Husse

Helle og Jonas velsignelse. 8-8-2009

466 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Det var det.

Har jeg så købt en ny kjole???

Nej det har jeg ikke, jeg var/er helt forelsket i den rosa røde sag, den er meget smukkere i virkeligheden end billederne og den er så langt fra hvad jeg troede jeg skulle ha som muligt. Desværre er den også 15.000,- over bugettet, så jeg regner med at den ikke bliver min. men aldrig i mit liv har jeg følt mig så smuk. :thumbsupsmileyanim:

Jeg troede simpelthen ikke på at jeg kunne ha det sådan med en kjole, men den er simpelthen bare skøn. Så nu må vi se om jeg finder et penge træ, men indtil videre må det nøjes med at blive ved drømme. Måske jeg kan overtale J hvis jeg lover at sælge den bagefter, hvilket jeg tror nok skulle kunne lade sig gøre.

0

Del dette indlæg

Den lyserøde ER rigtig smuk :blush: men jeg kan også godt forstå er du er noget tilbageholdende, det ER rigtig mange penge :cheerleader3:

Men nu har du i hvertfald en ide om hvad du gerne vil have (noget helt andet end først) og så har du lidt mere tid til at sondere markedet og skulle du så beslutte dig for at den lyserøde drøm er DRØMMEN, ja så må man tage den derfra og gå på jagt efter et pengetræ :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg kan også godt forstå du er vild med den rosa sag. Den klæder dig virkelig utrolig godt!! :thumbsupsmileyanim: Jeg har ikke selv været afsted endnu, men det er en af mine store frygter - at finde den perfekte kjole til den absolut forkerte pris :blush: Det er en svær situation - hjerne og pengepung mod hjerte og fantastisk fornemmelse

0

Del dette indlæg

Den lyserøde ER rigtig smuk :blush: men jeg kan også godt forstå er du er noget tilbageholdende, det ER rigtig mange penge :cheerleader3:

Men nu har du i hvertfald en ide om hvad du gerne vil have (noget helt andet end først) og så har du lidt mere tid til at sondere markedet og skulle du så beslutte dig for at den lyserøde drøm er DRØMMEN, ja så må man tage den derfra og gå på jagt efter et pengetræ :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg har en meget klar ide om hvad jeg vil ha, jeg vil ha DEN :denmarkflag:

Jeg har fået den lagt til side til onsdag (meget mod deres normale politik, men jeg tror hun kunne se hvor solgt jeg var) Jagten på pengetræet er gået ind og jeg priser mig lykkelig for at jeg i det mindste har et par dage.

Jeg kan også godt forstå du er vild med den rosa sag. Den klæder dig virkelig utrolig godt!! :cheerleader3: Jeg har ikke selv været afsted endnu, men det er en af mine store frygter - at finde den perfekte kjole til den absolut forkerte pris :denmarkflag: Det er en svær situation - hjerne og pengepung mod hjerte og fantastisk fornemmelse

Tark :denmarkflag: Da jeg bestilte tid skulle jeg også oplyse hvilket prisleje jeg søgte kjole i og hun fandt kun kjoler i den prisklasse, desværre så jeg den selv hænge lige ved siden af prøverummet :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW - den er meget flottere på dig end på modellen :thumbsupsmileyanim: Det er ikke for at opfordre dig til at bruge mange flere penge end dit budget, men det er den altså :cheerleader3: Modelbillederne viser slet ikke hvor fin den er... jeg tror ikke jeg ville have troet den var særlig pæn ud fra modelbillederne, men på dig er den fabelagtig :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW - den er meget flottere på dig end på modellen :thumbsupsmileyanim: Det er ikke for at opfordre dig til at bruge mange flere penge end dit budget, men det er den altså :denmarkflag: Modelbillederne viser slet ikke hvor fin den er... jeg tror ikke jeg ville have troet den var særlig pæn ud fra modelbillederne, men på dig er den fabelagtig :blush:

:denmarkflag: 1000 tak. jeg rødmer jo helt.

Jeg havde egentlig affundet mig med at jeg bare er en tyk trunte og at jeg aldrig vil blive helt så smuk på min bryllupsdag, som jeg havde håbet men den kjole fik mig bare til at glemme alt om børne fødsler, dellevom og brede hofter :cheerleader3:

Inden jeg så hvilken kjole du var faldet for, tænkte jeg: Den lyserøde sag er da fabelagtig til hende! Så jeg kan godt forstå at du er faldet for den! Jeg håber, du kan skaffe pengene, så du kan blive gift i den kjole du drømmer om...

Tak, det er dejligt at høre at jeg ikke er den eneste der kan se hvor fin den er, for den er godt nok speciel og slet ikke noget jeg nogen sinde ville ha troet var mig.

Min kære kommende mand har kløet sig i håret mange gange det sidste døgn, for hver gang jeg ser drømmende ud og han spørger hvad jeg tænker på, er svaret kjolEN. Det er dælme heller ikke lang tid han har til at skaffe så mange penge :denmarkflag:

Super smuk kjole den lyserøde. Jeg kender alt til det med at falde for en lyserød sky af en kjole.

Synes også den brune er meget smuk.

Glæder mig til at se hvd du vælger.

Knus

Louise

:cheerleader3: Tænk engang, mig som egentlig slet ikke bryder sig om alt det der kjole gejl og helst bare ville ha været på rådhuset, ja jeg er simpelthen gået hen og blevet en vaskeægte zilla. :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Jeg har hermed fået grøn lys fra min kære forlovede til at se om jeg kan finde pengene til kjolen, hvis jeg kan det er det helt ok med ham. :blush: Han har ellers syntes det var for mange penge men jeg tror han har kunnet se hvor meget det betyder for mig. Det eneste men er at jeg har lovet at sætte den til salg bagefter.

Nu håber jeg bare jeg kan finde pengene eller få en aftale med panayotis om at betale lidt nu og resten senere.

Åh please kryds fingre for mig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Jeg har hermed fået grøn lys fra min kære forlovede til at se om jeg kan finde pengene til kjolen, hvis jeg kan det er det helt ok med ham. :blush: Han har ellers syntes det var for mange penge men jeg tror han har kunnet se hvor meget det betyder for mig. Det eneste men er at jeg har lovet at sætte den til salg bagefter.

Nu håber jeg bare jeg kan finde pengene eller få en aftale med panayotis om at betale lidt nu og resten senere.

Hvor er han da dejlig! Og synes virkelig også du skal have den kjole, den er jo skabt til lige dig! Kunne du måske "låne" pengene fra en anden del af budgettet indtil videre, eller sparer I stadig op? Krydser fingre for dig!

0

Del dette indlæg

Hvor er han da dejlig! Og synes virkelig også du skal have den kjole, den er jo skabt til lige dig! Kunne du måske "låne" pengene fra en anden del af budgettet indtil videre, eller sparer I stadig op? Krydser fingre for dig!

Ja han er så skøn han forkæler mig altid helt vildt meget. :cheerleader3:

Problemet er lidt timingen, vi er ved at kigge på ny bil og bolig så der er skam rigeligt at bruge penge på i forvejen.

Bugettet ser dog ikke helt tosset ud (efter nu at have regnet i 2 timer) og det kan godt lade sig gøre, hvis bare jeg kan få dem til at gå med til at jeg kan betale pengene lidt hen ad vejen. For med udbetaling til bil og lejlighed/hus så er der altså ikke mange kontanter til overs for tiden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige kigget billederne igennem...

Det er helt tydeligt at den lyserøde bare er KJOLEN til dig...

Du er gudeskøn i den:-)

Håber i kan få det til at hænge sammen, så du kan få drømmekjolen :thumbsupsmileyanim:

Knus Helena

Tak :blush: Ja jeg er simpelthen bare ramt af amors pile og det værste (bedste) er at Jonas altid har ønsket at jeg skulle have en stor og romantisk kjole, men jeg har altid sagt nej for jeg kunne slet ikke forstille mig at jeg kunne finde en sådan jeg syntes var behagelig at have på og smuk til mig. Og nu er det lykkedes mig at finde den, så må den altså også bare blive min.

0

Del dette indlæg

Har lige kigget billederne igennem...

Det er helt tydeligt at den lyserøde bare er KJOLEN til dig...

Du er gudeskøn i den:-)

Håber i kan få det til at hænge sammen, så du kan få drømmekjolen :thumbsupsmileyanim:

Knus Helena

Tak :blush: Ja jeg er simpelthen bare ramt af amors pile og det værste (bedste) er at Jonas altid har ønsket at jeg skulle have en stor og romantisk kjole, men jeg har altid sagt nej for jeg kunne slet ikke forstille mig at jeg kunne finde en sådan jeg syntes var behagelig at have på og smuk til mig. Og nu er det lykkedes mig at finde den, så må den altså også bare blive min.

Der er ingen udvej.... Kom afsted... (du må gerne vente til i morgen tidlig) og få købt den kjole.....:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan gik det med at tale med butikken?? Kan du få den over afbetaling?....

Jeg har ikke kunnet få fat på hende jeg talte med i weekenden, hun har ferie og de havde vist lidt travlt.

Jeg lovede at ringe tilbage igen i morgen eller onsdag. Hende jeg talte med var ikke lige klar over hvad det var for en kjole og ville derfor ikke lige aftale noget præcist, men hun sagde at det er meget normalt at man gør det, specielt hvis bruden har forelsket sig i en kjole fra denne sæson og først skal giftes næste år = det er jo mig :unsure:

Så nu dejer det sig om halvdelen nu og resten senere og så må jeg se hvordan i alverden jeg så kan komme til vejle og få betalt kjolen :cheerleader3:

Så nu ser det faktisk ud til at kjolen bliver min :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Wauw en fantastisk kjole du har fundet dig......meget speciel på den fede måde :unsure:

Kan godt forstå du bare må eje den - håber forretningen er med på at finde en løsning så du kan blive gift i din drømme kjole.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer