marieheering

Annemarie & Kim

204 indlæg i dette emne

Ahh... Ved ikke om det er rigtigt, det jeg gør lige nu, men prøves skal det!!

Jeg prøver lige at indsætte en "to do" liste...

Grøn = okay

Rød = mangler

Blå = det skal Kim tage sig af...

Lilla= er vi igang med...

Dato : 23. august 2008

Kirke: Grindsted Kirke

Tidspunkt: kl. 14.00

Fest-sted:Skovlund Kro

Menu: Mmmmm.... Lækker mad!!

Musik: Har svigerfar arrangeret!!

Bryllupskage: Bliver leveret fra Billund Bageri

Transport: 9 meter Limousine

Blomster til kirken: Kim har bestilt blomster for en formue

Overnatning/brudesuite: Et hyggeligt lille sted.... :thumbsupsmileyanim:

Fotograf: Jettes Foto, kl. 15.00

Fotograf til dagen: René tager billeder ved/i kirken og på rundtur bagefter

Bryllupsrejse: Tyrkiet, afgang d. 24. august

Ringe: Vi bruger vores forlovelsesringe og får vielsesdatoen indgraveret

Brudekjole: Yes!! Fandt min Lilly model...

Skørt: Er også i hus

Lingeri:Har fundet noget smart fra Fleur

Strømpebånd: Fik et til min polter

Sko: Små søde guldsandaler

Smykker:

Hår: Salon Sus

Make-up: Salon Sus

Brudepiger/svende: Min søn og datter

Tøj til Sara:Har fundet og købt den sødeste lille lyserøde kjole

Sko til Sara: Små guldsandaler, der matcher moderens... :bearhug:

Tøj til David: Et smart sæt, med skjorte og vest

Tøj til gommen: han kan ikke rigtig finde DÈT

Brudebuket: Har Kim også bestilt

Knaphulsblomster: 5 stk + en lille buket til Sara, er bestilt

Invitationer: Blev sendt på Dronningens fødselsdag :hug:

Bordkort: Jeg er næsten færdig...

Gæsteliste: 50 voksne (+ os selv) samt et par børn om eftermiddagen

Ønskeseddel: Er hos søster Sanne + hos Imerco

Barnepige til festen: vores sædvanlige barnepige...

Barnepige til rejsen:Min mor og hendes mand kommer og bor her og passer børnene

Lægen: p-piller...

Apoteket: Pillepas til rejsen!! er slet ikke nødvendigt...

Redigeret af marieheering
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Uhh.... Deet er altså bare så spændende det hele!!

Jeg glæder mig som et lille barn, der ser julemanden for første gang :jul12: Min kæreste er bare den sødeste der findes. Og så var han rigtigt nede på knæ, med en rød rose :boohoo:

Det hele er gået en smule stærkt, men hva pyt! Det føles jo rigtigt. Der indeni hvor det betyder noget!!

Vi mødte hindanden i februar.

Blev kærester i marts.

Flyttede sammen i juli.

Købte hus til oktober.

Frieri i november.

Bryllup i august.

Heldigvis bakker begge vores familier os 200% op, for de kan jo tydligt se, hvor godt vi har det sammen. Og vores 5 sammenbragte unger, stortrives i hinandens selskab. Så alt er bare perfekt!!

Det eneste vi nu mangler er et sted hvor vi kan holde vores drømmebryllup. Det er ikke lige så nemt at finde lige det sted som kan danne de perfekte rammer. Men mon ikke det lykkes??!!

Jeg håber det snart lykkes, det vil give mig SÅ meget ro. Så jeg kan begynde at tænke på KJOLEN!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes den 23. august 2008

kl. 14.00 i Grindsted Kirke

Og min søde lille far var lige ved at tude, da jeg spurgte ham om han vil følge mig op af gulvet... :thumbsupsmileyanim:

Han var så sød!! Og fik meget travlt med at snakke om alt muligt andet, bare i forsøg på at skjule sine følelser. Det var så sødt!!

Det er vist ikke kun MIN store drøm der går i opfyldelse... :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er weekenden før mig :thumbsupsmileyanim:

Dejligt at farmand blev så glad.... spændende at se hvem der fælder flest tårer på vej op af kirkegulvet??

Farmand eller dig?? :boohoo:

Hvordan mødte i hinanden??

Og frieiet har vi da heller ikke hørt om endnu!!

0

Del dette indlæg

Hejsa :jul7:

Jeg vil ja også byde dig velkommen herinde i dette herlige Forum :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at følge med i din planlægning frem til den store dag.

Hvor er det dejligt at din far blev så glad, og berørt på dine vegne.

Det kan da kun blive et godt bryllup i får. :boohoo:

Tag gerne et kig forbi min tråd :-)

:jul2: Julehilsner fra Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skulle til koncert. 14 mand. Min daværende og jeg tilbød at lægge hus til, så vi alle kunne mødes først, få noget godt at spise, noget at drikke og afsted i samlet flok. En af vores meget gode venner, havde en kammerat, som han fik lov at tage med.. :unsure:

Det gik jo selvfølgelig som det plejer. Jeg vågnede op og var syg!! Og så tanken om at skulle have gæster om aftenen!! Føj!! Men nå, jeg klarede mig igennem dagen med panodiler og masser af te. Gæsterne kommer, vi spiser og tager til koncert. Jeg har det a. h.... til og sidder egentlig bare og venter på, at jeg kan tillade mig at køre hjem. :thumbsupsmileyanim:

Mens jeg sidder der med feberhede øjne og en helvedes hovedpine, kommer denne kammerat så hen og sidder og snakker. Vi snakker om alt muligt mellem himmel og jord, uden at jeg dog lægger mere i det! (måske det skyldes feberen...) Pludseligt er der gået en hel time, og mit lift hjem er ankommet... :hug:

0

Del dette indlæg

Argg... Nu havde jeg lige skrevet en lang fortsættelse, og så gik lortet ned!! Øv Øv!!

Så jeg prøver lige igen!!

Tilbage i dagligdagens trummerum og med nye og større problemer med ham derhjemme, går jeg og har det a. h.... til, men mangler lige et sidste lille skub til at få lettet r.... og komme ud af vagten.

1½ uge efter koncerten, får jeg en sms fra ham kammeraten (Kim) "Tak for sidst. Hvordan går det? Har du det godt? Du ringer bare, hvis du har brug for at snakke!"

Jeg ringer nu ikke lige med det samme, men det bliver til mange sms'er de følgende dage!! :unsure:

Det bliver lige det sidste lille skub, jeg havde brug for! At snakke med en udenforstående og få sat tingene i et andet perspektiv! Så kort efter er jeg og børnene flyttet ud til min far, som heldigvis tager godt imod os :)

En aften står jeg og bager kage, mens jeg snakker med Kim i telefonen. Han er helt grøn af misundelse og vil hellere end gerne smage min kage!! ;)

Næste morgen sender jeg en sms til ham, om han har fundet kagen som jeg har lagt ved hans lastbil?? Der går en halv time, så ringer han. Han er meget ked af det, for han kan ikke finde kagen!! Om jeg er sikker på at det er hans lastbil jeg har lagt kagen ved?? :hug: Der var jo ingen kage, det var bare for sjov!!

Ved middagstid kalder de på mig, på mit arbejde. Jeg skal lige komme ud i butikken, for der er kommet noget til mig!! Jeg skynder mig derud, og hvad finder jeg??

Den største buket blomster, jeg nogensinde har set!! :thumbsupsmileyanim:

Og i kortet står bare "TAK FOR KAGE!!"

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv!! Troede at billedet ville komme på siden!! :)

Nå, men :unsure:

I kan nok forestille jer, alle de spørgsmål jeg fik fra mine kolleger!!

Og tossede mig, gik bare rundt på en lyserød sky :) resten af dagen!

Blomsterne måtte jeg jo tage med hjem, til min far, og stille i en vase. Og så var det ellers om at komme til telefonen og få en vis herre inviteret til kaffe og kage... :thumbsupsmileyanim:

Da min far kommer hjem, glor han på blomsterne, på Kim og så over på mig. Hiver fat i Kim, peger på blomsterne og siger "Det der! Det gør man ikke for sjov!!"

Det har vi grint af mange gange siden, for NEJ! Det var jo ikke kun for sjov. Han mente det s.. allerede dengang!! :) :carrot: :hug:

Men hva'? Kærester det blev vi!!

Aldrig har jeg da følt så stærkt for en anden. Så dybt, så inderligt. Det må da være kærlighed så det basker??!!

0

Del dette indlæg

Ihh... Svæver rundt på en lyserød sky!! :unsure:

Det er bare så dejligt at være forelsket :-)

Sommeren går bare for stærkt. Men jeg når da at få booket et sommerhus til os, så vi kan prøve at være sammen 24 timer i døgnet, flere døgn i træk!!

Det var nu så dejligt, at han faktisk flyttede ind i mit lille "dukkehus" efter ferien. Vi havde nede i sommerhuset snakket lidt om, at det da kunne være dejligt at bo sammen og måske på et tidspunkt, i ikke al for fjern fremtid, købe hus. Nu stod vi så der midt i august og havde bare kig på HUSET!!

Kiggede på det om søndagen, sagde ja om mandagen, skrev under om fredagen!!

Hvorfor være så længe om så lidt?!! :hug:

Det føltes bare som det helt rigtige for os, allerede første gang vi var ude at se det. Så det var bare om at slå til og så få vores 2 steder sagt op!

At jeg så skulle ryge helt ned under gulvbrædderne med stress, midt i det hele, var så ikke helt med i planen og er en helt anden historie... :)

1. oktober overtager vi vores hus, vores hjem! Det er skønt! Og allerede efter 1 uge føles det som om, at her har vi altid boet, her skal vi altid bo!! Uhmm.... Skønt at føle sig hjemme. Skønt at føle en indre ro brede sig!!

Nu er vi så enige om, liiige at klappe hesten lidt. Få lidt ro. Finde en hverdagsrytme sammen. Få ungerne til at føle sig lige så godt tilpas, som os selv. Ikke flere "ulykker" på denne side af nytår!! :thumbsupsmileyanim:

Men men men....

Vi er da vist ikke forbi nytår endnu??

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer