V.A.

Er der andre, som skal giftes i marts 2008?

29 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej

Ja vi skal også giftes i marts. Den 22, påskelørdag

Har du styr på det hele? eller er du lige som mig ved at have lidt småtravlt???

Mvh Linda

Hej Linda.

Dejligt at høre, at man ikke er alene.

Jeg tror, at jeg har styr på det vigtigste (kirke, feststed, mad, kjole (mangler tilretning), invitationer og musik), men har ikke haft meget tid, da jeg har læst til eksamen, og vi tager snart ud at rejse i 3 uger, så har ikke kigget på noget i snart 2 måneder og det stresser, synes jeg. :denmarkflag:

Derfor er jeg ikke det mindste i tvivl om, at jeg får travlt med resten, når vi er kommet ind i det nye år. Glæder mig i hvert fald til at få mere tid til brylluppet og denne hjemmeside :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej...

Hvor er det bare en dejlig dato, I har valgt... Vi skal giftes samme dag... :) :fløjt:

Vi er jo nok ikke så mange, der skal giftes i marts, så det er dejligt at se, at man ikke er alene... :fløjt:

Knus Maria

Ja det er ikke den store respons, der er kommet på mit indlæg :) Så vi er vist ikke så mange.

Så jeg er glad for, at jeg ikke er helt alene om datoen :)

Har I sendt invitationer ud? Eller hvornår gør I det?

Knus

0

Del dette indlæg

Hej...

Hvor er det bare en dejlig dato, I har valgt... Vi skal giftes samme dag... :) :fløjt:

Vi er jo nok ikke så mange, der skal giftes i marts, så det er dejligt at se, at man ikke er alene... :fløjt:

Knus Maria

Ja det er ikke den store respons, der er kommet på mit indlæg :) Så vi er vist ikke så mange.

Så jeg er glad for, at jeg ikke er helt alene om datoen :)

Har I sendt invitationer ud? Eller hvornår gør I det?

Knus

Nej, det kan jeg se... ;)

Jeg ved, at der er én mere... Kan bare ikke lige huske, hvem det er... :)

Ja, vi sendte invitationer ud i sidste uge. Men vi skal også allerede have svar sidst i midt i januar... Jeg er blevet en smuuule bridezilla efterhånden. Jeg vil gerne have styr på det hele på den halve tid... hehe... Så jeg mangler faktisk ikke så meget...

Hvad med dig? Hvor langt er I nået?? Der er jo ikke så længe til igen... ;)

Knus

0

Del dette indlæg

Jeg ved, at der er én mere... Kan bare ikke lige huske, hvem det er... :fløjt:

Ja, vi sendte invitationer ud i sidste uge. Men vi skal også allerede have svar sidst i midt i januar... Jeg er blevet en smuuule bridezilla efterhånden. Jeg vil gerne have styr på det hele på den halve tid... hehe... Så jeg mangler faktisk ikke så meget...

Knus

Ud over kirke, feststed og musik, som er booket, så har jeg købt kjolen, og invitationerne er snart færdige. Vi sender først invitationerne ud lige før eller efter jul, da vi tager på ferie i 3 uger på søndag, og vi kan desværre ikke nå det inden, selvom det var planen. :fløjt:

Har I styr på det meste?

Knus

0

Del dette indlæg

Jeg ved, at der er én mere... Kan bare ikke lige huske, hvem det er... :fløjt:

Knus

Ud over kirke, feststed og musik, som er booket, så har jeg købt kjolen, og invitationerne er snart færdige. Vi sender først invitationerne ud lige før eller efter jul, da vi tager på ferie i 3 uger på søndag, og vi kan desværre ikke nå det inden, selvom det var planen. :fløjt:

Har I styr på det meste?

Knus

Ej, hvor nice... :) Det lyder da bare totalt lækkert... Tillykke med det...

Så er du da også rigtig godt på vej... ;)

Vi har styr på feststed, kirke, musik, limo, alt tøj ned til mindste detalje. Duge, servietter, dekorationer, mad osv... Jeg kunne blive ved... hehe

Så kunne blive ved...

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyha ikke særlig langt (syntes jeg selv, i hvertfald)

Har styr på: kirken, fest stedet, kjolen, indbydelser (er sendt), fotograf, og næsten kørsel (er en ven som skal køre os, i hestevogn, så jeg satser på 10-12 grader) :fløjt:

jeg kan ikke rigtig finde hoved eller hale i hvad jeg nu skal foretage mig, trods der sikkert er 1 million ting at gøre! :fløjt:

0

Del dette indlæg

Pyha ikke særlig langt (syntes jeg selv, i hvertfald)

Har styr på: kirken, fest stedet, kjolen, indbydelser (er sendt), fotograf, og næsten kørsel (er en ven som skal køre os, i hestevogn, så jeg satser på 10-12 grader) :fløjt:

jeg kan ikke rigtig finde hoved eller hale i hvad jeg nu skal foretage mig, trods der sikkert er 1 million ting at gøre! :fløjt:

hehe... Det kender jeg godt.. ;)

Men jeg har så meget styr på det hele efterhånden, så jeg ved ikke hvad jeg skal tage mig til... ;)

Der er sevfølgelig altid noget at lave, meeeen... Det er måske for tid til at slappe en smule af...

Du er velkommen til at kigge forbi min tråd og evt. finde inspiration...

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har skam været inde og snuse lidt :biggrin:

Men der hvor vi skal holde det, sørger de for alt til bordert af pynt og blomster, skal bare sige hvilken farve og hvilke blomster.

Til gengæld er Kasper blevet helt vild med den hummer i skal køre i, såhhh måske bliver jeg nød til at overgive mig der.

Hvor meget skal i give for den, hvis jeg må være så fræk :hug:

ved ikke helt om jeg har lyst til at opgive min hestevogn, da det altid har været en drøm og jeg skal køre med vogn, så det er lidt en del af mig. :jul6:

Så nu må vi se, er han helt vild, så overgiver jeg mig nok, da jeg mere eller mindre har fået frie tøjler til alt. :)

0

Del dette indlæg

Jeg har skam været inde og snuse lidt :biggrin:

Men der hvor vi skal holde det, sørger de for alt til bordert af pynt og blomster, skal bare sige hvilken farve og hvilke blomster.

Til gengæld er Kasper blevet helt vild med den hummer i skal køre i, såhhh måske bliver jeg nød til at overgive mig der.

Hvor meget skal i give for den, hvis jeg må være så fræk :)

ved ikke helt om jeg har lyst til at opgive min hestevogn, da det altid har været en drøm og jeg skal køre med vogn, så det er lidt en del af mig. :jul6:

Så nu må vi se, er han helt vild, så overgiver jeg mig nok, da jeg mere eller mindre har fået frie tøjler til alt. :kiss:

Det er altså også bare blær med den hummer... :)

det er mest for Flemming's skyld, men jeg synes, det er fedt nok. Hvis det endelig skal være en limo, kan det lige så godt være en ordentlig én... ;)

Det er faktisk ikke fordi det er så galt igen. Men vores tur er også ekstremt kort. Vi skal give 5200 kr for den. Vi hørte på en anden limo et andet sted - samme tur og det hele - lige knap 9000 kr skulle vi af med det. Så ville vi sgu hellere have den hummer... Hehe

Men med hensyn til priser, kan det jo ikke rigtig sammenlignes. Det kommer jo an på ventetid, og hvor langt, der skal køres osv.

I kan jo altid skrive til dem og få et uforpligtende tilbud. De er vildt søde derinde, og rigtig behjælpelige (vi havde nemlig lidt problemer i starten - men den fik de hurtigt ordnet)

Jeg forstår godt, du gerne vil køre i hestevogn - det er super romantisk... Men som du siger, så har du mere eller mindre frie tøjler, sååå... Måske skulle du lade ham bestemme det... :)

Ej, hvor dejligt, at I slet ikke skal tænke på alt det der. Det kunne jeg godt savne lidt... jeg tror, at vi bliver riiiimelig stressede dagen før, når der skal dækkes bord og alt det der... :balloons:

Men jeg er sikker på, at det bliver rigtig flot, så det bliver det værd. :hug:

0

Del dette indlæg

Ja mon ikke.

Bare ud fra det jeg har set i din planlægning, der bliver det bare kanont flot :biggrin:

Jeg har slet ikke den slags fantasi.

Men som du også selv siger, så er det rart ikke at skulle stå med det dagen før, det eneste vi skal selv er at sætte bordkort, og det er fordi jeg selv vil det. :hug:

Hvor har du fundet de der smarte manchetknapper (best man) de er for seje

0

Del dette indlæg

Ja mon ikke.

Bare ud fra det jeg har set i din planlægning, der bliver det bare kanont flot :biggrin:

Jeg har slet ikke den slags fantasi.

Men som du også selv siger, så er det rart ikke at skulle stå med det dagen før, det eneste vi skal selv er at sætte bordkort, og det er fordi jeg selv vil det. :hug:

Hvor har du fundet de der smarte manchetknapper (best man) de er for seje

Hehe...Det forstår jeg godt - såer du ogå sikker på, du får det gjort rigtigt!;)

Jamen, det har jeg såmænd fundet på en engelsk hjemmeside der hedder: girlsofelegance.co.uk... Der er et faneblad, der hedder "Diamon'T Collection". Derinde finder du en maaaaaaasse lir... Hehe...

Men det er inde under "groom", du kan finde manchetknapper til både best man og groom...

Der er så mange fede ting derinde - man kan købe sig fattig!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Dejligt at høre, at vi er et par mere :cheerleader3:

Jeg glæder mig til at høre mere om, hvor langt, at I er kommet, men det må vente til om 2,5 uge, da vi tager til Thailand om 1 time. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme ned og slappe lidt af. :cheerleader3:

Ha en god december måned. :jul13:

Knus

Rigtig god tur... Jeg misunder bare sleeeeet ikke... Eller noget... :cheerleader3:

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, vi skal da også giftes i marts måned. nemlig den 8. marts lissom RogK :blush::) (jeg satser også på solskin og mindst 10 grader)

Jeg ville egentligt gerne ha ventet til maj, men der kan vi risikere at vi begge eller en af os er i USA, så vi ville være sikre på at få det her klaret først. Som kæresten ellers sagde: "vi ka da bare ta til Vegas og blive viet af Elvis!" :)

Ja, det ka vi da godt, vil bare gerne vies "rigtigt" i kirken først...

mvh Maria

0

Del dette indlæg

Ja, vi skal da også giftes i marts måned. nemlig den 8. marts lissom RogK (jeg satser også på solskin og mindst 10 grader)

Jeg ville egentligt gerne ha ventet til maj, men der kan vi risikere at vi begge eller en af os er i USA, så vi ville være sikre på at få det her klaret først. Som kæresten ellers sagde: "vi ka da bare ta til Vegas og blive viet af Elvis!"

Ja, det ka vi da godt, vil bare gerne vies "rigtigt" i kirken først...

mvh Maria

Hejsa!!!

Velkommen i klubben :blush:

Så kan vi kun konstatere at den 8 marts, kun kan blive en dejlig dag.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer