marmari

Karen og Kims bryllup

49 indlæg i dette emne

Årets måske første bryllup?

Karen fik sin Kim i romantiske omgivelser ved Jeksen, Skanderborg.

Om aftenen var der dækket op til fest i Kollen, og maden stod Jysk Diner for.

Jeg (Karen) og min nye hustru (Kim) Ja, det VAR et lesbisk bryllup! Bød velkommen kl 18.30

Toastmaster Henning, sørgede for at den stramme linie blev holdt aftenen igennem, så kimsebassemus og jeg selv kunne nyde det hele.

Med til festen, var der mine forældre, Knud og Betty Kims forældre Egon og Yrsa + hendes bror, hans, på 17.

Derudover var der Tante Ida (tak for desserten!), onkel Anders, oldemor Karla (i dagens anledning uden høreapparat), Kims veninde og brudepige Laila, Min ex Gunnar, Anthony - vores bøsseven og naboen Connie og hendes kæreste Benny.

Og vi havde den mest fantastiske fest :griner:-

Tunmousse til forret, blandet kød med tilbehør til hovedret (det kom med 4 liter whiskysauce, men onkel Anders, drak det hele, inden det kom på bordet) og Daimtærte med is til dessert.

mmm, hvor smagte det godt.

Jeg holdt selvfølgelig en tale til Kimsebassemusen, hvor jeg fortalte om, hvordan vi mødtes til Love Parade i Berlin, og hvordan vi senere blev kærester på en date, hvor jeg havde vundet en stripperkonkurrence, men desværre slog hovedet hårdt ned i gulvet.

Kimsebassen holdt en vildt smuk og rørende tale for mig, hvor hun fortalte en masse personlige sjove ting - og kom til at røbe, at jeg har et specielt talent, hvad angår ølflasker -HAHA-

Mine forældres tale, var bare fantastisk! Tårene løb mig ned af kinderne. Det er virkelig fedt, når ens forældre bakker op om ens beslutning om at gifte sig med en anden kvinde! Min far har masser af humor - min mor havde lidt sværere ved at holde tårerne tilbage.

Kims forældre havde skrevet en sang. Der var vist en del af selskabet, der havde lidt svært ved at forstå den - måske var det et helt andet sprog?

Og så var der selvfølgelig talerne fra eksGunner og brudepige Laila, der begge kunne afsløre at de ikke syntes ægteskabet var verdens bedste løsning - og jeg må da tilstå, at Gunners tale gjorde stort indtryk på mig!

Laila viste sig jo at være ren luft. Først stod hun og fortalte at hun elskede Kim (mær!) og bagefter scorede hun Hans. Tror hun kostede ham hans knallert!

Benny var et festligt indslag, og sørgede for at der blev skålet rigeligt. Han blev nok selv mest fuld, og det endte med at Connie smed ham ud. (måske var det da han kom til at indrømme at han var impotent?) Det var synd for Conny, men han var bare så skæg, og gav virkelig liv til vores fest.

Det var en rigtig dejlig aften, men der var selvfølgelig et par skuffelser.

Anthony meldte ud, at han skulle giftes med min anden eks Marco - og jeg må sige, at der følte jeg virkelig at han stjal vores spot! Synes simpelthen ikke han kunne være bekendt at smide sådan en bombe på VORES aften!

Kims far - der ellers havde siddet og pillet ved hendes mor, som en anden elskovssyg skoledreng, endte med Anthony på skødet, da det gik op for ham at han var bøsse. Også virkelig en skuffelse at se sin svigerfar skabe sig på den måde! Desuden blev de ved med at komme med stikpiller til mine forældre, bare fordi de ikke har ret mange penge.

Det sårede mig rigtig meget.

Desuden var der Tante Ida. Hun var bare sur og tvær hele aftenen, fordi hun ikke går ind for to kvinder i ægteskab. Jeg ved ikke, hvorfor hun havde fået den ide at Kim var en mand - jeg havde endda spurgt om hun havde to antikke halskæder vi kunne låne.

Lige inden vi gik, skrev Gunnar en lille seddel om at han gerne ville ha jeg ringede til ham.

Jeg ved ikke rigtig...er det utroskab, hvis man har en affære med en mand?

Jeg ved der blev taget mange billeder, og jeg håber snart at gæsterne sender dem til os.

Tak for en dejlig aften

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var et godt og festligt bryllup. Er ked af hvis du synes jeg var pinlig, men jeg fandt ud af, at jeg nok ikke er så afklaret med min seksualitet og forhold til Bettemor, som jeg troede. Det burde du af alle kunne forstå. At jeg så også fik flirtet lidt med nogle kvinder (herunder dig *blink*) skyldes nok mest rødvinen som var rigtig god.

Kærlig hilsen Din svigerfar, Egon.

PS Husk at være sød ved Kim i fremtiden.

PPS Jeg synes det er ok at have en affære med en anden mand, (ligesom jeg havde til festen *blink*), men af hensyn til min datter, synes jeg du skal lade være.

:griner:-

0

Del dette indlæg

Selvom jeg godt nok syntes I kunne have snakket lidt højere, så selv en gammel kone kunne følge med, så var det nu en dejlig fest. Især da Laila var så sød at forklare mig, hvad bk står for :griner:-

Jeg har da lige et par billeder klar om snart, men først skal jeg vist lige have mig lidt øllebrød ovenpå den lange rejse

-HAHA- Oldemor Karla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja Kære Karen det var jo en dæææjli fest jeg var med til som Toastmaster. Det er ikke sådan når du havde været min ynglingselev i fysiktimerne - selvom jeg stadig åbenbart ser lidt grønne mænd på bordene efter dit uheld med bunsenbrænderen og dine armhulehår futtede op i røg. Ja ja armhulegasserne eksploderede og jeg lider stadig skade, men men men - dit og din vidunderlige brud Kims bryllup var bare SÅ smukt at være med i. Ja jeg fik da taget lidt billederne mellem den smule ringlen jeg lavede med min klokke.. ja ja - kære karen og kære kim her kommer lidt flere billeder - der er ikke så mange, for karen din mor Britta blev ved med at forstyrre mig...

Først et af jer lykkelige brudepar ( Karen til venstre og Kim til højre)

post-29043-1200251196.jpg

Ja I var jo mange gange oppe og stå på stolene - ja ja I var så søøøde...

post-29043-1200251238.jpg

og under bordet skulle I også - ja knæene er ikke som de har været, så billedet er ikke så godt

post-29043-1200251271.jpg

0

Del dette indlæg

Ja og kim holdt jo sådan en dejlig tale for dig Karen

post-29043-1200251376.jpg

Og Kims mor Yrsa måtte jo lige hjælpe din oldemor Karla med at skære kødet ud - ja karla har aldrig indrømmet sine grå hår så hun farver stadig håret sort

post-29043-1200251392.jpg

Og din mor og far - Knud og Britta holdt jo også den dejligste tale for jer skønne brudepar - din mor står så pænt forreste i billedet

post-29043-1200251447.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja dine svigerforældre Egon og Yrsa - ja de havde skrevet den skønne sang og holdt den fiine tale for jer..

post-29043-1200251698.jpg

og jo der var også kysserunde da Kim forsvandt på toilettet -. her er din ven Anthony lige oppe hos dig søde Karen

post-29043-1200251764.jpg

Ja og som aftenen gik ja så fik stakkels Kims lillebror Hans vist lidt for meget og flirtede liiige lidt for meget med brudepigen Laila

ja først lige et billede af Laila

post-29043-1200251885.jpg

ja så på et tidspunkt hev de vist fat i hinanden og løb ud af lokalet og den dør har vist ikke haft det bedre - sikke en larm de to lavede - ja her går far Bettefar Egon lige ud og ser hvad hans søn laver - ja man får jo brede skuldre af at puste grise op

post-29043-1200251989.jpg

0

Del dette indlæg

ja og her har vi jo så Hans på 17 der var meget stolt af lige og ha scoret

post-29043-1200252073.jpg

Stakkels Connie havde fået sin meget fulde og højtråbende kæreste Benny med - Benny næste gang jeg ser dig skal din mund vaskes med sæbe! og du stak af fra mine billeder, men jeg fandt et i mine gemmer fra tidligere tider

post-29043-1200252138.jpg

og Benny jeg kan godt forstå hvorfor du I din tale fyrede Benny -. ja sådan at benægte at være far til dine 2 kommende børn

post-29043-1200252183.jpg

Ja , Gunnar, Onkel Anders og Tante Ida måtte jeg også i gemmerne og lede efter billeder af - jeg tror ikke jeg fik taget så mange under jeres fest, for de grønne mænd blev der pludseligt rigtigt mange af... ja ja ikke sådan med de gasser

Karen først din ex kæreste Gunnar - men du skal nu ikke bekymre dig bette Karen - Han gav Connie sit nummer da hun slog op med Benny

post-29043-1200252300.jpg

0

Del dette indlæg

ja og tante Ida - du skal ikke sådan bekymre dig - de unge " fester " på kryds i tværs i dag

post-29043-1200252441.jpg

Og Onkel Anders - du må ha fået ondt i maven af al den whiskey sovs

post-29043-1200252478.jpg

og ja der er jo ingen bryllupsfest uden kransekage og hvem andre end Hans skulle ta den hele!!

post-29043-1200252517.jpg

Kære Karen og Kære Kim og alle jer andre gæster TAK for en dejlig FEST!!

Mange hilsner fra Toastmasteren og fysiklæreren HENNING

0

Del dette indlæg

Hold op, hvor er i gode... - hvor ville jeg ønske jeg havde været med....

Det ser godt nok ud som om i har hygget jer, og at det var en dejlig fest....

Nå ja !!!! - TILLYKKE MED BRYLLUPPET !!!!!!!!! :griner:-

Glæder mig til at i arrangerer endnu en tur - så skal jeg gøre ALT for at deltage.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan stadig ikke huske hvad de hed dem der blev gift, og det var godt nok også et kedeligt bryllup, der var slet ikke købt whiskey nok ind :smolf:

Og åhh ja den whiskey sauce, det er det jeg siger, man kan ALDRIG få whiskey nok. Godt Benny var med til at redde aftenen med et masse skåle sange "skål skål skååååål" :smolf: selv om vi måtte nøjes med at skåle i rødvin.

Mange hilsner

Onkel Anders

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var bare en HERRE god fest... Og Benny er bare totalt-yndlings forbillede! Han kender alt til damer og sådan noget...

Og Laila, totalt sød pige.. Men det kostede sgu min knallert! Totalt dum mor, der siger den skal gies tilbage til kommunen... Jeg køber da bare en anden! Benny kunne skaffe en billigt - tunet og alt muligt. Total sejt!!

Hans ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ups - har vist ik lige fulgt helt med herinde.. for dette bryllup virker da lidt pudsigt.. med alle de henning og bla bla.. kan der kommer en lille forklaring?

Vi har lige været en flok på hyttetur, og der blev der arrangeret "bryllup" om aftenen - legen har sikkert et navn, men kender det ikke lige -HAHA- Vi havde alle sammen fået en rolle som vi skulle spille, og så udviklede de sig bare derfra :griner:-

0

Del dette indlæg

Det var bare en HERRE god fest... Og Benny er bare totalt-yndlings forbillede! Han kender alt til damer og sådan noget...

Og Laila, totalt sød pige.. Men det kostede sgu min knallert! Totalt dum mor, der siger den skal gies tilbage til kommunen... Jeg køber da bare en anden! Benny kunne skaffe en billigt - tunet og alt muligt. Total sejt!!

Hans ;)

Hans (Iben) du er for morsom :griner:-

0

Del dette indlæg

Hans ;)

Nu skal vi vist liiiige have en snak, du kan låne tante Idas cykel hvis du skal nogen steder, hvilket du ikke skal for du har STUEARREST indtil du fylder 21 år

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer