Lipe

Bryllup 2009

44 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så kan jeg lige melde mig i længden. Jeg skal ogå giftes i 2009. Nærmere bestemt den 11 april 2009 i Rise Kirke og med fest i Agerskov Kro. Begge steder er booket, så der er det mindre at tænke på. Det er samme kirke som min mormor og morfar blev gift i og som det ikke var nok er mine forældre også gift der. Jeg kan ikke vente til dagen kommer, selvom jeg ikke er klar endnu.

Redigeret af Trumpf
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal også stå brud i 2009. :)

Nærmere bestem den 28. marts (det er min 30 års fødselsdag, så jeg regner med at slippe for peber).

Vi skal giftes i Hundslund kirke. Hvor festen skal stå er endnu ikke helt på plads. Vi vakler imellem et par steder :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af snehvide
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal også giftes i 2009 - d. 16. maj. Vi blev forlovet i December og er i fuld gang med planlægningen. Vi har reserveret kirken og festlokalet og har også fået sendt 'Save the day' køleskabsmagneter ud.

Det er slet ikke for tidligt, men få nu ikke stress... ikke endu i hvert fald :huh:

Bigs

0

Del dette indlæg

Hejsa er ny herinde.

Hvor mange skal først giftes næste år ?

Min kæreste og jeg vil gerne giftes (dog kniber det med at få ham i knæ) Men han vil gerne bare ikke i år. Jeg kan godt følge ham, for vi skal jo også spare lidt sammen.

Jeg vil bare gerne have en dato og gå ud fra så jeg kan begynde planlægningen :huh:

Men er det for tidligt at gå og planlægge et år måske mere ud i fremtiden ?

Jeg er helt i chok! Dette kunne være præcis en beskrivelse af min situation... bortset fra at jeg har fået lov til at begynde at planlægge og vi allerede har diskuteret en del ting vi gerne vil have den dag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haløjsa jeg er også 2009 brud. Vi siger ja i kirken d.23 maj 2009 :thumbsupsmileyanim:

Er allerede godt igeng med planlægningen :thumbsupsmileyanim:

Hejse

Hvordan er det lige man får denne "bryllupsting" i bunden??? Hvor der står skal giftes om så eller så lang tid, kan du hjælpe :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Haløjsa jeg er også 2009 brud. Vi siger ja i kirken d.23 maj 2009 :biggrin:

Er allerede godt igeng med planlægningen :cheerleader3:

Hejse

Hvordan er det lige man får denne "bryllupsting" i bunden??? Hvor der står skal giftes om så eller så lang tid, kan du hjælpe :kiss:

Du trykker bare på en af vores andres, også bliver du guidet igennem :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nej er du vanvittig - trådene ryger bare så hurtigt ned her, så man når ikke at se dem ;)

jeg skal giftes 8/8-09... GLÆÆÆÆÆDER mig - og er da selvfølgelig igang med planlægningen... Jo før man går igang, jo flere ting kan nå at komme på "must-have"-listen... ;)

Glæder mig til at følge din planlægning!

:) skøn dato, der skal jeg også giftes :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer