Guest thea1980

Gode råd til underøjet??

10 indlæg i dette emne

Ja nu der jo efterhånden ved at komme gang i mig *gg*

Nu ska der være styr på nogle ting..

Næste skridt var undertøjet tænkte jeg.. Men er det for tidligt? Tænker, når jeg ikk har nogen kjole endnu jo!

Har I ellers nogen gode råd til prøvning af undertøj...

Ikk fordi jeg ikk har prøvet undertøj før jo!! ;) men det var mere ift. kjoleprøvning oz osv.. Noget jeg ska være opmærksom på/tænke over osv.. :thumbsupsmileyanim: hihi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt undertøj og har det med, når jeg skal ud og prøve kjoler. Så kan der tages hensyn til undertøjet, så det ikke ender med, at der ikke er plads til undertøj under kjolen.

Jeg har valgt undertøj, jeg synes er flot og ikke mindst behageligt at have på. Jeg følte mig sexet i det og tror på, at jeg vil udstråle at have det godt på selve dagen.

0

Del dette indlæg

Jeg har købt undertøj og har det med, når jeg skal ud og prøve kjoler. Så kan der tages hensyn til undertøjet, så det ikke ender med, at der ikke er plads til undertøj under kjolen.

Jeg har valgt undertøj, jeg synes er flot og ikke mindst behageligt at have på. Jeg følte mig sexet i det og tror på, at jeg vil udstråle at have det godt på selve dagen.

Tak Pernille :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tak Pernille :thumbsupsmileyanim:

Jamen det var skam så lidt :loveboard:

Først havde jeg tænkt at have en corsage på, men så var det, at jeg læste herinde, at brudekjoler er fyldt med stivere og at det derfor kan være ubehageligt at have corsage inden under. Selvfølgelig kan man altid skifte til corsage til selve natten :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Husk at mange kjoler er lavere på ryggen end en alm. bh.

Og så vælg noget du kan holde ud at have på længe. En lillebitte g-streng er sikkert fræk, men hvis den sidder alle de forkerte steder kan det godt blive en meget lang dag...

0

Del dette indlæg

Og så vælg noget du kan holde ud at have på længe. En lillebitte g-streng er sikkert fræk, men hvis den sidder alle de forkerte steder kan det godt blive en meget lang dag...

Jeg købte en billig bh med aftagelige stropper til dendag jeg skulle prøve brudekjoler. Så havde jeg mulighed for at prøve alle slags kjoler hvor barmen sad korrekt :thumbsupsmileyanim:

Jeg købte min kjole for et par måneder siden og har nu været ude at købe undertøj. Jeg købte noget lækkert lingerie fra Marie Joe - det var godt nok dyrt, men der var også vildt lækkert. Og bedst af det hele - jeg følte mig sexet og samtidig godt tilpas. Jeg gik i en rigtig lingerie forretning og fik al den hjælp og vejledning som jeg havde brug for - det synes jeg var rigtig lækkert.

Jeg stod også ved valget mellem alm. trusse og g-string. Jeg valgte den alm. da den virkede mest behagelig - tænk hvis man skulle gå og pille "den" ud fordi den irriterede :thumbsupsmileyanim: .

bare lige lidt info her fra mig :loveboard:

0

Del dette indlæg

Jeg købte en billig bh med aftagelige stropper til dendag jeg skulle prøve brudekjoler. Så havde jeg mulighed for at prøve alle slags kjoler hvor barmen sad korrekt :thumbsupsmileyanim:

Jeg købte min kjole for et par måneder siden og har nu været ude at købe undertøj. Jeg købte noget lækkert lingerie fra Marie Joe - det var godt nok dyrt, men der var også vildt lækkert. Og bedst af det hele - jeg følte mig sexet og samtidig godt tilpas. Jeg gik i en rigtig lingerie forretning og fik al den hjælp og vejledning som jeg havde brug for - det synes jeg var rigtig lækkert.

Jeg stod også ved valget mellem alm. trusse og g-string. Jeg valgte den alm. da den virkede mest behagelig - tænk hvis man skulle gå og pille "den" ud fordi den irriterede :thumbsupsmileyanim: .

bare lige lidt info her fra mig :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fået at vide i den butik hvor jeg prøvede kjole - at jeg den første gang skulle tage en god bh på så kunne vi se om der var noget specielt at tage hensyn til bagefter. Jeg har tab mig temlig meget og er blevet lid "løs" lige midt på , så jeg blev anbefalet til at købe en body/korset og så komme og prøve kjolen igen. Så kunne vi jo se om den ikke skulle være en helt størrelse mindre. Men det vigtigste var at det var noget undertøj der sad godt!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer