Ea bea buksetrold

Brudebuket.

38 indlæg i dette emne

Jeg ved ikke om det her er postet rigtigt. men synes ikke der er et sted hvor jeg kunne finde noget om, hvor man lægger sine spørgsmål hen vedr blomster. Så hvis jeg er gal på den, så flyt mig gerne.

Jeg sidder her og prøver at kigge mig omkring vedr. brudebuket o lign. men nøj hvor jeg synes det er svært.

Den skal jo være lige præcis MIG...! og jeg har rigtig svært ved at vide hvordan jeg egentlig gerne vil have den. Sært ikke...?

- Nå, men har i nogle forslag, og evt billeder i kan lægge ind?

Vores tema er orange gerbera.

Synes bare det er svært. Straks som man tror, der er styr på det meste, ja så kommer der straks flere " bekymringer " fram.

Knus fra mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg skal giftes med min hollænder i begyndelsen af maj, er det jo meget indlysende at vælge tulipaner! Ovenikøbet er det en af mine yndlingsblomster. Og farven.. helt klart hvide tulipaner, vores farvetema er nemlig hvidt/grønt.

Buketten skal være meget simpel, så jeg regner lidt med den jeg har som avatar og herunder.

post-28629-1197366359.jpg

Redigeret af Catalina
0

Del dette indlæg

Min buket blev skabt sådan lidt henad vejen og i samarbejde med blomsterbinderen. Farverne skulle selvfølgelig være vores fest-farver. (gyldenbrun, vinrød og lys turkis). Dernæst tænkter jeg meget over hvilke blomster jeg kunne lide (fresier og kallaer) og hvilke jeg gerne ville undgå (nelliker og roser). Så gik jeg ned til blomsterbinderen med farveprøver, billedet af min kjole og stofprøve og vi fik en længere snak om ovenstående, buketstørrelse (så lille som muligt) og type (så enkel som muligt), længde af "håndtaget" (lille og smalt) samt hvilke nuancer hun skulle lægge vægt på, hvis hun ikke kunne ramme den nøjagtige farve. Hun fik på den måde en fornemmelse af hvad jeg var for en type, og ud fra alt det lavede hun den smukkeste buket, som passede nøjagtig til mig og min kjole!

Der var røde kallaer, umodne rønnebær, umodne brombær og små lyseblå plasticblomster og et håndtag i nøjagtog samme farve som min kjole! Jeg var lykkelig. Tag en snak med blomsterhandleren, og tag den derfra..

Held og lykke med det!!

post-24027-1197370628.jpg

Redigeret af KimsRikke
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Det er svært. Vi blev viet på rådhuset sidste år, og blot en uge inden, lavede jeg farven om...

DEnne gang var jeg egentlig ikke i tvivl.

Jeg brugte den første som udgangspunkt, og så snakkede vores blomsterhandler og jeg os frem til det endelige udtryk.

post-17941-1197375420.jpeg

post-17941-1197375522.jpg

Redigeret af hesselbjerg
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fandt også disse billeder, som du måske kan bruge

Red_gerbera_wedding-280.jpgPink_protea_wedding_5001.jpg

Hej Anita.

Jeg kan især godt lide den allersidste du har sat ind.( den lyserøde ) Tak for hjælpen.

Men smid endelig mere ind, hvis muligt.

Knus fra mig.

Det skal jeg nok, hvis jeg støder ind i noget mere.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer