ack

Min brudekjole

20 indlæg i dette emne

Hej allesammen.

Jeg er dagligt inde at læse forskellige indlæg og få inspiration. Og nu fik jeg lyst til at dele med jer; Jeg skal simpelthen giftes d. 22 maj, med verdens dejligste mand, som jeg mødte på Langelandsfestivalen 2003. Hvis nogen har lyst til at se min smukke kjole, så klik ind på www.bentes-brudedesign.dk- det er den på forsiden fra Sincerity. Jeg skal også have slør på.

Jeg glædern mig så meget, og ønsker alle jer andre held og lykke...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tillod mig lige at sætte billedet ind her så det er nemmere at se :super:

Postet billede

Hvor er den skøn! Jeg kan virkelig godt lide udskæringen, min har de samme bare skuldre, det er bare stropper i noget andet stof end corsagen. men det giver en rigtig flot effekt!

Har du tænkt på hvad/om du skal noget om halsen? For jeg er lidt i tvivl...

~Nina

0

Del dette indlæg

Tak for at du satte billedet ind- det gør det jo meget nemmere. Jeg skal ha en enkel perlekæde på, meget tradtionelt. jeg overvejede også diadem, men tror det bliver for meget, så det har jeg droppet.

0

Del dette indlæg

Hvor lang er din kæde - for jeg synes det "forstyrrer" udskæringen lidt hvis den er meget længere nede end kravebenet (hvis du forstår hvad jeg mener). Så jeg overvejer lidt at få kortet en perlekæde af, som jeg kan få af min mor. Men jeg ved ikke helt om det bare er en fix idé jeg har...

Kh Nina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Den perlekæde jeg skal have på, er ganske kort, og vanille- farvet, så jeg er også enig med jer andre. Jeg skal som sagt giftes 22 maj, og hvis nogle er interesserede, så sælger jeg kjolen, som er str. 36- 38 med mulighed for tilpasning, efterfølgende. Jeg sælger den incl. skørt for 4000 kr.

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg er helt vild med din kjole !!! :super:

Var selv i Bentes brudedesign igår - jeg har siden jeg begyndte at kigge efter brudekjoler, været fuldstændig vild med den !!!! Desværre var det ikke lige det, der klædte mig. Det kunne jeg sagtens se, da den først kom på. :)

Til gengæld fandt jeg hele 3 kjoler i Brudehuset i Hårlev, som jeg var helt vild med !!!! Til sidst fik jeg valgt, og nu kører tankerne rundt i hovedet på mig!! Er jeg nu sikker på at det var den rigtige ?? Ville en af de 2 andre have set bedre ud ?? Osv. osv. osv. !!! Jeg er sikker på, at uanset hvilken af de 3 jeg havde valgt, ville jeg have haft samme tanke. Men hvorfor skal det være så svært ??? :)

Nå, den jeg valgte, var den der fik mit hjerte mest op at bimle, så helt ved siden af er den absolut ikke !!!

Knus fra Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen.

Jeg har købt slør, som er meget tyndt og gennemsigtigt med perler, og det er også langt. Jeg har været helt vild med kjolen lige siden jeg så den første gang i et katalog. Har du tænkt på hvordan din brudebuket skal se ud? Jeg fik at vide i butikken, hvor jeg iøvrigt har fået en elendig service fra dag et, at den ikke må være hvid. Så jeg håber på at min kæreste vil købe en råhvid, med lidt grønt og sart rosa i.

0

Del dette indlæg

Hejsa

Ok så er jeg ikke den eneste der synes man få dårlig service i den butik - jeg følte at hun var helt ligeglad med om jeg ville købe kjolen eller ej.

Har du fået din kjole syet til endnu??? Hvor meget måtte du gi'???

Jeg ved ikke helt hvordan min buket skal se ud, men det blir en lille en tror jeg.

Jeg prøver lige at vedhæftet et billed af sløret.

Hilsen Karina :heppe:

post-7-1079437800.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har ikke fået syet min til endnu, og jeg aner faktisk ikke hvad det kommer til at koste. Håber ikke det bliver for dyrt. Må jeg spørge dig, hvad du gav for kjolen? Jeg gav 5000 kr. fordi den havde været brugt på fotosession.

Og ja, det er virkelig skønt når man kommer glad og forventningsfuld, og så bliver mødt af sådan en manglende service. Af samme årsag vælger jeg også at købe så lidt som muligt i butikken....

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Jeg har givet 6000 kr. for den - hvilket var meget mere end vi havde afsat til kjolen, men jeg måtte bare ha' den. Jeg håber ikke det bli'r alt for dyrt at få den syet til, men vi må jo bare vente og se.....

Jeg har heller ikke købt andet end kjolen der. Mit slør er syet af en der hedder Linda, så jeg har fået kontakt til via denne hjemmeside.

Skoene har jeg lige fået købt også, så nu mangler jeg bare en BH. Har du fundet en flot BH??? Jeg kan ikke finde nogen.

Hilsen Karina :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg kan kun gratulere dig med valget ... det er faktisk den kjole jeg allerførst faldt for da jeg begyndte at kigge efter en ... nu er jeg i tvivl men det er ikke pga kjolen men fordi jeg ikke er så høj ... men nu får vi se ... den er ihvertfald usandsynligt smuk og elegant

knuser Lene

:heppe:

0

Del dette indlæg

Hej.

Jeg mangler stadig undertøjet, og har fundet ud af, at det ikke er helt nemt. Det skal jo være uden stropper, og da kjolen er så stram som den er, skal det ikke være en corsage, bare en bh. Jeg bruger str. 70d i de fleste mærker, og jeg synes ikke det er helt nemt at finde en. Også fordi at jeg ikke har tænkt mig at bruge en formue. jeg forsøger at spare de steder jeg kan. Har også tre børn, som skal have pænt tøj.

0

Del dette indlæg

Hej.

Jeg mangler stadig undertøjet, og har fundet ud af, at det ikke er helt nemt. Det skal jo være uden stropper, og da kjolen er så stram som den er, skal det ikke være en corsage, bare en bh. Jeg bruger str. 70d i de fleste mærker, og jeg synes ikke det er helt nemt at finde en. Også fordi at jeg ikke har tænkt mig at bruge en formue. jeg forsøger at spare de steder jeg kan. Har også tre børn, som skal have pænt tøj.

Godmorgen,

har været ude at lure i samme henseende, for jeg vil heller ikke brænde 1000,- 1500,- af på undertøj.

I min lokale undertøjsbiks ( i Vord.) havde de en - 1! - korselet - ganske vist med stropper - men til en pris af 649,- og tilhørende trusser til 159,-

Mærket var Passionata eller noget i den stil.

Jeg bruger 80 D/85 D, så mon ikke det kunne lade sig gøre? ;)

Du søger en stropløs BH - altså min stropløse BH er str. 80 E og indkøbt hos Inger Raagaard i Næstved. Jeg aner ikke, hvor du bor - men der er altså muligheder. :super:

KarenV

0

Del dette indlæg

Jeg har fundet mit undertøj hos Change, en lingerikæde, men jeg ved ikke om den er landsdækkende. Vi har to forretninger her i Kolding.

Der har jeg købt en cremefarvet stropløs bh i str. 85 DD til 249 kr.! Det er da en rimelig pris!

Den sidder rigtig godt (har prøvet den under kjolen også) og der medfølger både cremefarvede og transparente stropper hvis man skulle få brug for det.

Jeg ved dog ikke om de har den i andre farver osv.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer