ditteh1

Vil I se min kjole på dagen??

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

Endelig fik jeg lært hvordan man formindsker billeder, så her kommer et fra selve dagen.

Vi fik taget billeder på stranden, det var 3. november, ca. 10 grader, så rimelig koldt :-) Heldigvis intet i forhold til nu..

Kjolen er en Maggie Sottero Dynasty

Hilsen Ditte

Hej Ditte

Tillykke med dagen. Hvor er du smuk. Den klæder dig virkelig flot.

Det VAR koldt den 3. november. Jeg blev selv gift den dag, og vi blev også fotograferet udendørs. Siden onsdag i sidste uge fik jeg så belønningen for fotografens flotte billeder. Har hostet lungerne ud.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Endelig fik jeg lært hvordan man formindsker billeder, så her kommer et fra selve dagen.

Vi fik taget billeder på stranden, det var 3. november, ca. 10 grader, så rimelig koldt :-) Heldigvis intet i forhold til nu..

Hilsen Ditte

EJ HVOR VAR DU SMUK!!!! Man kan slet ikke se på dig at det er hunde koldt! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej

Hilsen Ditte

Jeg elsker den kjole også! Jeg er imponeret over at du ser så afslappet ud når det var 3 nov og hundekoldt! Du ser kanon flot ud!!

0

Del dette indlæg

Hej alle I søde piger

Tusind tak for alle jeres søde kommentarer!

Vi havde en fantastisk dag, hvor alt bare klappede.. de få ting, der ikke gjorde, blev der bare smilet af.

Jeg havde også frygtet temperaturen lidt, men det var faktisk ikke så slemt igen (måske bider kulden ikke så hårdt, når man er superglad..) Jeg fik jakke over skuldrene, når vi holdt pause - og have kondisko på under kjolen :-)

Hilsen Ditte :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer