malenepovlsen

romantisk weekendet ophold

30 indlæg i dette emne

hej

Håber jeg kan få noget hjælp

jeg vil gerne have min kærste med på et lækkert weekendet ophold

er der nogle der kender nogle gode steder i Jylland

vi trænger til at pleje hinanden da vi har været en del igennem

på forhånd tak

malene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Prøv at tjekke www.royalclassic.dk.

Her kan du finde ophold på Sophiendal Gods, som vist nok ligger ved Skanderborg.

Ellers sælger Bog & Idé også nogle gavekort til forskellige steder. Tjek deres hjemmeside www.bog-ide.dk

Håber du finder noget lækkert til jer

Knus

Jannie

0

Del dette indlæg

Fakkegrav Badehotel ved Vejle Fjord har et forkæl-dit-parforhold-ophold. Har ikke prøvet selv, men vi har planer om det. Har kun hørt positivt om stedet. Ellers kan jeg anbefale Sophiendal Gods, der er hyggeligt og super god service. Vi overnattede der på vores bryllupsnat.

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg

Fakkegrav Badehotel ved Vejle Fjord har et forkæl-dit-parforhold-ophold. Har ikke prøvet selv, men vi har planer om det. Har kun hørt positivt om stedet. Ellers kan jeg anbefale Sophiendal Gods, der er hyggeligt og super god service. Vi overnattede der på vores bryllupsnat.

Knus fra

ViTo

FAKKEGRAV JAAAA DEEEEEEEEEEJLIIIIIIIIIGT STED :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::blink::blink: martin friede på sådan et ophold og du blir bare SÅ forkælet - det er et skøøøønt sted :blink:

Redigeret af kejzer
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej

Håber jeg kan få noget hjælp

jeg vil gerne have min kærste med på et lækkert weekendet ophold

er der nogle der kender nogle gode steder i Jylland

vi trænger til at pleje hinanden da vi har været en del igennem

på forhånd tak

malene

Jeg kan VARMT anbefale Egsmark Strand - et sted jeg "bortførte" min mand i efteråret 2007, da vi også trængte til lidt "partner-forkælelse" :thumbsupsmileyanim:

Vi overnattede i 'Dueslaget', og fik en KANON service!! Dem som ejer stedet er virkelig søde, og står gerne på pinde for deres gæster.

Kan desuden VARMT anbefale at spise morgenmad (brunch) på GLASMUSEET - lækker, lækker mad, og en super god udsigt!!

0

Del dette indlæg

Knus fra

ViTo

Knus fra

ViTo

FAKKEGRAV JAAAA DEEEEEEEEEEJLIIIIIIIIIGT STED :griner:--HAHA-:griner:-:unsure: martin friede på sådan et ophold og du blir bare SÅ forkælet - det er et skøøøønt sted :super:

Tusinde tak for hjælpen det var fakkegrav badehotel jeg har set noget om herinde så det var lige det jeg søgt tak yak og atter tak

JAAAAAAAA!!!!!! :cheerleader3::blink::blink::blink::blink:

Fakkegrav er simpelthen det bedste sted i verdenen!

Vi elsker det sted og har været der mange gange - senest da vi blev gift derovre sidste år.

Vi skal afsted igen i slutningen af april og kan næsten slet ikke vente. :thumbsupsmileyanim:

:blink: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

synes bare ikke at det er så detajeret, man få noget lækkert mad, kager og sov sødt. nogle overraskelser, men kan være det bare skal prøves !?

JA PRØV DET - DET ER ET DEEEJLIGT OPHOLD :loveboard:

110% enig! Det er simpelthen så dejligt et ophold. ikke en hel masse tju-hej, men man føler sig bare forkælet og afslappet (og MÆT)!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

synes bare ikke at det er så detajeret, man få noget lækkert mad, kager og sov sødt. nogle overraskelser, men kan være det bare skal prøves !?

JA PRØV DET - DET ER ET DEEEJLIGT OPHOLD :loveboard:

110% enig! Det er simpelthen så dejligt et ophold. ikke en hel masse tju-hej, men man føler sig bare forkælet og afslappet (og MÆT)!

MEGET MÆT :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jamen, Fakkegrav skal simpelthen bare prøves før man rigtigt forstår det....

Det er så svært at forklare med få ord.... omgivelserne, maden, stemningen, servicen - ja, kombinationen af det hele! :loveboard::bearhug:

Alt det er ingredienserne til en fantastisk weekend.

Som det ser ud nu, så skal vi afsted igen til dette vidunderlige sted i bededagsferien.

Jeg kan kun sige en ting: PRØV DET!!!!!!!

:hug: fra Marianne

Redigeret af Mus01
0

Del dette indlæg

Hmmmm....... jeg tror at du har lavet en regnefejl.

Forkæl-dit-parforhold koster 1595,-/snude + drikkevarer.

Et gourmet-ophold, der indeholder næsten det samme, koster 1195,-/snude + drikkevarer.

Da vi var derovre sidst til forkælelses-weekend (ikke i forbindelse med brylluppet) skejede vi vildt meget ud med ekstra overnatning, tre retters middag fredag aften, den store frokost i restauranten lørdag og så ellers alt hvad den kunne trække med vinmenu både fredag og lørdag og en lille spids til kaffen begge aftner. Der kom vi af med 6.500,-

Så det kan sagtens gøres billigere end 6.000 på Fakkegrav.

Stort :super: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For 2 voksne fra den 7 til den 9 marts for forkæl dit ophold weekendet blir det 6.200kr, når man går ind for at vil booke. Velkommen til selv at gå ind og tjekke

Jeg har netop fået et tilbud fra dem på den type ophold + en ekstra overnatning som lyder på 1595,- pr. pers + ekstra overnatning i suite inkl. morgenmad 525,- pr. pers.

Har lige prøvet at lave en booking over nettet og tror det er fordi den regner med 2 x ophold. Ikke 1 x ophold og 1 x ekstra overnatning.

Hvis jeg var dig ville jeg sende dem en mail eller ringe til dem i stedet.....tror du ender med samme beløb som mit tilbud fra dem (4240,- for 2 personer, 2 overnatninger).

Håber det lykkedes at komme afsted....det lyder nemlig rigtig lækkert. :super:

0

Del dette indlæg

Der er jo så også ekstra overnatning på, hvis det er fra fredag til søndag.

Men alligevel synes jeg at 6200 lyder af temmeligt meget for en forlænget weekend, så jeg synes at du skal ringe og høre hos Henriette hvad jeres pris vil blive i stedet for at tage prisen fra bookingen på nettet.

Til sammenligning kostede det 2700,- pr. snude fra fredag til søndag da vi holdt bryllup dernede i august sidste år og det var med fuld forplejning fra fredag aften, bryllupskage, champagne efter vielsen, samtlige drikkevarer der blev konsumeret (+ vi fik et par flasker vin med hjem) og natmad lørdag.

Det er derfor at jeg undrer mig meget over at I kan komme op på en pris på 3100,- pr. person.

Vi skal afsted til april og skal give lidt over 3500,- for gourmetopholdet (som gastronomisk er lige som forkælelsesopholdet) fra fredag til søndag incl. suite og hund med på opholdet, men excl. drikkevarer, mad fredag aften og frokost lørdag.

Så derfor har jeg rent faktisk været inde og checke allerede inden jeg svarede i tråden i går. :thumbsupsmileyanim:

Stort :super: fra Marianne

0

Del dette indlæg

For 2 voksne fra den 7 til den 9 marts for forkæl dit ophold weekendet blir det 6.200kr, når man går ind for at vil booke. Velkommen til selv at gå ind og tjekke

Jeg har netop fået et tilbud fra dem på den type ophold + en ekstra overnatning som lyder på 1595,- pr. pers + ekstra overnatning i suite inkl. morgenmad 525,- pr. pers.

Har lige prøvet at lave en booking over nettet og tror det er fordi den regner med 2 x ophold. Ikke 1 x ophold og 1 x ekstra overnatning.

Hvis jeg var dig ville jeg sende dem en mail eller ringe til dem i stedet.....tror du ender med samme beløb som mit tilbud fra dem (4240,- for 2 personer, 2 overnatninger).

Håber det lykkedes at komme afsted....det lyder nemlig rigtig lækkert. :super:

Ja, jeg tror også at det er der problemet ligger.....

Hvis der skal spares lidt penge så er forskellen på gourmetopholdet og forkælelsesopholdet ikke så stor igen og der kan immervæk spares omkring en 1000-penge-seddel.

Vores pris på 3500 er fordi vi har valgt en suite og skal have vores hund med....

:thumbsupsmileyanim: fra Marianne

Redigeret af Mus01
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ellers vil jeg anbefale et mini cruise- Esbjerg Harwich. det er så fed, fordi du kan ikke lave andet end at slappe af på sådan et skib. Hvis du vælger luksus udgaven, kan du i perioder få det for 2600 kr for 2 personer- det er så inkl morgenmad og div lækkerier, så skal du selvfølgelig købe middag oveni, men der koster buffeten 229 kr pr snude og den er gude skøn

Kan kun sige prøv det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ellers vil jeg anbefale et mini cruise- Esbjerg Harwich. det er så fed, fordi du kan ikke lave andet end at slappe af på sådan et skib. Hvis du vælger luksus udgaven, kan du i perioder få det for 2600 kr for 2 personer- det er så inkl morgenmad og div lækkerier, så skal du selvfølgelig købe middag oveni, men der koster buffeten 229 kr pr snude og den er gude skøn

Kan kun sige prøv det :thumbsupsmileyanim:

Hmmm - jeg har været på den tur (og retur) en gang før, og gør det ALDRIG igen....

Jeg er sikker på, at sådan en tur er ganske lækker, hvis man er meget søstærk, men da man sejler over et MEGET bølge-"berigede" hav, skal man altså være søstærk.

Jeg var afsted med en veninde for mange år siden. JEG er absolut ikke søstærk - og nåede lige aftensmaden og ½ drink i baren. Resten af turen tilbragte jeg på toilettet i samvær med "ulrik", og bare ØNSKEDE at l..rtet ville SYNKE !!!

Min veninde er vant til at sejle, men måtte også kapitulere efter et par timer....

Heldigvis var turen hjem ikke så slem, men vi havde på forhånd aftalt, at vi ville skynde os at spise og shoppe, og så skynde os i seng !!!

Næste gang jeg skal til England - TAGER JEG FLYET !!!! :biggrin:

Det skal så lige siges, at jeg så også hellere kører en kæmpe omvej for at tage broen i stedet for båden - uanset destination :)

Et eller andet sted, ville jeg super-gerne prøve et "cruise" til Oslo, men jeg tør simpelthen ikke....

Min store drøm er at komme på et kæmpe-cruise med de der kæmpe store luksus-linere.... - og får jeg en dag muligheden, så gør jeg det også... - med kufferten fuld af søsyge-tabletter...

0

Del dette indlæg

Svostrup Kro i Silkeborg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvis man er til romantik på firelænget stor gård med spændende indrettede værelser, spa, LÆKKER mad, god betjening, og lige ned til Gudenåen. Kan VARMT anbefales!!

Skulle jeg holde bryllup for mange, mange penge, blev det holdt dér, for dér havde vi vores mest fantastiske overnatning til dags dato!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer