Guest karfil

Karina & Jeppes bryllupsplanlægning - 02-08-08

738 indlæg i dette emne

Så kom det længe ventede frieri endelig.. Vi er så småt gået i gang med planlægningen.

Præsten er på plads, i kan se kirken HER

Lokalet er på plads, men har desværre ingen billeder

Her er et lille index:

MIN KJOLE

Flere kjolebilleder

Inspiration til invitationer

Færdig invitation

Hårinspiration

Hårinspiration Hårinspiration

Undertøj

Skoinspiration

Skoinspiration

Har købt disse sko, nu håber jeg at jeg kan lære at gå i dem, (det kunne jeg ikke, så de er solgt igen)

Mine brudesko Troede jeg, men de er blevet byttet igen.

Det endelige valg af brudesko

Armbånd og øreringe

Inspiration til oppyntning

Redigeret af karfil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih tillykke med det :thumbsupsmileyanim:

Og velkommen med din nye tråd. Når præsten er på plad, er datoen så ikke også? Lidt nysgerrig er man vel...hehe...

Glæder mig til at følge din planlægning. Hvis der er noget i min tråd du kan bruge, så tag bare for dig. (Der er også index på s.1)

0

Del dette indlæg

Skønt.. Man tænker nærmest ikke på andet.. Mest kjole synes jeg.. Min mor kommer til Kbh på torsdag, hvor vi skal ud og kigge... GLÆDER MIG... :thumbsupsmileyanim:

Er der nogen der kan hjælpe med hvordan jeg laver sådan et index.. er helt lost??????

Og alle har det på side 1... hmmmm... skulle jeg have startet med det med det samme, og er det for sent nu.. er helt blank på det her..

Jo datoen er selvfølgelig på plads, som overskriften siger er det d. 2/8/2008

Redigeret af karfil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til.

Jeg er selv en kegle til at finde ud af 'teknikken' her på forum, men der er altid en masse vakse brude klar med hjælp, når man spørger. Jeg har desværre ikke styr på at lave index, men jeg mener bestemt godt du kan gå ind og redigere i din trådstart.

Sørg nu for at få taget billeder af kjoleprøvningen. Hvor skal du hen og prøve?

-Stine

0

Del dette indlæg

Jeg kan da prøve at forklare det:

1) Hvert indlæg har et nummer i højre hjørne. Det indlæg du vil henvise til, finder du og højreklikker på det nummer indlægget har.

2) Kopier den "kode" der kommer frem. (marker, højreklik, kopier)

3) Gå ind i dit første indlæg. (nederst i dit første indlæg står der "edit". Tryk på den og vælg "fuld redigering".)

Så skulle du gerne kunne rette i dit første indlæg. Så er det nu du skal til at linke til det indlæg du har kopieret:

4) Tryk på det lille ikon der er grønt med et kryds oppe under skrifttyper.

5) Slet det der står i den box der kommer frem og indsæt i stedet den "kode" du kopierede. (højreklik, sæt ind) og tryk OK.

6) Så kommer der en ny box. Her kan du skrive hvad du vil. Det bliver det ord der skifter farve hvis man stiller sig på linket.

Jeg håber det giver mening, ellers spørg bare igen, så skal jeg forsøge at forklare det bedre.

Og nej, det er OVERHOVEDET ikke for sent at lave index. Du er endda nok i god tid ifht hvad de fleste gør. Men det er da bare super.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til.

Jeg er selv en kegle til at finde ud af 'teknikken' her på forum, men der er altid en masse vakse brude klar med hjælp, når man spørger. Jeg har desværre ikke styr på at lave index, men jeg mener bestemt godt du kan gå ind og redigere i din trådstart.

-Stine

Jeg havde fået en tid om 100 år i Casa Lezar, men så kom der den mail omkring lagersalg, og eftersom jeg har forelsket mig i Linea Raffaellis kjoler, tager jeg derud og ser om der ikke skulle være noget interessant.

Nogle der ved hvordan sådan noget lagersalg fungerer?? Er de stadig søde til at hjælpe, eller er det mere kaos som et almindelig lagersalg?

0

Del dette indlæg

Jeg kan da prøve at forklare det:

1) Hvert indlæg har et nummer i højre hjørne. Det indlæg du vil henvise til, finder du og højreklikker på det nummer indlægget har.

2) Kopier den "kode" der kommer frem. (marker, højreklik, kopier)

3) Gå ind i dit første indlæg. (nederst i dit første indlæg står der "edit". Tryk på den og vælg "fuld redigering".)

Så skulle du gerne kunne rette i dit første indlæg. Så er det nu du skal til at linke til det indlæg du har kopieret:

4) Tryk på det lille ikon der er grønt med et kryds oppe under skrifttyper.

5) Slet det der står i den box der kommer frem og indsæt i stedet den "kode" du kopierede. (højreklik, sæt ind) og tryk OK.

6) Så kommer der en ny box. Her kan du skrive hvad du vil. Det bliver det ord der skifter farve hvis man stiller sig på linket.

Jeg håber det giver mening, ellers spørg bare igen, så skal jeg forsøge at forklare det bedre.

Og nej, det er OVERHOVEDET ikke for sent at lave index. Du er endda nok i god tid ifht hvad de fleste gør. Men det er da bare super.

Tak.. Jeg må lige forsøge mig lidt frem.. Men det lød nogenlunde forståeligt.. Ja jeg er nok lidt i god tid, men hader også ikke at have styr på alt. Men nu da de vigtigste ting er i orden, kan jeg bedre slappe af og tage den med ro....men kan nok alligevel ikke lade være med at planlægge bare en lille smule :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Karina

Velkommen til BK :thumbsupsmileyanim:

Du kommer til at tilbringe mange timer herinde :thumbsupsmileyanim:...pas på, det griber om sig!

Stort tillykke med frieriet og det kommende bryllup...men lad os da høre historien? Hvordan friede han?

Hvornår skal brylluppet stå?

Ja jeg har allerede fundet ud af at man bruger alt alt for meget tid her.. min kæreste griner af mig.

I dag er det en uge siden han friede. Jeg er til pilates om mandagen, og da jeg kom hjem, var lejligheden fuldt af stearinlys og han havde købt 100 hvide roser og masser af liljer.

Efter han havde været på knæ, fandt han alle mine livretter frem, sushi, peter beier chokolade, efterårskage fra La glace m.m. :thumbsupsmileyanim: MUMS!! Og derefter snakkede jeg så i tlf resten af aftenen... hehe

Nogen der kan hjælpe med hvordan man får den der bryllupstæller på.. jeg har fundet ud af hvor man vælger osv, men så kommer de forskellige koder, og ved ikke lige hvor jeg skal sætte dem ind.. :griner:-

Redigeret af karfil
0

Del dette indlæg

Hej Karina

Velkommen til BK :thumbsupsmileyanim:

Du kommer til at tilbringe mange timer herinde :thumbsupsmileyanim:...pas på, det griber om sig!

Stort tillykke med frieriet og det kommende bryllup...men lad os da høre historien? Hvordan friede han?

Hvornår skal brylluppet stå?

Ja jeg har allerede fundet ud af at man bruger alt alt for meget tid her.. min kæreste griner af mig.

I dag er det en uge siden han friede. Jeg er til pilates om mandagen, og da jeg kom hjem, var lejligheden fuldt af stearinlys og han havde købt 100 hvide roser og masser af liljer.

Efter han havde været på knæ, fandt han alle mine livretter frem, sushi, peter beier chokolade, efterårskage fra La glace m.m. :thumbsupsmileyanim: MUMS!! Og derefter snakkede jeg så i tlf resten af aftenen... hehe

Nogen der kan hjælpe med hvordan man får den der bryllupstæller på.. jeg har fundet ud af hvor man vælger osv, men så kommer de forskellige koder, og ved ikke lige hvor jeg skal sætte dem ind.. :griner:-

Når du har koden går du ind i dit kontrolpanel (øverst på siden, højre hjørne). Så vælger så du Rediger signatur. Så kommer der en box op hvor du kopiere koden ind. Prøv det. Hvis det ikke virker, så vend tibage.

Redigeret af shiba
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med det romantiske frieri :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::griner:-

Uh, spændende med kjoleprøvning :thumbsupsmileyanim:

Angående farvetema har du eller manden ikke en anden farve I også er glade for? For så kunne det jo fint passe at bruge den sammen med den hvide. Eller jeres festlokale har måske et farvetema? Stolene er røde eller noget i den stil?

0

Del dette indlæg

Velkommen til.

-Stine

Jeg havde fået en tid om 100 år i Casa Lezar, men så kom der den mail omkring lagersalg, og eftersom jeg har forelsket mig i Linea Raffaellis kjoler, tager jeg derud og ser om der ikke skulle være noget interessant.

Nogle der ved hvordan sådan noget lagersalg fungerer?? Er de stadig søde til at hjælpe, eller er det mere kaos som et almindelig lagersalg?

Jeg købte min kjole til det første Lagersalg Casa Lezar & Nicolai holdte i oktober og jeg kan varmt anbefale dig at tage der ud.

Min svigermor og jeg var der kl. 11.45 i den tro at der ville være mega kø og 1.000.000 frådene kvinder. Der var bare ikke kommet nogen endnu. Vi var simpelthen de første og det lidt morsomt når man nu havde en anden forstilling.

Selve lager salget forgik i ro og orden.... der var tid til at prøve, overveje, tænke og prøve igen.

Der er var ingen skub og mas, ingen hast og jag.

Ekspedienterne er de samme du vil møde i forretningerne og de er utrolig dygtige til deres job. Jeg følt på intet tidspunkt at jeg fik påduttet mig en kjole.

Jeg endet med at købe en kjole og sparede dermed 5150,- :thumbsupsmileyanim:

Det var hele turen værd og synes helt sikkert du skal tage en tur der ud.

Se på det på denne her måde: Du har intet at tabe :thumbsupsmileyanim:

Velkommen til i øvrigt :thumbsupsmileyanim: spændende at se hvad du kommer frem til de næste mange måneder.

Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til.

-Stine

Wiiipee endnu en fan :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Velkommen til.

-Stine

Jeg købte min kjole til det første Lagersalg Casa Lezar & Nicolai holdte i oktober og jeg kan varmt anbefale dig at tage der ud.

Min svigermor og jeg var der kl. 11.45 i den tro at der ville være mega kø og 1.000.000 frådene kvinder. Der var bare ikke kommet nogen endnu. Vi var simpelthen de første og det lidt morsomt når man nu havde en anden forstilling.

Selve lager salget forgik i ro og orden.... der var tid til at prøve, overveje, tænke og prøve igen.

Der er var ingen skub og mas, ingen hast og jag.

Ekspedienterne er de samme du vil møde i forretningerne og de er utrolig dygtige til deres job. Jeg følt på intet tidspunkt at jeg fik påduttet mig en kjole.

Jeg endet med at købe en kjole og sparede dermed 5150,- :thumbsupsmileyanim:

Det var hele turen værd og synes helt sikkert du skal tage en tur der ud.

Se på det på denne her måde: Du har intet at tabe :thumbsupsmileyanim:

Velkommen til i øvrigt :thumbsupsmileyanim: spændende at se hvad du kommer frem til de næste mange måneder.

Anne

Tak for din beskrivelse af lagersalget, aner ikke hvad jeg skal forvente, men nu kommer min mor i hvert fald, og så får vi se om jeg finder noget. Det håber jeg da, man vil jo altid gerne spare nogle penge.

Hvordan gjorde du så, beholdt de den hos dem, og fik du den så tilrettet der efterfølgende?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med det romantiske frieri :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

Uh, spændende med kjoleprøvning :thumbsupsmileyanim:

Angående farvetema har du eller manden ikke en anden farve I også er glade for? For så kunne det jo fint passe at bruge den sammen med den hvide. Eller jeres festlokale har måske et farvetema? Stolene er røde eller noget i den stil?

Jeg tror det ender med at jeg vinder, og vi så kører lidt lilla ind over som farve sammen med det hvide. Lokalet er helt lyst, men stolene er sådan lidt grålige/dueblå, så jeg tror en lavendelagtig farve ville være fin til.. Nu skal jeg bare i gang med at lede efter inspiration..

Uhhh.. glæder mig sådan til i morgen hvor vi skal til kjole lagersalg.. forhåbentlig er der en masse dejlige kjoler jeg kan prøve.. og samtidigt spare penge.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Halløj. og velkommen til :thumbsupsmileyanim:

Ja, som de andre siger, så er det her et ualmindeligt vanedannende forum.

Der er jo en trillion sider og tråde med god inspiration og masser af billeder, og ellers er folk supersøde til at komme med ideer :thumbsupsmileyanim: Gad vide, hvad man lavede før man fandt BK???

God fornøjelse med planlægningen og selvfølgelig osse med kjoleprøvningen i morgen :thumbsupsmileyanim:

mvh Maria

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer