Guest marlene

Locations til bryllupsbilleder

9 indlæg i dette emne

:td: Jeg søger nogle gode ideer til steder indendørs som egner sig til bryllupsbilleder. Brylluppet skal holdes i København og vi har bestemt at vi gerne vil have taget vores brllupsbilleder udendørs. MEN hvis vejret nu ikke er velegnet vil vi gerne have taget billederne indendørs men ikke i et studie. Vi har været lidt rundt på diverse steder men det er ikke lykkedes os at finde nogle lyse lokaler. Kom med jeres gode ideer.

mvh.

Marlene

()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke om I skal giftes i kirke, men ellers var det måske en ide at gøre det der.

Det er vores plan. Vi skal giftes 15. maj og der kan vejret jo være ret ustabilt. Vi vil gerne fotograferes udendørs, men hvis det ikke arter sig så har vi allieret os med præsten og fået lov til at tage billederne inde i kirken.

0

Del dette indlæg

Der er jo mange fantastiske steder rundt om København, men hvoromkring skal I giftes?

Umiddelbart kommer jeg til at tænke på Glyptoteket, Forhallen på geografisk institut, Thorvaldsens Museum. Eller hvis man er til de lidt mere rene linjer: Handelshøjskolen på Frederiksberg eller måske Statens Museum for Kunst eller måske Diamanten.

Men alle steder der har en lidt cool trappe kan vel bruges i et eller andet omfang. Hvor skal festen holdes? Måske kan I finde noget der der kan bruges. Det behøver jo ikke være et smukt og anderledes sted for at der kan være et godt hjørne eller noget man kan bruge.

Kh Nina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tilslutter mig Ninas svar.

Det kan sagtens lade sig gøre at tage flotte billeder indendørs. På feststedet er der som regel altid en trappe, flotte dobbelt døre, en kamim, et pænt hjørne etc... Alt (næsten) kan danne ramme som baggrund med et flot resultat.

Men det er heldigvis sjældent at det regner om lørdagen...

Hilsen Helle

0

Del dette indlæg

Tak for jeres ideer.

()()

Mht. feststedet så kender fotografen godt stedet og er enig med os i, at det ikke er optimalt at tage billeder indendørs der.

Det vi søger indørs er noget lyst og gerne romantisk, en det vigtigste er der er flot og lyst. Vi har faktisk selv tænkt på diamanten og vil tage forbi for at kigge nærmere på det. Mht. Glyptoteket og Thorvalsens så synes vi farverne i rummene ikke lige er os. De er meget dunkle. Derudover synes vi Thorvalsens er nogle forholdsvis mørke rum.

De resterende steder der er anbefalet vil vi kigge nærmere på. Hvis der er flere som har nopgle gode ideer så kom endelig med dem. Vi skal giftes på østerbro, men kører gerne efter et godt sted i kbh. omegn.

mvh.

Marlene :mar:

0

Del dette indlæg

Tak for jeres ideer.

()()

Mht. feststedet så kender fotografen godt stedet og er enig med os i, at det ikke er optimalt at tage billeder indendørs der.

Det vi søger indørs er noget lyst og gerne romantisk, en det vigtigste er der er flot og lyst. Vi har faktisk selv tænkt på diamanten og vil tage forbi for at kigge nærmere på det. Mht. Glyptoteket og Thorvalsens så synes vi farverne i rummene ikke lige er os. De er meget dunkle. Derudover synes vi Thorvalsens er nogle forholdsvis mørke rum.

De resterende steder der er anbefalet vil vi kigge nærmere på. Hvis der er flere som har nopgle gode ideer så kom endelig med dem. Vi skal giftes på østerbro, men kører gerne efter et godt sted i kbh. omegn.

mvh.

Marlene :mar:

Så synes jeg bestemt I skal tage et kig på Geografisk Instituts forhal. Jeg synes det er et ret cool sted hvor jeg godt kunne forestille mig at der kunne tages nogle anderledes og spændende billeder - specielt i sort/hvid. Og et andet sted jeg lige kom til at tænke på er trappen i Københavns Skatteforvaltning på Gyldenløvesgade. Og Polititorvets gård.

Er spændt på at høre hvad I finder ud af!

Kh Nina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

På Pile Allé (lige overfor Lorry) ligger der noget, der hedder Rosenhaven, som er gemt lidt væk fra vejen, men der er skilte, der indikerer, hvor man skal hen.

Der er alverdens yndige roser, og det er et meget romantisk sted at blive fotograferet.

Desuden virker det som om, at der ikke er så mange mennesker, der har fundet deres vej ind til haven, så man slipper for en masse solbadende tilskuere, når man skal smile til fotografen!

Mvh.

Annette

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer