Frøken Smil

Frøken Smils oktoberbryllup d.27.10.2007

162 indlæg i dette emne

Hej alle,

Så kan jeg endelig sige "min mand" til min elskede, og jeg er LYKKELIG! :bearhug:

Vi har svævet på en lysrerød sky i snart 4 dage nu, og jeg tror, der går lang tid, før vi atter har fået nogenlunde fodfæste - vi er fuldstændig balrede og udmattede af at græde sådan af glæde, men det er for fedt at være så glad :carrot:

Jeg er endnu for træt til at få skrevet en decideret bryllupsberetning, men jeg skal da ikke snyde jer for lidt billeder :cheerleader3:

Redigeret af Frøken Smil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke lige om det også er det du gør nu, men ellers kan du gøre dine billeder mindre i paint.. Det gør du i "stræk og vrid".. ;) Ved selvfølgelig ikke om du allerede har forsøgt dette...

Glæder mig til at se dine billeder! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jaah, så kom der billeder! :bearhug: Hvor ser I bare smukke og lykkelige ud.. :bearhug: Og du har ret, efterårsscenariet ser bare vidunderligt ud.. Dejligt du fik det ønske opfyldt!

Og du kan roligt glæde dig til Torben Thorhauges billeder! Har set billeder taget af ham inde i Allegras beretning, og de er bare FANTASTISKE!! :cheerleader3::bearhug:

Glæder mig meget til at se dem!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaah, så kom der billeder! :bearhug: Hvor ser I bare smukke og lykkelige ud.. :bearhug: Og du har ret, efterårsscenariet ser bare vidunderligt ud.. Dejligt du fik det ønske opfyldt!

Og du kan roligt glæde dig til Torben Thorhauges billeder! Har set billeder taget af ham inde i Allegras beretning, og de er bare FANTASTISKE!! :cheerleader3::bearhug:

Glæder mig meget til at se dem!

Taaaak, vi er også bare SÅ glade :bearhug: ... og det var bare så fedt, at solen skinnede i lørdags - vi vidste på forhånd, at der selvfølgelig kunne være efterårsstorm, men vi fik lige det vejr, vi havde drømt om :(

(ih altså... Lige nu går min mand rundt og fløjter "Nine million bicycles" af Katie Melua, det var en af 3 sange, jeg fik en sangerinde til at synge for ham - åh, han er bare så dejlig :bearhug::bearhug: - nå det var lige en sidebemærkning, hehe)

... Mht. billeder - ja, vi glæder os også helt vildt til at få billederne fra Torben, han er bare dygtig -HAHA- ... og lægger selvfølgelig nogle af dem ind, så snart vi har modtaget dem HUUG

Redigeret af Frøken Smil
0

Del dette indlæg

Hvor ser I dejlige ud - og smukke - og den kjole er flot til dig!

Og sikke et flot billede hvor I står udenfor kirke - dt er altså smukt om efteråret!!!

Hej søde Maiken,

Tusind, tusind tak - jeg eeelsker også bare min kjole, havde prøvet en anden fantastisk flot én, som jeg næsten var ved at købe... indtil jeg fik denne her på! Er vild med pynten og stoffet, den var meget let at have på, og det var dejligt for en dansemus som mig, hehe :cheerleader3:

Vi er også bare så glade for at vi valgte efteråret - især fordi vi var så heldige med vejret! Den kurv, Peter står med, havde vi fået af hans mor - der lå et par champagneglas og en lille flaske champagne i, og mens gæsterne begyndte at drage mod feststedet, så kørte vores chauffør os ud til Bygholm sø, hvor vi fik lidt fred med hinanden og fik skålt med hinanden. Det var superfedt lige at få et øjeblik for sig selv inden det for alvor gik løs med festen, dét kan anbefales :bearhug:

Knus,

Nanja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det bare nogle fantastiske billeder - både fra fotografen og dem i selv har taget.

Billedet ved alteret af mænner er rigtig fedt fanget, meget dybt!!!

Glæder mig til at se flere billeder, har i øvrigt nuppet min frisure til min inspirations mappe :thanks:

0

Del dette indlæg

De er begge to meget flotte billeder, men den første er da helt fantastisk stemningsfuld... uhh glæder mig til at se de andre :blush:

Tak - er også selv helt tosset med dem:) ...og ja, det gør vi også, haha :b223:

Torben regner med at de resterende er os i hænde i midten af næste uge - uuuh, jeg glæder mig :thanks:

0

Del dette indlæg

...skal forresten nok få skrevet en beretning snarest muligt, men hold da helt fast, hvor er der bare TUSIND ting, der skal ordnes EFTER brylluppet også :thanks: Det var vi faktisk ikke helt beredte på, men hvad, så har vi jo også en undskyldning for fortsat at svælge i bryllupsstemningen, hehe ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer