Pernille Wedel

Musik til brylluppet

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Pernille

Det er ærgeligt at høre at jeres band har meldt fra. Hvad søger i specifikt ? Det kan være vi kan hjælpe jer med at finde et godt band, hvis du kan beskrive hvilken stil i søger.

Et godt råd - sørg altid for at få udarbejdet en skriftlig aftalebekræftelse fra jeres leverandør - det burde alle leverandører pr. automatik gøre, men sådan ligger landet desværre ikke.

Lad mig høre fra dig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhhhhhhhh nej................

Kender desværre kun et band fra Århus, så det er nok en dårlig hjælp.

Vil i stedet for bare give dig en bunke af de her.

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Hej og tak for krammene :angry:

Har overvejet en dj. Har I nogen erfaring med det? Hvad skal I selv have?

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ja vi er dælme lidt uheldige med hensyn til musikanterne til vores bryllup. De er sprunget fra. Er der nogen der kender et band som giver den max gas rock and roll ???? :angry:

Og det skal nok helst være på sjælland :cheerleader3:

Håber at få lidt hjælp

Når du nu skriver "max gas rock and roll" så tænker jeg på det Sønderjyske band HPDH. Det er en lang tur til Kbh, men de har gjort den før for at spille på bl.a. A-bar og H. C. Ørstedsinstituttet, så hvis prisen er rigtig (og det betyder ikke nødvendigvis dyr, de er til at snakke med) så kunne de sikkert godt overtales.

0

Del dette indlæg

Vi havde bestilt FLUNKEYS til vores bryllup, de var helt fantastiske og gav den så meget gas, gæsterne dansede løs. Jeg ved ikke hvilket prisleje i er på, men vi gav 9550 kr for klavermusik under middagen og 3 mands band efter middagen. De kan klart anbefales.

:angry:

0

Del dette indlæg

Vi havde et band til vores bryllup, som simpelthen fik dansegulvet til at koge. De var SÅ dygtige, og alle fra min heavy-glade lillebror til min 82-årige mormor syntes de var vildt gode (Mormor syntes godt nok de spillede lidt højt)..

De er 3 gutter som bor i hhv. Kbh, Esbjerg og Århus. Afstand er vist ikke noget problem.

Tjek deres hjemmeside, der er både repetoire-liste og lydprøver. Jeg står 100 % inde for kvaliteten af det de leverer!!

Hjemmesiden er Her De hedder Poppenheimer!

Absolut anbefalelsesværdige.. De spiller også brudevalsen (hvor de synger tre-stemmigt).

Held og lykke med det

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:angry:

Tusind tak for alle de gode forslag. Vi har fundet et mobildiskotek hvor de var vildt flinke. Jeg talte i telefon med hende der ejede firmaet i lidt over en time. Vildt. Nå men de kommer og sætter musikken op en time før dinner og bliver til de sidste forlader gulvet..... så der er ikke fastsat nogen tid. Det syntes jeg faktisk er rigtig rart. At de ikke begynder at pakke sammen, når festen er på sit højeste. Nogle djs vil så have merbetaling hvis de skal spille videre, men det er da vildt besværligt at man så skal til at finde penge frem midt i det hele....

De hedder Diskobil hvis nogen skulle være interesserede. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Nu var jeg til et bryllup sidste weekend hvor der var diskotek - og det var ikke lige min stil...

Men det var måske mere DJ'ens skyld..

Fedt du har fundet noget der kan passe til jer - og som har tid!

Vi skal have et Band der hedder Green Hill til at spille til vorest bryllup.

De kommer fra Brande - men de giver totalt max gas i den fede stil!

Tjek evt. deres hjemmeside - husker den ikke lige - men google dem :angry:

0

Del dette indlæg

:td:

Tusind tak for alle de gode forslag. Vi har fundet et mobildiskotek hvor de var vildt flinke. Jeg talte i telefon med hende der ejede firmaet i lidt over en time. Vildt. Nå men de kommer og sætter musikken op en time før dinner og bliver til de sidste forlader gulvet..... så der er ikke fastsat nogen tid. Det syntes jeg faktisk er rigtig rart. At de ikke begynder at pakke sammen, når festen er på sit højeste. Nogle djs vil så have merbetaling hvis de skal spille videre, men det er da vildt besværligt at man så skal til at finde penge frem midt i det hele....

-HAHA-

De hedder Diskobil hvis nogen skulle være interesserede. -HAHA-

Kender dem ikke :thumbsupsmileyanim:

Det er det vi kalder ubegrænset spilletid og netop de ting du fremhæver er en væsentlig årsag til at vi valgte at anvende dette princip. Det kommer særligt til sin ret i forsamlingshusene m.v. hvorimod der på mange feststeder er tidsbegræsning på fra stedets side; enten i form af et fast sluttidspunkt eller nogle økonomiske vilkår som gør at man ikke vil fortsætte festen.

For vores del skal det ses i lyset af at vi alle er såkaldte familiefolk med børn. Når vi spiller er vi væk hjemmefra og er afskåret fra at lave andet den pågældende eftermiddag/aften uanset om vi hjemme kl. 3 eller kl. 6.

Lone - som du har talt med - har dog sat en enkelt begrænsning. Vi havde sidste sommer et bryllup hvor de fik musik fra kl. 15 til kl. 8 næste morgen, i alt ca. 20 timers musik. DJ'en hyggede sig men det kunne også have været at der kun sad 8 personer tilbage som bare insisterede på at han skulle spille videre. Derfor har hun indsat en bestemmelse om at DJ'en har ret til at stoppe efter 15 timer. Næppe noget som får stor betydning. Ved de fleste fester taler vi om 8-12 timers musik inkl. dinner og som regel er man hjemme ved 5-6 tiden afhængig af hvor langt der er hjem.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer