Guest Diddeskalgiftes

Didde og Emil - bryllup på SU - 8/11-08

1,123 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uha, en masse XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX fingre herfra i håb om det er numme 2!

TAAAAK!! DET håber jeg også...

Synes jeg kan mærke noget "muller" i maven... Men det kan jo også være mad tilsat et lille koncentrat indbildning...! ;)

Lad os håbe det ikke er dårlig lasagne :loveboard: Ej, håber virkelig den er her denne gang, du skulle jo også gerne nå at kunne komme i kjolen bagefter :bearhug:

0

Del dette indlæg

Uha, en masse XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX fingre herfra i håb om det er numme 2!

TAAAAK!! DET håber jeg også...

Synes jeg kan mærke noget "muller" i maven... Men det kan jo også være mad tilsat et lille koncentrat indbildning...! ;)

Lad os håbe det ikke er dårlig lasagne :loveboard: Ej, håber virkelig den er her denne gang, du skulle jo også gerne nå at kunne komme i kjolen bagefter :bearhug:

Ja det er jo det... Men jeg fik mig altså lige en lærestreg her til aften - håber jeg husker på den, så jeg ikke tager for meget på... Og at jeg får taget mig sammen og smider det bagefter!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skulle jo så i kjolen igen... Stadig ligeså fin på bøjlen, men da de damer skulle lyne ryggen kunne de simpelthen ikke få den helt op... Men på kom den altså alligevel... Og så må jeg jo lige løbe en lang tur i morgen og håbe det gør tricket!

Man kan lige ane mit fine lyserøde improviserede slør og så mit diadem...

post-32022-1203194311.jpg

Redigeret af Diddeskalgiftes
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et bagfra... Man kan lige ane hvordan den ikke kan lukkes... Her er slæbet hægtet op som det skal når jeg skal bevæge mig og danse og hvad man nu ellers skal...

Jeg skal selv lave mit slør og det skal lige være en lille smule kortere end det her tror jeg... Men der omkring...

post-32022-1203194892.jpg

0

Del dette indlæg

Alle mine dejlige påklædningsdamer...

Min søde søster (som var i byen i går og stadig ikke heeeelt ædru og derfor ikke helt pjattet med billeder)

post-32022-1203195310.jpg

Min søde mor:

post-32022-1203195314.jpg

Min lillebror, som helst bare ville have været foruden, men for søsters skyld stillede op til et billede...

post-32022-1203195317.jpg

0

Del dette indlæg

Andet kageforsøg

Ja nu hvor vi skulle prøve brudekjole, skulle vi da også have bryllupskage til (mon det bliver en tradition fra nu af?)

Tøserne (min mor og søster) fik frit slaw imellem de forskellige fyld- og bund-typer jeg har fundet rundt omkring og de bestemte sig for:

Chocolate chip pound cake

Mørk chokoladetrøffel

Nøddekrokant bund

Hindbærmousse

Chocolate chip pound cake

Marcipan/hvid chokolade

Den blev sådan her:

post-32022-1203195208.jpg

post-32022-1203195203.jpg

Min søde lillebror hjalp (i mangel af forlovet, som er i Sverige) med at skære kagen for:

post-32022-1203195216.jpg

Det var han ikke helt tilfreds med, men hvad gør man ikke for kage!?

post-32022-1203195221.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveboard: JAAAAAA... :bearhug:

Det første jeg bare MÅTTE gøre da jeg vågnede her til morgen var at liste ind til min kjole og tjekke hvad f***** der foregik i går... Jeg hoppede let og elefant i den og kunne næsten selv lyne den op... Kaldte på moderen, som kom og let som en fjer lynede de sidste par centimeter op... Så den passer altså og det var bare aftensmaden der trykkede...

Her er beviset på at det bare var luft i maven ;)

post-32022-1203238620.jpg

Og her fører min morgenfriske far mig op af gang-gulvet (se lige bort fra at jeg virkelig ligner lort - det her er det første punkt på dagsordenen FØR morgen-toilette)

post-32022-1203238625.jpg

0

Del dette indlæg

Wuiii billeder :bearhug::hug:

hvor ser du smååk ud -HAHA- Kjolen er fiiin :):) Skal lige spørge - skal sløret være pink IRL????? :)

og kagebilleder - wuiiii - FLERE FLERE :cheerleader3::cheerleader3:

:(:) Nej, det pink slør var bare det tætteste vi kunne komme på noget der kunne puttes i håret, så vi kunne se længden af det slør jeg gerne vil lave... Tænker at det jeg gerne vil have skal være i den længde med små perler elelr krystaller måske...

Der kommer nok lige lidt flere kagebilleder i dag... Vi gemte halvdelen af kagen til kaffen i dag, fordi den vel altid er bedre når den lige har fået lov at stå og samle sig (vi kunne bare ikke liiiige vente)...

Ihhh hvor er du bare smuk i din kjole. Dejlige billeder :cheerleader3:

Og lækker lækker kage mums mums

:(

Wauuuu du bliver smukkere og smukkere i den kjole :cheerleader3:

Håber selvfølgelig også, at der er muller i maven af den rigtige årsag.

Det ser ud som om, I har haft en rigtig hyggelig dag og aften med kjole og kage og ikke mindst masser af familiemedlemmer :loveboard:

Tak... Og muller i maven var åbenbart (desværre) bare aftensmaden der havde lagt sig det HELT forkerte sted...

Og ja - det var superhyggeligt... Det er ret sjældent vi er hjemme alle sammen, så min mor er også superlykkelig ;)

Ved ikke om jeg har sagt det, men synes virkelig det er en god ide at lave en "vi-laver-slør-eftermiddag" engang... Det kan jo være vi kan lave det som et Kbh-zilla-event eventuelt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en gyser, men godt at det endte med at du kunne lukke kjolen.

Så ved du bare at du skal holde den vægt og omkreds du har nu, så kan du hoppe i kjolen lige så elegant. :cheerleader3:

Hvordan smagte kagen?????

0

Del dette indlæg

Du er så smuk... Også om morgenen! :bearhug: Det samme er din kjole :balloon:

Tak!

Sikke en gyser, men godt at det endte med at du kunne lukke kjolen.

Så ved du bare at du skal holde den vægt og omkreds du har nu, så kan du hoppe i kjolen lige så elegant. :cheerleader3:

Hvordan smagte kagen?????

Ja det var lige før jeg var blevet nervøs... Men så fik jeg lige et spark i "jeg-vil-godt-tabe-de-sidste-fem-kilo"-rumpetten... Så det var faktisk meget godt...

Kagen... Tja... Jeg holder stadig på at den næste kage jeg skal prøve er lys lagkagebund, hvid chokolademousse, choko/marcipan-bund, hindbærmousse, lys lagkagebund og så sugarpaste omkring... DET tror jeg er guld..!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hihi, hvor er din far sød at føre dig op ad gang-gulvet. Det er for cool.

Den eneste ulempe ved at være din datosøster er, at jeg ikke kan komme til globryllup :biggrin:

Godt jeg i stedet får et prewiev nu :cheerleader3::balloon:

Hehe... Ja han er skøn...! Første gang han så mig i kjolen (for et par uger siden) havde han bagefter sagt til min mor hvordan f*** han skulle føre mig op af gulvet når jeg var så fin... Og da jeg kom hjem i går viste han mig "Aschehougs store bog om hvordan man holder tale", så han går rigtigt op i det (han holder nu altid taler, men denne gang skal den åbenbart rigtigt gennemarbejdes)...

Der ville også være liiiidt langt til globryllup i det aller-mørkeste Jylland... Men JEG kan ikke komme til DIT... :bearhug:

0

Del dette indlæg

:balloon: WEE billeder :bearhug:

Hvor sødt at din far sådan går op i det med talen :cheerleader3:

Er det ikke bare fantastisk at kunne prøve sin kjole igen og igen og igen og igen og.... :biggrin:

Og altså til trods for både pink slør, manglende morgentoilette osv, så ser både du og kjolen helt forrygende ud :cheerleader3:

og kage...MUMS :cheerleader3:

Men lige inspireret af din lynlås-skrækhistorie, tror jeg, at jeg vil se om ikke jeg kan snige mig forbi nordjylland og prøve min kjole igen en dag i næste uge, for jeg har mig lidt mistænkt for at have guffet aalt for meget her siden sidst jeg var i den :cheerleader3: (så måske jeg skal leve af skysovs og vindfrikadeller de sidste par uger inden brylluppet :cheerleader3: )

0

Del dette indlæg

Du ser jo stadig super godt ud i kjolen :cheerleader3:

(også der hvor den ikke kan lukkes, men det er måske ikke såå sjovt at rende rundt i en kjole der ikke er lukket helt :balloon: ).

Og hvor er det sødt at din far at han ville føre dig op af gang-gulvet :bearhug:

Det er altså så skønt når de også går op i det!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer