Sandra.e

Tilretning af kjole

15 indlæg i dette emne

Hej alle brude.

Jeg har netop i min brudekjolerus til min store overraskelse erfaret, at det koster ekstra at få tilrettet kjolen....... Jeg har købt et todelt sæt i HOB der skal lægges 1½-2 numre ind.

Det gør det ikke, og derfor vil jeg høre jer hvad i gør? Jeg synes det er meget at betale omkring 2500 mere for at få kjolen tilrettet.

Ser frem til at høre fra jer.........

Kærlig hilsen Sandra

:):):cheerleader3::cheerleader3:-HAHA--HAHA--HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej..

Hos os, har vi fundet en skrædder/systue som kun skal have imellem 500-1000 kr for at ligge min kjole ind. Så prøv da at undersøge markedet. Der er mange muligheder.!

God fornøjelse.

Anja

Så bliver jeg jo nødt til at spørge dig... - hvor er "hos os" ??? Jeg leder også med lys og lygte efter en skrædder der er til at betale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt min kjole hos Panayotis, og de opbevarer den indtil jeg skal bruge den. Jeg får deres syerske til at rette den til - jeg har hørt at det koster 350,- i timen, men jeg skal heldigvis kun have den lagt op, så jeg tror ikke det bliver så galt.

Hvis jeg skulle have lavet meget, så tror jeg at jeg ville prøve at skaffe en skrædder uden for brudeforretningen, for jeg er helt sikker på at de kan gøre det billigere...

0

Del dette indlæg

Jeg har taget den skrædderstue Bride fashion i Virum anbefalede mig, men har ikke været der endnu, så jeg må vente lidt med at tabe kæben når jeg hører hvilket prisleje de opererer i :)

De opererer i et højt prisleje, kan jeg afsløre... :)

0

Del dette indlæg

Hej

Det er selvfølgelig ikke så rart at opdage man ikke ved alt og det så ovenikøbet kommer til at koste ekstra. Jeg synes det er dårligt butikken ikke har gjort dig mere opmærksom på tilretningen.

Jeg har købt en Lilly model og hos Lilly koster tilretning 300 kr.

Jeg håber af hele mit hjerte du finder en skædder til et overkommeligt beløb.

Hvis der er en syskole eller skædderskole i jeres by kan du forsøge der. Eller så henvend dig til AOF og spørg på nummeret til deres underviser, det er som regl uddannet skædder osv. Så der kunne du også være heldig.

Knus fra Rikke

0

Del dette indlæg

Jeg har også købt en Lilly model, og jeg kan da huske at inde i prøverummet hang der et A4 ark med priser på de forskellige oplæg indlæg tillæg, og det var ikke voldsomt dyrt, omkring 200-300 kr.

Min kjole hænger også derinde, og den skal i hvert fald have den lagt ind ved skulderne.

Ellers ved jeg ikek endnu om den skal ligges op, ned eller ud. Jeg er nemlig i behandling for barnløshed, og er igang med min anden behandling, og hvis jeg bliver gjort gravid nu er jeg 5 mdr. henne til brylluppet, også skal kjolen lægges lidt ud, jeg tror ikke jeg behøver en ektra bane. Og længden skal nok ligges ned.

Men jeg glæder mig..... :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres svar. Jeg har talt med butikken og har fundet ud af at jeg tager derud og prøver kjolen og så må deres skrædderi give en pris på hvad det vil koste - den skal 'kun' lægges inde. Hvis det er for dyrt finder jeg en skrædder.

Tak for info. Kærlig hilsen Sandra som nu har et godt påskud for at tage ud og prøve sin kjole igen :-)

0

Del dette indlæg

Hej Har selv stået i en situation hvor min kjole (købt brugt) skulle lægges op og ind.... ledte som en gal efter en skrædder og fandt dem i københavn(1370 kbn K).... har sat 3000 kr tilside til tilretning... men har fået at vide at det nok ikke bliver over 500.... (der skal flyttes stivere,sys ind ved bystet,dampes og lægges op ydermere vil de sætte nogle hægter i så jeg kan sætte kjolen op. Super service og hjælpsomhed.... -HAHA-:):shopping::shopping:

0

Del dette indlæg

Hej Har selv stået i en situation hvor min kjole (købt brugt) skulle lægges op og ind.... ledte som en gal efter en skrædder og fandt dem i københavn(1370 kbn K).... har sat 3000 kr tilside til tilretning... men har fået at vide at det nok ikke bliver over 500.... (der skal flyttes stivere,sys ind ved bystet,dampes og lægges op ydermere vil de sætte nogle hægter i så jeg kan sætte kjolen op. Super service og hjælpsomhed.... -HAHA-:):shopping::shopping:

HALLO !!! - Den skrædder vil jeg da MEGET gerne have nummeret til !!! PLEASE

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg brugte en fantastisk sød og dygtig skrædder i nærum.

Jeg gav 700 kr for at få lagt kjolen ind og få syet halterneck på. Det synes jeg ikke er dyrt.

Var det Esther? -HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer