minni1

Henriette og Brian 24/5-2008

32 indlæg i dette emne

så må det være min tur til at skrive lidt

jeg er desværre ikke en ørn til det her med at lave inlæg om planlægning men jeg kan da forsøge lidt

vi skal som sagt giftes den 24/5-2008

i Refsvindinge kirke kl 15

og vores fest skal holdes i skårup.

Bryllupsrejse:

vi drager af sted til afrika dagen efter hvor vi skal på safari i kenya og vidre til det indiske ocean

vi er afsted i 12 dage

Kjolen:

er allerede købt, jeg endte med en lilly model og den er bare flot

og så var den på udsalg så det var jo heldigt.

bryllupkagen:

skal Brian´s søster lave, i kan her se et billede af kagen som hun har lavet til et andet bryllup, synes selv at det er hun bare kanon til.

nu er jeg så gået lidt i stå, hmm nej

Gæsteliste:

Listen er pt på 52 personer

Invitationer:

Min veninde og jeg er i fuld sving med at lave dem og de er næsten færdige

så nu gik jeg altså i stå så i får mere senere

post-28757-1197830764.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og et stort velkommen hertil :):hug::)

Det lyder da skønt med alt det, I allerede har styr på. Og ja Brians søster kan da sagtens lave en bryllupskage til jer :thumbsupsmileyanim:

Omkring brudekjolen er der en masse google hajer herinde, så hvis du kan forklare lidt om kjolen, vil de kunne skaffe et billede af den med sikkerhed.

Hvad har I valgt af farver, hvis I har et farvetema?

Glæder mig til at følge med i din tråd :):):)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meget meget smuk kjole. Er vild med udskæringen og alle detaljerne. Får vi et billede af se med dig i kjolen også?

Jeres farver er ren forår og sommer, de passer da perfekt til bryllup. Forresten lyder bryllupsrejsen som et rigtig smukt og spændende sted. Vis endelig billeder af planen her også :thumbsupsmileyanim::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

i får lige et billede mere, det er nededelen som jeg skal have på, og så den første overdel i så for den er rettet til osv næsten da, er lidt ked af jeg ikke fik odenligt billede af det hele på en gang men sådan er det, og jeg havde en perfekt dag med en utrolig følelse i maven somjeg aldrig havde troet var muligt

post-28757-1197922623.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

puha det er sørme ved at være længe siden jeg har været her , har helt savnet forumet :cheerleader3:

nå men her går planlægninge stille og roligt fremad

har lige i dag købt en halskæde til at have på, på den store dag som jo hurtigt kommer nærmere.

men men men

vi har jo bestilt bryllupsrejse til kenya og sådan som det ser ud lige pt ,hænger den i noget tynd tråd :griner:-

pga af alt deres urolighedder øv altså

men vi snakkede i går med tam-benns og vi kunne sagtens flytte rejsen et andet sted hen, så det er jo ok

men når man nu har drømt om en tur til kenya er andre rejser jo ikke det samme, men vi må se hvad der sker.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så er rejsen endnu engang bestilt men også betalt nu

som skrevet længere oppe tør vi ikke tage til kenya på vores ellers planlagte rejse

vi har istedet valgt en tur til thailand,

hvor vi bla. skal ride på elefanter i junglen osv og en tur til koh sumai til en gang spa og velvære

ja jeg er allerede rejst hehe :):bearhug:

0

Del dette indlæg

så er rejsen endnu engang bestilt men også betalt nu

som skrevet længere oppe tør vi ikke tage til kenya på vores ellers planlagte rejse

vi har istedet valgt en tur til thailand,

hvor vi bla. skal ride på elefanter i junglen osv og en tur til koh sumai til en gang spa og velvære

ja jeg er allerede rejst hehe :):bearhug:

Det lyder da også som en fantastisk oplevelse. Jeg ville også været halvt rejst allerede. Sidder og drømmer og det er ikke engang mig, der skal afsted (desværre)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer