Guest louwes

Louise & Brians bryllup 14/6-08

84 indlæg i dette emne

Jeg er forholdsvis ny herinde på BK og jeg har i de sidste par dage fuldt lidt med (læs: være på ca. 10 gange daglig :cheerleader3: ) Og nu tænkte jeg om det ikke er min tur til at fortælle lidt om vores planer.

Brian og jeg mødte hinanden første gang da jeg var værnepligtig i Beredskabsstyrelsen i 1997. Han var fører af min deling men dengang lagde jeg dog ikke særlig mærke til ham, da jeg havde en anden kæreste. Efter et ½ år på Delingsførerskole i Herning vendte jeg tilbage til min gamle kaserne i Næstved, hvor Brian stadig arbejdede. Her gik vi så hen og blev lidt for glade for hinanden :cheerleader3:

Vi flyttede sammen i jan. 2000, blev forældre til en dejlig pige (Frederikke) 18. maj 2003, viet på Slagelse Rådhus 14. feb. 2004, sepereret i marts 2007 men det varede dog kun kort :cheerleader3:

Vi kan bare ikke undværer hinanden, det må vi jo sande. Så efter ca. 4-5 mdr. hver for sig, arrangerede vi en "blind date" og lod som om vi ikke kendte hinanden, og bang..... vi blev som nyforelsket -og her 7 mdr. efter er vi det stadig.

Vi har begge lært utrolig meget af at være væk fra hinanden. Jeg var meget ung da jeg mødte Brian (han er 6 år ældre end mig) og jeg har aldrig været alene -så jeg fandt ud af en masse ting om mig selv, som har gjort mig til en meget mere sikker og glad pige.

Der gik ikke ret lang tid fra vi kærestede til Brian friede til mig (igen :unsure: )

Måden han gjorde det på kommer her:

Brian havde været på kursus hele ugen og da vi snakker sammen torsdag aften, får jeg besked på at pakke en taske til weekenden for vi skal på tur.

Jeg skal stå klar på vores gamle adresse kl. 14, og så kommer han og henter mig.

Jeg bliver hentet på slaget og så kører vi mod Falster (vi var på Stevns). Jeg var selvfølgelig ret spændt men tænkte bare at vi skulle have en stille og rolig hyggeweekend. Vi lander på Maribo Søhotel, hvor vi får et lækkert værelse med sø-udsigt, stor dobbeltseng og karbad :boohoo:

Så går turen op i den store suite, hvor to piger tager imod os og her får vi den store massagetur samt en dejlig tur i spa. Så hyggeligt med stearinlys, frugt og champange.

Da vi er færdige her, venter en lækker middag, hvor vi igen har den flotteste udsigt -og maden smagte fantastisk.

Så går vi op på værelset og kan lige nå at se afslutningen af Vild med dans.... Brian ringer efter roomservice, hvor han bestiller frisk frugt -efter aftale. Hmm, syntes da det lød lidt underligt men tænker så ikke nærmre over det.

vi får et flot fad med chokoladeovertrukne jordbær og en masse andre frugter på samt en flaske champange. Der er også en pakke med.... den er aflang ca. 15-17 cm og er indpakket i guld papir med "choklat" trykt over det hele. (jeg elsker chokolade)

Brian siger, at det er noget meget lækkert chokolade han har bestilt til mig og jeg pakker glædeligt op. Men det er en smykkeæske og da jeg åbner ligger der en meget smuk hvidgulds ring med 7 store brillianter i. Den har påført en seddel hvor der står "Vil du gifte dig med mig......." og da jeg kigger op ligger Brian på sine knæ og giver mig den helt store salgstale (som jeg ikke kan huske ret meget af, da jeg nærmest var i chok :boohoo: )

Jeg siger ja, og vi har en helt vidunderlig aften/nat på hotellet.

Vi skal nu vies (eller helt bestemt velsignes) i Roskilde Domkirke d. 14. juni 2008. Vi har planlagt, at holde reception (for ca. 120 mennesker) og bryllupsfest (for 60 mennesker) i golfklubben, og vi har hyret et fedt band som kommer og spiller.

Kjolen er købt i HB (og den er bare smuk). Vores nye ringe ligger i skuffen og er klar til at blive taget i brug. De er bare flotte :bearhug:

Ja, der er faktisk ved at være styr på det hele.

Jeg glæder mig utrolig meget og vores datter glæder sig også til at skulle være brudepige. Hun er meget stolt af sin brudepigekjole.

De ting som jeg mangler at få helt styr på er flg.:

Nøjagtig hvordan brudebuketten skal se ud ( farverne skal være rå-hvid og grøn)

Håret, jeg vil gerne have slør på men det skal sidde lavt

Borddekoretionerne (skal jo være i samme farver/stil som brudebuketten)

Bryllupskagen (vi har et billede af hvordan den skal se ud men har ikke lavet en endelig aftale med bageren)

Undertøj, skørt, sko, hårpynt og slør

Tror vist det er det :7himmel:

Men hold da op, hvor finder jeg meget god inspiration her på siderne. Tak for det.

Mange hilsener

Louise

Redigeret af louwes
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen så vil jeg da være den første (med mindre en anden når at komme først imens jeg skriver) til at byde dig velkommen til dette stærkt vanedannene forum.....

Det lyder super-dejligt at i har fundet sammen igen, og nu skal giftes/velsignes på ny.

Min forlovede/mand og jeg er også gift i forvejen - blev viet på rådhuset i sommers, og skal velsignes til september.

Du har da allerede styr på vildt meget, men der er jo heller ikke så længe til.

Velkommen til

Maya

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Godaften i stuen....

Jeg tror bare jeg har verdens mest underlige storesøster.

Til daglig bor hun og hendes mand i Luxembourg men i anledning af at jeg fylder 30 på søndag :thumbsupsmileyanim: , er hun kommet en tur hjem sammen med sin søn, Simon.

For hendes skyld ringende jeg ind til HOB for at høre om jeg måtte komme ind og prøve kjolen på fredag, for så kunne min søster jo hjælpe mig med at vælge tilbehør (slør, diadem ?? osv.) Det ville hun selvfølgelig gerne men kun hvis det blev kl. 14, ok tænker jeg og tager tidligt fri. Syntes jo det kunne være hyggeligt nok.

Men i dag bliver hun vildt forarget over, at jeg vil have min datter, Frederikke på snart 5 år med. Frederikke glæder sig helt vildt til at se den smukke kjole, som hun kun har set på billeder.

Problemet er, at min søster jo har sin søn med og hun mener ikke at vi kan have 2 børn med derind. Men Frederikke er 5 år og kan godt finde ud af at sidde stille men det kan hendes søn ikke.

Jamen hvis Frederikke skulle med, så ville hun ikke med :denmarkflag:

Øh okay, men jeg lader altså ikke Frederikke blive hjemme fordi hun ikke kan styre sin søn.... Er det mig som er helt urimelig eller ???

Syntes det er lidt underligt, og især fordi jeg faktisk har arrangeret denne her tid for hendes skyld også.

Men den ide er jo så faldet helt til jorden.

Det som nok går mig lidt på er, at min søster har en ide om at det er hendes søn som skal styre alt og alle. Dvs. alle andre skal hele tiden tage hensyn til ham og hvad der passer ind i deres program. Han fylder snart 3 år, og er rigtig strid men det er han jo kun fordi han har fået lov til at bestemme alt i alt for lang tid.

Nå' men nu bliver det så "bare" mig og min datter og så har jeg lokket en veninde med ind i HOB på fredag.

Meget mærkelig dag :(

0

Del dette indlæg

Hov her har jeg ikke været før...

Det er altid dejligt at følge en ny planlægning - og du har jo også styr på rigtig meget. Du har selvfølgelig heller ikke så lang tid tilbage, inden der skal være styr på det hele.

Utrolig smuk kjole og billedet af buketten er lige røget i inspirationsmappen til min kære mand.

Sikke en historie med din søster... Det var da noget mærkeligt noget. Hvad nu med brylluppet? Inviterer i den vilde dreng med eller er det uden børn. Kan da lige forestille mig, hvordan hun bliver hvis du ikke inviterer sønnen med :denmarkflag:

Stakkels dig - håber dig og din datter får en god kjoleprøvning :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hov her har jeg ikke været før...

Det er altid dejligt at følge en ny planlægning - og du har jo også styr på rigtig meget. Du har selvfølgelig heller ikke så lang tid tilbage, inden der skal være styr på det hele.

Utrolig smuk kjole og billedet af buketten er lige røget i inspirationsmappen til min kære mand.

Sikke en historie med din søster... Det var da noget mærkeligt noget. Hvad nu med brylluppet? Inviterer i den vilde dreng med eller er det uden børn. Kan da lige forestille mig, hvordan hun bliver hvis du ikke inviterer sønnen med :(

Stakkels dig - håber dig og din datter får en god kjoleprøvning :thumbsupsmileyanim:

Hej,

Tak skal du ha', og ja der er jo egentlig ikke så lang tid til :carrot:

Vores bryllupsfest er uden børn, og det ved hun godt. De kan tage ham med i kirken og til receptionen med så er det også slut. Vores egen datter skal også kun med i kirken (som brudepige) og så til receptionen.

Jeg regner ikke med at det er noget problem, for det har været planen lige fra starten.

Ja, min søster er ret speciel og derfor er jeg blevet enig med mig selv om, at det er bare mest synd for hende :denmarkflag: Vi skal nok hygge os.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hovsa, her har jeg da ikke været før!

Velkommen til!!!!

Glæder mig til at følge din tråd!

Din kjole er gudesmuk, har selv prøvet en magen til engang :thumbsupsmileyanim::denmarkflag:

Jeg synes det er mærkeligt at din søster melder fra! Jeg forstår ikke hendes grundlag.

Håber at du og din datter får en god dag alligevel. Husk nu kamera!!!!

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Er du gal, hvor mangler du ikke meget planlægning! Blir helt forvirret af alle de ting der er styr på... mærkeligt nok :(

Godaften i stuen....

Jeg tror bare jeg har verdens mest underlige storesøster.

Til daglig bor hun og hendes mand i Luxembourg men i anledning af at jeg fylder 30 på søndag :thumbsupsmileyanim: , er hun kommet en tur hjem sammen med sin søn, Simon.

For hendes skyld ringende jeg ind til HOB for at høre om jeg måtte komme ind og prøve kjolen på fredag, for så kunne min søster jo hjælpe mig med at vælge tilbehør (slør, diadem ?? osv.) Det ville hun selvfølgelig gerne men kun hvis det blev kl. 14, ok tænker jeg og tager tidligt fri. Syntes jo det kunne være hyggeligt nok.

Men i dag bliver hun vildt forarget over, at jeg vil have min datter, Frederikke på snart 5 år med. Frederikke glæder sig helt vildt til at se den smukke kjole, som hun kun har set på billeder.

Problemet er, at min søster jo har sin søn med og hun mener ikke at vi kan have 2 børn med derind. Men Frederikke er 5 år og kan godt finde ud af at sidde stille men det kan hendes søn ikke.

Jamen hvis Frederikke skulle med, så ville hun ikke med :denmarkflag:

Øh okay, men jeg lader altså ikke Frederikke blive hjemme fordi hun ikke kan styre sin søn.... Er det mig som er helt urimelig eller ???

Syntes det er lidt underligt, og især fordi jeg faktisk har arrangeret denne her tid for hendes skyld også.

Men den ide er jo så faldet helt til jorden.

Det som nok går mig lidt på er, at min søster har en ide om at det er hendes søn som skal styre alt og alle. Dvs. alle andre skal hele tiden tage hensyn til ham og hvad der passer ind i deres program. Han fylder snart 3 år, og er rigtig strid men det er han jo kun fordi han har fået lov til at bestemme alt i alt for lang tid.

Nå' men nu bliver det så "bare" mig og min datter og så har jeg lokket en veninde med ind i HOB på fredag.

Meget mærkelig dag :loveboard:

Jeg har kun en ting at sige til din søster: :boohoo: til hende!

Hun lyder som om hun, som sin søn, kun er tilfreds når tingene går på hendes måde.

0

Del dette indlæg

god fornøjelse med prøvningen i morgen, og selvfølgelig skal din datter da ikke snydes for at skulle med, piger i den alder og brudekjoler er et hit så vidt jeg husker :thumbsupsmileyanim: Din søster er da lidt mystisk dér, men det er jo bare hendes tab så. Hun burde da ellers være den første til at forstå at for dig kommer din datter først.

Redigeret af TimianJ
0

Del dette indlæg

Tak skal i ha'. Det er sørme dejligt med lidt opbakning :rolleyes:

Min far fortalte mig i morges at han havde sagt til hende, at eftersom Frederikke er min datter, kunne han bestemt ikke se nogen mærkeligt i, at hun skal med. Så lukkede han vist lige munden på hende :fløjt:

Det er jo altid rart med sine forældres opbakning. Skønt med super forældre :(

Og ja, jeg har pakket kameraet til prøvningen i morgen, så jeg skal nok sætte billeder på så snart jeg kommer hjem.

D. 25. januar 2008

Nå siderne her driller mig helt vildt. Jeg kan ikke få lov til at lave en ny besvarelse så derfor skriver jeg lige videre på denne her.

Har jo været inde og prøve kjolen igen, så tænke om i ville se et par billeder.....???

post-32374-1201270968.jpg

Redigeret af louwes
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauw for en smuk kjole til dig :rolleyes:

Den er bare rigtig smuk :(

Jeg ville da tænke det var mere underligt at søsters barn skulle med end dit eget :bearhug:

(Men det er jo nok fordi han ser frygteligt uopdragen ud ved siden af andre børn tsktsk :bearhug: )

Nå, men stort tillykke med den runde dag på søndag :fløjt:

mvh maria

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer