Guest bryllups-skruk

Mikkel & Anja 16 august 2008

86 indlæg i dette emne

JUHUUUU VI HAR EN TRÅD

Hejsa piger!

Nu skete det (endelig) og jeg kan dermed lave min planlægningstråd.....

Min søde kæreste friede under et lækkert wellness ophold!

Så Nu går det for alvor igang.. Vil lige lure lidt omkring for at se hvordan i andre starter tråden her!!

Så har jeg luret... Ja jeg er jo så en af de piger som startede på bryllupsklar, da min kommende mand (vildt at skrive) og jeg har en datter fra december 2006...

Vi har besluttet at holde frieriet her hemmeligt så bomben springer først om 14 dages tid når vi sender invitationerne ud.. :):bearhug:

Vi har styr på følgende:

Dato:16.08.08

Kirke: Smørum kirke kl 13 er booket

Feststed: Gundsølillehallen er booket

Receptionssted: "Hestestalden" i Ballerup er booket

Serveringsdamer 2 stk, til at hælde i glas osv til reception.

Leje fadølsanlæg+slush ice er ordnet

Indbydelser: De er lavet og sendt afsted

Ringe: De er nu købt i Hellkes i Sverige

Fotograf: Er arrangeret med en tidligere nabo

Hår tid til frisør bestilt men måske jeg hellere vil have en udkørende????

Mad: En venindes bror er kok - så han vil gerne sørge for mad en lækker 3 retters til 200 kr pr person

Kjole: Er bestilt og betalt på ebay

Arbejder på:

Bartender ( Måske en tidligere kammerat kan lokkes til at sørge for de kolde drinks)

Slet ikke nået til endnu:

Serveringpersonale

Drikkelse købes bla. i Tyskland:

Dåse øl, dåsesodavand, asti (til brudekagen) rødvin, hvidvin, verdi (velkomstvin), dessertvin.

Kørsel evt. hestevogn

Kreativt:

Etiketter til vin, kurve til toiletter, bordplan, Bordkort, menukort, drinkskort, hjerter med perler, dekorere hvid lys (er købt) med rød lys voks, toilet tekst børnevers.

Mikkels tøj (sko, bukser, vest, slips, sokker, boxershorts, muligvis høj hat)

Brudepigetøj (røde kjoler Be, Ida og Emily)

Brudetøj til lillebror Nikolaj

Brudebuket+knaphulsblomster+ buket til brudepigerne

Makeup+negle

Redigeret af bryllups-skruk
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Og her i gundsølillehallen skal vi holde vores fest - et dejligt stort lokale! Der er tilhørende pejesestue med bar og sofaer - så hyggeligt!!!!! Her kommer et billed af pejsestuen, det er godt nok lidt gammelt - synes ikke der ser så mørkt og dystert ud mere....

Gundsølillehallen

2n894zt.jpg

0

Del dette indlæg

Velkommen til og mange gange tillykke med frieriet :cheerleader3::cheerleader3::bearhug:

En smuk kirke, I skal giftes i og dejligt nu, hvor datteren er døbt der og du selv er konfirmeret. Skal det så være den samme præst?

Farverne på feststedet er mere hyggelige, end de er mørke. Hvis det har ændret sig meget kan du evt. selv tage billeder og lægge ind :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi været på travetur i helsingborg.... For vores ringe skulle findes i "Hellkes" efter rigtig god omtale herfra!!!! Vi startede med at gå i turistinformationen, hun fandt så adressen via deres hjemmeside. Så Gik vi efter det finde kort vi havde fået hen i forretningen, som desværre var flyttet i går... øv... Men damen i butikken var så sød at ringe hen til det nye sted og høre om det var ok at hun sendte os... >Så hun indtegnede ruten på kortet og vi gik videre....

Butikken var ikke åbnet endnu, men den super søde pige, viste os gladeligt alle ringene frem,,,... Jahh det lykkedes faktisk at finde en flot ring til mine pølse fingre!

Ihhh glæder mig bare til at få den hjem..

21jrsyo.jpg

og her er mikkels fine enkle ring

2rejjwo.jpg

Redigeret af bryllups-skruk
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihh tak piger....

Ja jeg bor i Smørum - er født og opvokset her, har dog været stukket af til vanløse i nogle år, men nu er jeg tilbage :rolleyes: :fløjt: Hvor I smørum boede du henne??????

Jeg boede i Nøddelunden. Boede der imens jeg gik i 10. klasse i Herlev (hvor vi kom fra) - og EFG i Ballerup...

0

Del dette indlæg

Hejsa :)

Held og lykke med din planlægning først og fremmest :cheerleader3:

Og dernæst vil jeg lige høre, om du kan svare mig på noget vedr. de lokaler i gunsølillehallen - er der køkken til, og service til ialt 100 pers. som de skriver på deres hjemmeside, at der kan være?

For jeg er selv på jagt efter et sted vi kan være - listen er efterhånden oppe på næsten 90 gæster, så søger med lys og lygte :)

Mvh miss.veronica aka Christina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer