Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Fia1979

Taske

14 posts in this topic

JEg har idag været ude og finde KJOLEN den er så fin.

Da jeg havde fundet den, kiggede vi på tasker.

Jeg ende med at blive enig med mig selv om at den gider jeg ikke slæbe rundt på en hel dag da jeg både har buket og stor kjole.

Men da jeg kom hjem blev jeg alligevel i trivl.

Hvad gør i andre. og til jer der er gift, hvad gjore du?

Jeg har tænkt at have en taske på stedet, med make up og andet, som mig søster der skal hjælpe mig på Wcet skal passe på fx ved sin jakke. Hvordan lyder den plan?

0

Annonce ♥

jeg har endu ikek besluttet mig.. kiggede ikke så meget da jeg var ude og prøve kjoler... men har da tænkt at jeg vil have en...

dog skal vi overnattet på slottet hvor vi holder festen.. så måske forkæler jeg mig selv med en lækker weekendtaske istedet for ;)

0

Tjaaa jeg havde fået en taske af min mor til den store dag men brugte den stort set ikke.Det skal så måske også lige siges at jeg ikke går specielt meget med tasker til daglig men alligevel vil jeg nu sige at ens mor eller en veninde snildt kan have de fornødne ting en brud måtte have brug for i sin taske :thumbsupsmileyanim:

Christine

0

Jeg har besluttet mig for at jeg ikke gider at slæbe rundt på en taske hele dagen, så det jeg evt for brug for at tage med bliver udelegeret i min mor's og veninde's tasker...

...hehe, det sidste lyder lidt forkert.... :td:

...men I ved vel hvad jeg mener :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Umiddelbart har jeg heller ikke tænkt mig at have taske på dagen..... - jeg syntes faktisk det er lidt grimme (sorry)...

Tror nu også nok, at jeg kan få andre til at holde de ting, jeg mener jeg måske får brug for.

0

Brugte heller ikke rigtig min, men havde mit "gamle" der i, et kniplings-lommetørklæde.

Der udover min lipgloss, dankort og en slukket mobil.

Knus

0

Jeg regner heller ikke med at skulle have nogen taske, orker ikke rigtig at slæbe rundt på den. Så som nogen af de andre gør, regner jeg med at min søster har det i hendes taske :thumbsupsmileyanim:

0

Nej jeg havde ikke brug for en taske. Jeg lod min veninde opbevare mine ting (lipgloss) og lagde i øvrigt mine ting på værelset på feststedet (20 meter henne ad gangen)

Så mit råd er drop tasken - gæsterne er glade for at hjælpe hvis der er noget du skulle mangle.

Hej fra knirke

0

Annonce ♥

Jeg har købt en taske og regner også med at bruge den. Det meste af tiden kommer den sikkert bare til at ligge på et bord, eller min mor får lov at holde den, men jeg synes, det er rart, at mine ting er samlet et sted fremfor at ligge i en andens taske sammen med deres ting. Det kan man selvfølgelig også let ordne ved at komme dem i en pose eller et bestemt rum i den andens taske, men min taske var billig og pæn, og jeg kan bruge den senere hen, når jeg skal have pænt tøj på, så det virkede som en god idé at gøre det på den måde.

0

Jeg havde pudderservietter, lipgloss osv. i min taske, og var glad for at jeg havde den. Men den var 'deponeret' hos forskellige familiemedlemmer det meste af dagen.

Og da jeg manglede hårnåle (og selv var løbet tør) fik min onkel tryllet nogle frem (ved faktisk ikke hvorfra), og køkkenet reddede mit slæb med en sikkerhedsnål, da 'ophægtningsstroppen' knækkede. Så selvom jeg troede jeg havde alt hvad jeg skulle bruge, var det alligevel ikke det rigtige jeg havde med. :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg har købt en taske og regner også med at bruge den. Det meste af tiden kommer den sikkert bare til at ligge på et bord, eller min mor får lov at holde den, men jeg synes, det er rart, at mine ting er samlet et sted fremfor at ligge i en andens taske sammen med deres ting. Det kan man selvfølgelig også let ordne ved at komme dem i en pose eller et bestemt rum i den andens taske, men min taske var billig og pæn, og jeg kan bruge den senere hen, når jeg skal have pænt tøj på, så det virkede som en god idé at gøre det på den måde.

Hejsa.

Jeg har den samme mening. Det er for besværligt at have sine ting fordelt hos andre. Jeg havde en taske med til vores bryllup. Den indeholdt make-up, lommetørklæder, tyggegummi, dankort + kørekort (da jeg skulle køre bilen hjem) og min mobiltlf. Den lå i vindueskarmen bag mig under hele festen og var med ude på toilettet, når jeg skulle derud.

Mvh Pernille. :thumbsupsmileyanim:

0

Min plan er at pakke en taske med de nødvendige ting. Make up, hårting, linser, plaster osv. Tror jeg får nok till at holde styr på så jeg behøver ikke også en taske jeg kan ægge fra alle mulige steder :thumbsupsmileyanim:

KH

Louise

0

Annonce ♥

Jeg fik syet en vældig fin taske som passede til min kjole ----- og brugte den overhovedet ikke.

Den var mere i vejen end til gavn, for der er altid nogle mennesker som "liiiiiiige" skal kramme etc. De ting jeg havde brug for i løbet af dagen, havde jeg givet en af mine veninder, og det fungerede bare fint!!

Mit råd til dig er, at bruge pengene på noget andet i stedet for, og så lade veninder/mor tage slæbet for dig :)

0

Tak for alle rådene.

Det er hermed besluttet at Fia bliver uden taske til sit bryllup. Det var super dejligt at få det vendt med jer. De penge skal jeg nok finde noget andet at bruge på.

0