CatieJ

Hjælp med link/info? Tølløse

4 indlæg i dette emne

Halløj :thumbsupsmileyanim:

Jeg sad og kiggede rundt for at få lidt inspiration, og faldt over en bruger herinde som havde holdt deres fest i det der kaldes "Hestestalden" i Tølløse.. Dette sted kunne vi godt tænke os et link/info om.. Men da brugeren ikke længere er aktiv, og da jeg ikke kan finde noget link/info om pris eller henvendelse på google.. Så tænkte jeg at der evt. kunne være nogen andre herinde, som evt. kender noget til dette sted??

:D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har søgt lidt rundt og fundet frem til, at Hestestalden ligger ved Tølløse Slot og bruges til selskabs- og mødelokale.

http://www.kultunaut.dk/perl/sted/type-nynaut/nr-2035217

http://tollose.tollosenet.dk/service.htm

På ovenstående side kan du sende en mail til Rådhuset - her kan du måske forhøre om nærmere oplysninger.

God jagt ;)

0

Del dette indlæg

Hestestalden er et godt fest sted, lidt kedelig rum, men med lidt pynt, kan det hurtig blive til et smuk smuk sted.. Og omgivelserne ja de taler for sig selv.. Køkkenet er godt og gode toilet faciliteter..

Der er en lille bar, hvilke ser rigtig hyggeligt ud..

Spørg endelig hvis der er noget andet du vil vide..

Hvor er du selv fra siden i vil holde det i tølløse?

Redigeret af FruSteiness
0

Del dette indlæg

Hejsa.

Jeg har selv lige booket Hestestalden til vores barnedåb. Du skal ringe til Holbæk kommune og have fat i Tina Kildegaard, det er hende, der står for udlejningen. Den koster 4000 kr., men man får 1300 kr. tilbage, hvis intet er gået i stykker.

Held og lykke med brylluppet. :thumbsupsmileyanim:

Mvh Pernille. :cheerleader3:

Redigeret af Enigma28
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer