nynnem

Er så harm og rystet....

9 indlæg i dette emne

Har lige læst på TV2 nyhederne at manden, hvis kone blev myrdet i Kokkedal i onsdags tidligt om morgene, har erkendt at det var ham selv der slog hende i hjel.

Historien han fortalte til politiet var at han greb 2 mænd i at bryde ind i deres bil, hvorefter de slog ham ned, låste ham inde og myrdede hans kone.

Så sent som i går aftes sagde jeg, hvor må han have dårlig samvittighed fordi han ikke kunne gøre noget. Synes virkelig det var synd for manden.

Fandme om han så ikke har gjort det selv.

Er simpelthen så rystet og harm..... hvad sker der oveni bøtten på folk???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige læst på TV2 nyhederne at manden, hvis kone blev myrdet i Kokkedal i onsdags tidligt om morgene, har erkendt at det var ham selv der slog hende i hjel.

Historien han fortalte til politiet var at han greb 2 mænd i at bryde ind i deres bil, hvorefter de slog ham ned, låste ham inde og myrdede hans kone.

Så sent som i går aftes sagde jeg, hvor må han have dårlig samvittighed fordi han ikke kunne gøre noget. Synes virkelig det var synd for manden.

Fandme om han så ikke har gjort det selv.

Er simpelthen så rystet og harm..... hvad sker der oveni bøtten på folk???

Hmm ja tydeligvis sker der ikke så meget :shopping:

Det er en frygtelig historie/hændelse. Ingen tvivl om det :denmarkflag: :ban:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da historien først kom frem, altså før *beeeep* (censureret) erkendte at det var ham der havde slået hende ihjel, var jeg dybt-dybt rystet over at et biltyveri kunne få så brutalt et udfald.

...men så kom sandheden jo frem...

Man skal virkelig være afstumpet for at kunne a) slå sin kone ihjel, og b) lyve om forløbet. Det tyder jo på at det er noget han har planlagt. Men han har åbenbart ikke tænkt så langt, som til at en retsmediciner hurtigt ville kunne fastslå at hun var død ved kvælning, og ikke vold med et stumpt instrument, som først hævdet.

Håber at han, sammen med den 15-årige der filmede hvordan han slog en mand ihjel i Ålborg med sin mobiltelefon, bliver låst inde og nogen smider nøglen væk!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JA så har det lige været i nyhederne... han har tilstået, vold med døden til følge... Tror jeg nok ikke... Man laver sq da ikke så vild en historie hvis det er et uheld..

Har slet ikke ord nok til at forklare hvor harm og jeg er lige nu og hvor frastødende jeg synes det er...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da historien først kom frem, altså før *beeeep* (censureret) erkendte at det var ham der havde slået hende ihjel, var jeg dybt-dybt rystet over at et biltyveri kunne få så brutalt et udfald.

...men så kom sandheden jo frem...

Man skal virkelig være afstumpet for at kunne a) slå sin kone ihjel, og b) lyve om forløbet. Det tyder jo på at det er noget han har planlagt. Men han har åbenbart ikke tænkt så langt, som til at en retsmediciner hurtigt ville kunne fastslå at hun var død ved kvælning, og ikke vold med et stumpt instrument, som først hævdet.

Håber at han, sammen med den 15-årige der filmede hvordan han slog en mand ihjel i Ålborg med sin mobiltelefon, bliver låst inde og nogen smider nøglen væk!

Helt enig - tænk at han kunne tro at han kunne slippe afsted med det... Mange tanker til pigens familie!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer