsomt op ad kirkegulvet, og sådan føltes det også... Det ligner dog et maratonløb på video, ved ikke helt, hvad der gik galt, hehe....

Jeg kan huske, at jeg ganske kort kiggede min far dybt i øjnene, tog en dyb vejrtrækning og begyndte at gå... og så fik jeg øje på min elskede oppe ved alteret, mine øjne kunne ikke slippe ham, han var bare så dejlig... jeg så slet ikke gæsterne OVERHOVEDET!

post-2716-1194895592.jpg

Redigeret af Frøken Smil
0

Del dette indlæg

... så var der lige en trappe, der skulle klares... den havde jeg også været ret nervøs for, for jeg var brudepige ved mine forældres bryllup i selvsamme kirke, da jeg var 3 år.. og der trillede jeg ned af den, så min farfar måtte løbe op og hente lille-mig, der trængte til trøst... GODT det ikke skete på min egen bryllupsdag, haha :bestwishes:

post-2716-1194895872.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer