Sign in to follow this  
Followers 0
sheila ettrup

Speciel bryllupsdato?

32 posts in this topic

Vores valg er lidt mere praktisk-vi skal giftes d.28/6 2008-vi valgte denne dato pga vi skal løbe et marathon i maj og et i september og vi ville jo gerne kunne drikke alkohol til vores bryllup - der skal nemlig helst være et par mdr uden alkohol før vi skal løbe marathon.

Men en anden grund er også at min kæreste gerne ville giftes efter han var blevet 30 og jeg før-hvilket kommer til at passe da han har fødselsdag i maj og jeg i juli :bestwishes: Vores 7 års dag er d.20 maj men vi skal jo løbe d.18 maj - så det bliver i stedet en 7 år 1 mdr og 8 dages bryllupsdag :griner:-

0

Annonce ♥

Vi skal giftes d. 14. juni 08.. Af den årsag at er vores 3 års dag og den faldt på en lørdag.. Så måtte det jo være der ;)

0

vi valgte at blive gift den 18 april 2007, den dag ha vi været sammen i 10 år.

vi blev gift på rådhus, så vi har planer om at holde et kirkebryllup i år, så jubi :bestwishes: jeg kan 2 brylluper med sammen mand.

christina

0

Vi blev sidste år gift 070707. I første omgang havde vi valgt datoen, fordi det passede med ferie og weekendbørn. Det var først da jeg ringede og forhørte mig om datoen ved præsten, at han nævnte den specielle dato.. Nåh-ja! :bestwishes:

Det er så blevet en speciel dato, som jo er nem at huske.

Det passer fint ind i nemhedssystemet, for vi mødte hinanden på hans søsters fødselsdag, og friede til mig på 2-års dagen for det..

0

Annonce ♥

Vi skal giftes den 14.02.2009, grunden til den dato er at det er præcist 6 år siden min mand friede til mig. Vi er dog gift på rådhuset og nu er det så kirken der står for tur.

0

Vi blev kærester 1.september, vi blev forlovet 1.september og vi blev gift 1.september. Så vi har en helt sikker tilknytning til vores bryllupsdag. :bearhug:

0

Vi skal giftes den 14 februar 2009 fordi det er Valentins dag - og den falder på en lørdag.

Så er det også lidt sjovt fordi vi havde snakket om at det var en lidt speciel dato at blive gift på da det er kærlighedens dag, og at den så faldte på en lørdag det var jo en super dag, og det gør den først ugen i 2015 så der er jo lang tid til.

Og så en ganske almindelig tirsdag spurgte manden om jeg ville giftes med ham den 140209.

Så den dag kommer helt sikkert til at betyde en masse.

0