Guest Lykke

Flot halssmykke,

40 indlæg i dette emne

Hej piger.

Til den store dag, skal man jo også have det rette smykke, som skal passe til kjole mm, og jeg er altså faldet for denne perlekæde...... :guitar:

Syntes den er riiiiigtig flot fool

Men jeg har fundet billedet inde i bryllupsfrisure, så jeg aner ikke hvor det er fra...... :super:

Er jeg så heldig, at nogle af Jer har set et smykke i den stil, fx da I selv var ude og kigge på smykker?!?

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

post-7-1079478336.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lykke...

Jeg ved ik det præcis er det jeg har set, men det minder i hvert fald enorms meget om det... Jeg har set det i smykkekæden.... har du sådan en i nærheden ? Ellers kan jeg undersøge hvem der har lavet det !!

Knus Dyv

0

Del dette indlæg

Uh uh uh, den er rigtig flot. Liiige noget jeg også kan bruge. Jeg skulle ellers låne min mormors ægte fireradede perlekæde, men da den sidder til på halsen og min kjole har en v-udskæring så synes jeg det er pænere hvis det er en kæde der også går lidt ned i en spids. Og den der er jo helt perfekt synes jeg! Og ja, også frisuren for den sags skyld! :mellow:

0

Del dette indlæg

Helt enig...det halssmykke er smukt.

Hvor i landet bor du?

Der ligger en smykkeforretning i Aalborg der hedder LUXUS, de har mange forskellige smykker...og det er ikke utænkeligt at de har noget som minder om denne. Desuden laver de smykkerne selv, så måske de kunne kreere noget lignende til dig...men jeg aner desværre ikke hvad det koster at få "speciallavet"?

Lad os høre hvad det hele ender med.

Knus fra Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej alle!

Jeg har lige lavet en profil, så dette er mit første indlæg.

Jeg har før været inde på siden: http://www.chinja.dk og købt fra siden, og jeg kan varmt anbefale det. De har mange smukke smykker.

Men jeg ved ikke om de har den omtalte halskæde! ()()

Så som svar til "hct": jeg fik mine smykker hurtigt, og betalte med dankort uden problemer.

:mellow:

Mange hilsner

Lisbeth

0

Del dette indlæg

Hej alle!

Jeg har lige lavet en profil, så dette er mit første indlæg.

Jeg har før været inde på siden: http://www.chinja.dk og købt fra siden, og jeg kan varmt anbefale det. De har mange smukke smykker.

Men jeg ved ikke om de har den omtalte halskæde! ()()

Så som svar til "hct": jeg fik mine smykker hurtigt, og betalte med dankort uden problemer.

:mellow:

Mange hilsner

Lisbeth

Tak for svaret - jeg regner da heller ikke med at der er nogen problemer. Jeg har også betalt med dankort, så hvis de af en eller anden grund ikke skulle dukke op, er det jo bare ned i banken og forlange pengene tilbage ;)
0

Del dette indlæg

Hej Lykke...

Jeg ved ik det præcis er det jeg har set, men det minder i hvert fald enorms meget om det... Jeg har set det i smykkekæden.... har du sådan en i nærheden ? Ellers kan jeg undersøge hvem der har lavet det !!

Knus Dyv

Hej Dyv.

Hvor ligger smykkekæden?

Jeg bor nemlig i Fredericia, og det siger mig ikke lige noget..............

Knuser

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lykke

Jeg har nu sendt billedet rundt til de guldsmede og smykkeforhandlere jeg kunne finde ... der var ingen af dem der kendte det og de havde det heller ikke selv .. men der var et sted der ville vende tilbage for de mente det kunne laves ... så når de har meldt tilbage med pris og sådan ... så skal jeg være her igen *ss*

knus

Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lykke

Jeg har nu sendt billedet rundt til de guldsmede og smykkeforhandlere jeg kunne finde ... der var ingen af dem der kendte det og de havde det heller ikke selv .. men der var et sted der ville vende tilbage for de mente det kunne laves ... så når de har meldt tilbage med pris og sådan ... så skal jeg være her igen *ss*

knus

Lene

Hej Lene.

Jeg sidder her, og bliver helt rørt over, at du har gjordt sådan et stort stykke søge arbejde for mig - hvor er du da bare super sød!!! :)

Tak Tak Tak :bamsekram:

Mette fra www.somthingblue.dk er også ved at lede efter et tilsvarende, så måske lykkedes det at finde et fool

Hvor er I alstå bare nogle super søde og hjælpsomme piger :)

Er spædt på om smykket findes et sted derude, men nu er der da store chancer :specool:

Mange knuser

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer