Guest stranden

God fotograf i Jylland

7 indlæg i dette emne

Jeg blev gift i Nordjylland i sommeren 2007. Noget af det som var sværest for os at beslutte var valget af fotograf. Vi brugte ugevis på at kigge på fotografers hjemmesider, for at se om vi kunne lide deres billeder. Problemet for os var oftest, at vi syntes at billederne enten var for opstillede og stive eller for platte.

En anden overvejelse vi havde, var hvor længe vi ville betale for at fotografen skulle være der. Vi skulle giftes om formiddagen, men ville også gerne have billeder fra om aftenen.

Vi ville også have en fotograf, som var villig til at udlevere billederne til os, så vi ikke skulle betale ham for at fremkalde hver eneste gang. Desuden ville vi ikke have vores billeder liggende på en offentligt tilgængelig hjemmeside.

Vi endte med at hyre Rasmus Hansen fra Frameworkers i Århus. Vi bestilte ham til at være der hele dagen. Det kostede 8500 kr. hvilket vi syntes var sindsyg mange penge. Men det er de bedste penge, vi har givet ud. Han var helt perfekt og billederne er fantastiske.

Han kom i god tid, var sød og diskret, han passede nærmest ind i vores gæstekreds, så vi lagde ikke rigtig mærke til at han var der. Han tog over 500 billeder, både sjove og formelle. Desuden fik vi ham til at tage et billede af alle gæsterne før middagen, og det er fedt at have dem, også for gæsterne, de havde jo fint tøj på osv.

Jeg vil anbefale alle, der er ved at planlægge bryllup at få fat i en professionel fotograf. Det er en enestående dag, og værd at bruge mange penge på at forevige den.

Mvh Julie.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JA det er godt nok mange penge. Vi havde først bestemt at vi slet ikke ville have en fotograf, men har nu alligevel besluttet os for at bestille en der kommer og tager billeder ved kirken.

Vi er endnu ikke blevet enige om hvilke album vi vil have, men det når vi nu også nok.

Vi har selv et ret godt kamera så v har bestilt en veninde til min søster, der er ret god til den slag, til at komme og tage et billede af gæsterne, når de ankommer. Netop inden de sidder ved bordet og gumler mad, å kan man jo heller ikke se deres fine tøj.

KH

Louise

0

Del dette indlæg

Er fuldstændig enig ift. at hyre en fotograf - det er GULD værd! Vi havde Torben Thorhauge til at følge os fra kirke-brudevals, og han har også bare taget nogle fantastiske billeder :griner:-

Vi gav 6000kr . inkl. CD ROM med ca. 500 redigerede billeder. Ikke dyrt ift. det man får ud af det, synes jeg.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blev gift i Nordjylland i sommeren 2007. Noget af det som var sværest for os at beslutte var valget af fotograf. Vi brugte ugevis på at kigge på fotografers hjemmesider, for at se om vi kunne lide deres billeder. Problemet for os var oftest, at vi syntes at billederne enten var for opstillede og stive eller for platte.

En anden overvejelse vi havde, var hvor længe vi ville betale for at fotografen skulle være der. Vi skulle giftes om formiddagen, men ville også gerne have billeder fra om aftenen.

Vi ville også have en fotograf, som var villig til at udlevere billederne til os, så vi ikke skulle betale ham for at fremkalde hver eneste gang. Desuden ville vi ikke have vores billeder liggende på en offentligt tilgængelig hjemmeside.

Vi endte med at hyre Rasmus Hansen fra Frameworkers i Århus. Vi bestilte ham til at være der hele dagen. Det kostede 8500 kr. hvilket vi syntes var sindsyg mange penge. Men det er de bedste penge, vi har givet ud. Han var helt perfekt og billederne er fantastiske.

Han kom i god tid, var sød og diskret, han passede nærmest ind i vores gæstekreds, så vi lagde ikke rigtig mærke til at han var der. Han tog over 500 billeder, både sjove og formelle. Desuden fik vi ham til at tage et billede af alle gæsterne før middagen, og det er fedt at have dem, også for gæsterne, de havde jo fint tøj på osv.

Jeg vil anbefale alle, der er ved at planlægge bryllup at få fat i en professionel fotograf. Det er en enestående dag, og værd at bruge mange penge på at forevige den.

Mvh Julie.

Hej Julie..

Hvordan blev billederne levede de op til forventningerne, jeg vil da helt vildt gerne se nogle af dem...

Mvh. Gitte k.

0

Del dette indlæg

Er fuldstændig enig ift. at hyre en fotograf - det er GULD værd! Vi havde Torben Thorhauge til at følge os fra kirke-brudevals, og han har også bare taget nogle fantastiske billeder :thumbsupsmileyanim:

Vi gav 6000kr . inkl. CD ROM med ca. 500 redigerede billeder. Ikke dyrt ift. det man får ud af det, synes jeg.

Ej, det var da helt vildt billigt - øv, at han er optaget, når vi skal giftes - han er ellers min favoritfotograf efter at have surfet lidt herinde ;-) - tjekkede også lige din bryllupsberetning - og kan jo ikke sige andet end LÆKRE billeder - og hvor ser I godt ud :td:!

De tilbud jeg overvejer lige pt koster 6000 for bare kirke + portræt!

0

Del dette indlæg

Mvh Julie.

Jeg har det nøjagtig ligesom dig - synes de fleste billeder jeg kan finde enten er for stive eller for pjattede - og jeg bare slet ikke til sådan noget med at stå og vise strømpebånd eller stå og se sur ud mens manden roder i bilen - puha - fri mig for det!

Ja, det er mange penge I har givet - og vi ovejer nu også at kaste os ud i et noget dyrere fotograf-eventyr, end vi

havde forestillet os - men det er bare så vigtigt at mavefornemmelsen er der - det ville være så trist at stå med nogle billeder bagefter, som man ikke er tilfredse med.

Så det er godt at høre, at det har været alle pengene værd :thumbsupsmileyanim:

Jeg er da også meget spændt på at se billeder ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer