miss.veronica

Lejrskole/selskabslokaler/forsamlingshuse - Priser og beliggenhed?

15 indlæg i dette emne

Jaaa, har tidligere spurgt om noget lign. - men har lige udybet mit spørgsmål lidt mere :griner:-

Til jer der har holdt, eller skal holde jeres bryllup enten på en lejrskole/hytte, selskabslokale eller i et forsamlingshus - må vi ikke høre, hvor henne og hvad i har givet/skal give for det?

:bestwishes: Christina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder brylluppet i et fælleshus/forsamlingshus. Udlejer siger at der er plads til 150 mennesker, men det er hvis folk kun sidder ned - dvs. ingen ekstra plads til dans, mm. Det gør dog ikke noget da vi bliver under 50 så vi får massere af plads. :bestwishes:

Det ligger i Aalborg og koster kun 2400kr for et døgn. Og det er med to køkkener, mange toiletter og fed udsigt. :griner:-

Hvis der ikke er nogen dagen før kan vi også få lov til at pynte op der.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal holde det i vores "egne" fest-lokaler i den boligforening vi bor i(i ballerup). Det er ok lokaler - ikke fantasisk romatiske men PRAKTISKE- Der er plads til 70 personer (og det er hvad vi inviterer) og der er både en "spisesdel" og en "kaffedel" der er desuden to køkkner, en anrettergang, masser af toiletter samt en stor garderobe-gang.

Vi har leje lokalerne fredag -> søndag for 3600kr eksl. rengøring (her kan vi så vælge at gøre rent selv men det tror jeg ikke vi vil bruge vores søndag på) men hvor de 1500 er depositim.

En af ulemperne ved stedet (udover 70'er stilen) er klar beligenheden - midt i et boligområde med mange unge rødder- så vi kan ikke så godt smide rygere helt ud da vi så ikke kan låse hoveddøren.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa, har tidligere spurgt om noget lign. - men har lige udybet mit spørgsmål lidt mere :cheerleader3:

Til jer der har holdt, eller skal holde jeres bryllup enten på en lejrskole/hytte, selskabslokale eller i et forsamlingshus - må vi ikke høre, hvor henne og hvad i har givet/skal give for det?

:thumbsupsmileyanim: Christina

Nu er du jo fra Skovlunde og der kan jeg nævne 2 lejre: Elim lejren i Kulhuse og Kolonien Solborgen i Vig (Sjællands Odde). Særligt det sidste sted kan anbefales. Du må ikke hænge mig op på prisen men jeg mener vi taler om 6-10.000 kr. hvor man så har hele stedet en hel weekend inkl. overnatningsfaciliteter for alle gæster.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jo, det kan jeg da godt fortælle..

Vores lejrskole ligger lige uden for Ebeltoft lige ned til vandet. Der er sovepladser til 68, og vi skal give ca. 800 kr. for tre retter middag, sandwich om eftermiddagen, natmad, overnatning og morgenmad.

Janne.

Har du en hjemmeside eller lign ??

Ja, det har jeg da. Se: www.ahl-lejrskole.dk.

Dem, der forpagter stedet, er simpelthen de sødeste mennesker i hele verden, og vi føler os i super gode og trygge hænder :thumbsupsmileyanim:

Skriv bare, hvis du vil vide mere.

Janne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det kan jeg da godt fortælle..

Vores lejrskole ligger lige uden for Ebeltoft lige ned til vandet. Der er sovepladser til 68, og vi skal give ca. 800 kr. for tre retter middag, sandwich om eftermiddagen, natmad, overnatning og morgenmad.

Janne.

Har du en hjemmeside eller lign ??

Ja, det har jeg da. Se: www.ahl-lejrskole.dk.

Dem, der forpagter stedet, er simpelthen de sødeste mennesker i hele verden, og vi føler os i super gode og trygge hænder cheerleader3.gif

Skriv bare, hvis du vil vide mere.

Janne.

Har i nogle billeder fra selve dagen på stedet som I vil dele?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal holde vores i et selskabslokale der hvor min mormor bor, vi har det fra fredag kl. 16, til søndag kl. 12... Vores familier har så lovet at tage over og gøre rent om søndagen og aflevere nøglen :-) Vi skal give 1500 i leje, og så 500 i depositum.... Man kan også leje det når man ikke bor der, men så koster det noget mere..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde vores fest på Hostrup Hovedgaard ca. 20 min. vest for Skive. Prisen for at leje stedet med balsal, 3 stuer, et lille bibliotek, stort køkken samt en kæmpe have er 6.000 kr. for en weekend (evt. længere hvis stedet ikke er optaget op til festen). Der er plads til 40 overnattende gæster som kan leje dobbeltværelser til 400 kr. pr. stk. Vi har så valgt at betale halvdelen af overnatningen så det bliver et forholdsvist lille beløb for gæsterne. Ejeren Anders Ahrenfeldt er som bonusinfo utrolig sød og hjælpsom så stedet kan varmt anbefales!

I kan se mere på http://www.hostruphovedgaard.dk/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal holde vores i forsamlingshus og skal give 1700 kroner for at leje hele huset og der er både store og små lokaler, så vi har et lille lokale til at modtage gæsterne og personalet så kan gøre det hele klart i det store samtidig. Der er tilknyttet både personale og kok til stedet og kokken laver maden efter en buffet vi får sammensat og deres madpriser er inklusiv velkomstdrinks og kaffe. Vi skal så betale det maden koster og personalet koster 115 kr/timen pr. person

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu kan jeg se at Miss. Veronica er fra Ballerup og derved må formodes at skulle holde festen på den kant. Der er det generelt billigst at holde festen på steder hvor man blot lejer lokalerne fremfor at købe en færdigløsning med mad, hvorimod det er noget andet når man kommer ned til Sydsjælland m.v.

Der findes rigtig mange gode forsamlingshuse og selskabslokaler i Ballerup, Skovlunde, Frederikssund, Albertslund m.v. Særligt i Ballerup er det ofte noget med at man skal være tilknyttet et boligområde men for de fleste af de folk jeg har spillet for i disse lokaler har det været noget med nogle de kendte.

Du kan måske hente noget inspiration her. Der står så godt nok ikke priser på de forskellige steder men generelt koster ovennævnte steder ikke så meget i leje. Hvis vi taler om egentlige lejrskoler eller steder med overnatning kunne Elim lejren i Kulhuse måske være et bud. Det er ihvertfald nok det der er tætteste på når vi taler om overnatningsløsninger bortset fra hoteller.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer