Miss Knudsen

Øv dag

25 indlæg i dette emne

JEg sidder lige og surfer rundt og kigger på kjoler. Skal ud at kigge/prøve på lørdag,og bliver sgu lidt depri. Er af den runde type med store bryster, røv og mave. Er i gang med at tabe mig, men er pludselig blevet nervøs for at jeg slet ikke kan finde en kjole jeg kan passe og se pæn ud i.

Alle de kjoler der er fremme bliver vist af høje tynde piger, så det er svært at vide hvilke modeller man skal gå efter. Nogen der ved hvilke snit der klæder de tykke kvinder? Er noget nede lige nu og jeg havde ellers glædet mig sådan.

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aj det skal du virkelig bare SLET ikke være...

For det første så ved ekspedienten jo hvad hun skal putte folk i... Nogle kjoler er fine på nogen, mens de ser fjollede ud på andre...

Og for det andet så er der altså et eller andet ved brudekjoler der gør at man bare STRÅLER når man er i dem og man ser fantastisk ud - på trods af sidebenene og hvad der ellers er man jo altid gerne vil skjule...

Du får den skønneste dag, det er jeg sikker på - glæder mig til at læse beretning...

:thumbsupsmileyanim::):)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og helt ærligt så synes jeg heller ikke alle billederne af kjoler med modellos i er særligt fine... Modellen ser halv-knotten ud og så er hun så tynd at de knapt kan putte detaljer på kjolen fordi der ikke er nok stof...

Næ, giv mig en rigtig kvinde med et virkeligt smil, TAK!

0

Del dette indlæg

Du skal ikke være bange på forhånd. Jeg går selv rundt med noget overvægt, jeg satser på at smide inden brylluppet og jeg har ikke haft problemer med at prøve kjoler i butikkerne. Jeg har været 4 forskellige steder og prøvet forskellige kjole alle steder.

Noget med drapering over livet gør gode ting for at skjule det eventuelle mavesul og med en god snørelukning bliver taljen samtidig frehævet.

Hvor skal du hen og prøve?

0

Del dette indlæg

Jeg tror slet ikke du har grund til bekymring!

Ekspedienterne er dygtige og de ved hvad der klæ´r forskellige kropsforme.

De modeller der viser brudekjoler normalt er jo så skinmagre at det ligner en anorexi kampagne.

De fleste butikker ved godt at størstedelen af de danske kvinder ikke er topmodeller, men lækre kvinder :thumbsupsmileyanim:

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og helt ærligt så synes jeg heller ikke alle billederne af kjoler med modellos i er særligt fine... Modellen ser halv-knotten ud og så er hun så tynd at de knapt kan putte detaljer på kjolen fordi der ikke er nok stof...

Jeg tror slet ikke du har grund til bekymring!

Ekspedienterne er dygtige og de ved hvad der klæ´r forskellige kropsforme.

De modeller der viser brudekjoler normalt er jo så skinmagre at det ligner en anorexi kampagne.

De fleste butikker ved godt at størstedelen af de danske kvinder ikke er topmodeller, men lækre kvinder :thumbsupsmileyanim:

Knus Nathasia

Hørt hørt til både Nathasia og Didde. Hellere masser på sidebenene end for lidt. Og hvis du har mave, barm og røv har du alle de ting, mænd synes er dejligst ved kvinder. Jeg er sikker på, at du finder en kjole, der fremhæver alt det, du vil have fremhævet, bare rolig.

0

Del dette indlæg

Tusind tak for alle jeres svar. Jeg tror som heller ikke det er mændende der har problemet med deller hist og her - min har i hvertfald ikke- det er nok nærmere mig selv der laver problemet.

Fine kjoler Anita - Jeg må jo bare afsted og prøve. Skal i Luccabride i Sindal og Snehvide også i Nordjylland. HAr desuden en Lillytid, hvis ikke jeg finder drømmen inden.

Louise

0

Del dette indlæg

Tusind tak for alle jeres svar. Jeg tror som heller ikke det er mændende der har problemet med deller hist og her - min har i hvertfald ikke- det er nok nærmere mig selv der laver problemet.

Fine kjoler Anita - Jeg må jo bare afsted og prøve. Skal i Luccabride i Sindal og Snehvide også i Nordjylland. HAr desuden en Lillytid, hvis ikke jeg finder drømmen inden.

Louise

Hej

Jeg er sikker på at du nok skal finde en kjole der vil side kanont flot på dig. Jeg havde det samme problem for dig, hvordan skulle jeg kunne finde noget som ville kunne passe mig.

Jeg var hos Lucca bride i Sindal og de vidste bare hvad de gjorde. Jeg troede at jeg skulle have noget der skjult alting og da jeg prøvede dem så jeg forkert ud. Ekspedienten kom så med en stropløs kjole og tænkte straks nej. men jeg fik den på og den sad bare rigtig godt. Jeg er selv en størrelse 52 og har meget på maven og den kjole jeg endte med at købe var størrelse 54 og de havde helt op til str. 60. Jeg putter lige et billede med at modellen og af mig.

Jeg endte forresten med at få en halterneck på min kjole for at bryde mit brystparti lidt.

Held og lykke med kjoleprøvningen.

post-24155-1201032983.jpg

post-24155-1201032994.jpg

post-24155-1201033027.jpg

Redigeret af cea
0

Del dette indlæg

Hej Louise

har lige læst dit indlæg ang kjole - jeg havde helt de samme tanker som dig, jeg er en 52 foroven og en 46 forneden :) - men kørte til askepot modeller ved vitved (skanderborg) og fik den bedste betjening man kan tænke sig..*S*

Jeg havde også en ide om hvad jeg skulle have, men endte med noget helt andet..*S* - og så er hun iøvrigt ene forhandler af Bonny modeller her i danmark....

Vil meget gerne vise dig min smukke kjole.... :thumbsupsmileyanim:

Så klø du bare på...*S*

Venlig hilsen

Gitte

PS....hvis du skulle være interesseret i det, vil jeg gerne sælge min*S*

post-23940-1201042206.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Louise

har lige læst dit indlæg ang kjole - jeg havde helt de samme tanker som dig, jeg er en 52 foroven og en 46 forneden :denmarkflag: - men kørte til askepot modeller ved vitved (skanderborg) og fik den bedste betjening man kan tænke sig..*S*

Jeg havde også en ide om hvad jeg skulle have, men endte med noget helt andet..*S* - og så er hun iøvrigt ene forhandler af Bonny modeller her i danmark....

Vil meget gerne vise dig min smukke kjole.... :thumbsupsmileyanim:

Så klø du bare på...*S*

Venlig hilsen

Gitte

/quote]

Har kigget på deres hjemmeside og det er lige præcis den kjole jeg har kigget på. Snakkede med min søster om at køre til Skanderborg, hvis ikke jeg finder noget her i Nordjylland.

Hvor i landet bor du??

KH

LOuise

0

Del dette indlæg

Hej Louise

har lige læst dit indlæg ang kjole - jeg havde helt de samme tanker som dig, jeg er en 52 foroven og en 46 forneden :( - men kørte til askepot modeller ved vitved (skanderborg) og fik den bedste betjening man kan tænke sig..*S*

Vil meget gerne vise dig min smukke kjole.... :denmarkflag:

Så klø du bare på...*S*

Venlig hilsen

Gitte

Nååå Vejle :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Louise

Hejsa :denmarkflag:

Jeg var til vores bryllup en str. 52-54 og jeg købte min kjole ved Snehvide brudekjoler, det kan jeg varmt anbefale dig, hun er helt vildt sød og hjælpsom og slet slet slet ikke fordomsfuld og er helt opsat på at finde den helt rigtige kjole til dig :thumbsupsmileyanim:

Hun har kjoler hjemme der klæder store piger, hun fortalte mig at hun brugte meget tid på at finde de modeller hun ville have hjem til os der er lidt runde for hun ville ikke risikere at hun skulle få klædt en brud på hvor det ikke så særlig pænt ud :(

Jeg kom til at se sådan ud, så du skal ikke være bange for ikke at blive en prinsesse du bliver smuk og du finder lige præcis den kjole du vil elske :loveboard:

Seadancer

Redigeret af seadancer
0

Del dette indlæg

Jeg bruger normalt en str. 54, men måtte ned i en str. 52 i brudekjole.

Jeg er 162 høj, men en halterneck, får en til at se højere ud. Kjolen er en gigi 30 fra house of brides. Der er vist nogle til salg i køb/salg, hvis du ikke vil til Sjælland og prøve kjoler.

post-21372-1201117037.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg er 162 høj, men en halterneck, får en til at se højere ud. Kjolen er en gigi 30 fra house of brides. Der er vist nogle til salg i køb/salg, hvis du ikke vil til Sjælland og prøve kjoler.

NEj Sjælland er nu nok lige langt nok, men dejlig ser du jo ud.

Knus

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du ikke finder din kjole i Nordjylland, så kan jeg klart anbefale Skott i Rold, de har mange flotte kjoler i alle størrelser.

Her gang jeg alligevel skal til Nordjylland, så ender det altid med at jeg kører indenom deres butik, for de har også alm. pænt tøj og flot festtøj - igen i alle størrelser.

De har også en butik i Brønderslev, men jeg mener ikke de har en afdeling med brudekjoler, men det kan du evt. ringe og høre dem om.

Held og lykke med at finde kjolen.

Kh

Fra en plusmodel

0

Del dette indlæg

NEj Sjælland er nu nok lige langt nok, men dejlig ser du jo ud.

Knus

Louise

OS2 i Ribe, har vist nok også nogle GIGI modeller.

0

Del dette indlæg

ENIG

0

Del dette indlæg

Hej Louise

har lige læst dit indlæg ang kjole - jeg havde helt de samme tanker som dig, jeg er en 52 foroven og en 46 forneden :bearhug: - men kørte til askepot modeller ved vitved (skanderborg) og fik den bedste betjening man kan tænke sig..*S*

Vil meget gerne vise dig min smukke kjole.... :(

Så klø du bare på...*S*

Venlig hilsen

Gitte

Nååå Vejle :fløjt:

FLOT LOUISE..........griner.......... :rolleyes:

Skriv en PM hvis du er interesseret.........*S*

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer