Kicha

Josty

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har spillet flere bryllupsfester på Josty og har kun godt at sige om stedet. Det samme med Restaurant Allégade på den anden side af vejen og Hansens lige rundt om hjørnet. Det er tre steder med hvert deres forskellige særpræg, som mig bekendt ligger i nogenlunde samme prisleje. På alle stederne vil der typisk være 2-3 selskaber på en "stor" bryllupsdato, men det vil ikke være noget I bemærker nævneværdigt.

0

Del dette indlæg

Josty har været under ombygning og og fremstår herefter som et rigtig flot sted. Der er flere lokaler med hver deres udstråling og stemning, og servicen er som vi har erfaret altid i top. Selv om der til tider kan være flere selskaber bemærker man det ikke. Vi spiller ofte på Josty og har aldrig oplevet noget negativt.

Vi har spillet flere bryllupsfester på Josty og har kun godt at sige om stedet. Det samme med Restaurant Allégade på den anden side af vejen og Hansens lige rundt om hjørnet. Det er tre steder med hvert deres forskellige særpræg, som mig bekendt ligger i nogenlunde samme prisleje. På alle stederne vil der typisk være 2-3 selskaber på en "stor" bryllupsdato, men det vil ikke være noget I bemærker nævneværdigt.

Bent du skal vist benytte din navigation for at finde Allegade på den anden side af vejen og Hansens rundt om hjørnet :thumbsupsmileyanim: Allegade ligger et godt stykke nede af vejen, men på modsatte side af Josty. Hansens ligger lidt længere derfra - Frederiksberg er stor...

0

Del dette indlæg

Det er rigtigt hvis man tager tingene bogstaveligt men jeg vil stadigvæk sige at de ligger nogenlunde klods op af hinanden (vi taler måske om et par hundrede meter). Jeg mindes da en gang hvor jeg skulle stille op på begge steder og det var ikke mange meter jeg skulle køre.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer