Sign in to follow this  
Followers 0
mariaemma

Kylie Minogue koncert

10 posts in this topic

Kylie Minogue kommer til Danmark og spiller i Forum d. 8 juni 2008

Jeg har været så heldig at få billeter til Kylie koncerten. Sidst hun var i danmark, var de jo udsolgt på ingen tid, og der var jeg ikke bland de heldige!. Så denne gang sad jeg klar ved compurteren kl 10.00 da billeterne blev frigivet. :carrot:

Jeg syntes hun er en fantastisk sangerinde og er spændt på at se hende in action, efter hendes sygdomsforløb. Glæder mig til at overraske manden med billeterne i aften, han er nemlig også ret vild med hendes musik.

Er der andre der skal ind og se koncerten ?

post-25399-1196676190.jpg

Edited by mariaemma
0

Annonce ♥

Jeg hørte hende da hun spillede i Stockholm i 2002 - helt fantastisk stemning og sceneshow.

Jeg skal desværre ikke med denne gang - selv om jeg er kraftigt fristet.

0

Jeg var inde og høre/se hende sidst hun var i Danmark.

Denne gang havde jeg valgt det fra da det er 5 dage før den store dag og bunden i pengekassen har man kunnet begynde at ane :)

Men så har min fantastiske kæreste givet mig en førjulegave. 2 billetter til hendes koncert i London :) Glæder mig helt vildt :blush:

0

Denne gang havde jeg valgt det fra da det er 5 dage før den store dag og bunden i pengekassen har man kunnet begynde at ane :)

Men så har min fantastiske kæreste givet mig en førjulegave. 2 billetter til hendes koncert i London :cheerleader3: Glæder mig helt vildt :blush:

Anne kan vi ikke låne lidt af din søde kæreste fantastiske gavegen!

0

Annonce ♥

Jeg hørte hende da hun spillede i Stockholm i 2002 - helt fantastisk stemning og sceneshow.

Jeg skal desværre ikke med denne gang - selv om jeg er kraftigt fristet.

Jeg glæder mig også rigtig meget til at hører hende IRL... :blush:

Trist du ikke skal med denne gang :)

0

Men så har min fantastiske kæreste givet mig en førjulegave. 2 billetter til hendes koncert i London :cheerleader3: Glæder mig helt vildt :blush:

Jo det kan i da

Værsgod :jul8:

0

Jo det kan i da

Værsgod :jul8:

Live er "Kylle Rylle" helt sikkert en oplevelse men jeg må indrømme at det er svært at blive imponeret over hendes nyeste album. Der er langt op til de gamle numre som "I should be so lucky","Better the devil" "over my head" etc.

0

I >Stockholm var halvdelen af koncerten spækket med de gamle numre, så mon ikke hun også leverer varen denne gang? :blush:

0

Annonce ♥

I >Stockholm var halvdelen af koncerten spækket med de gamle numre, så mon ikke hun også leverer varen denne gang? :thumbsupsmileyanim:

Helt sikkert og uanset hvad er det da en oplevelse. Jeg lavede apropos denne tråd lige forsøget i går inde i parken. Det lykkedes mig at rydde dansegulvet ved at smide et nummer på fra den nye Kylie cd (ønsket). Halvvejs mixer jeg den så over i I should be so lucky og så var der folk på gulvet igen.

0

Jeg har endnu ikke hørt hele det nye album. (kæresten får det i adventgave på søndag) Men der vil jo altid værre nogen numre der er mere danse venlige end andre.

Jeg glæder mig i hvertfald til koncerten :thumbsupsmileyanim:

0