Janniedavid

Jannie & David - 4. april 2009

2,039 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvordan blev kagerne ???

De blev/er rigtig gode. Den opskrift jeg lavede idag var rimelig stor, så jeg lavede lidt forskeligt pynt. Det blev til orangechokostykker, choko-kokos creme og mandelstykker. David var ellevild da han kom hjem, Spurgte om han kunne forvente at jeg bagte hver tirsdag, det vidste jeg nu ikke lige, men hyggeligt det er det!

Og det siger du først nu?????????

Muffins - jeg elsker muffins

Jamen, jeg skrev det kl 12 eller der omkring. :7himmel:

Glæder mig til at se billeder af dit hår :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Jannie

Vedr. den dér sten..... - det er altså ikke alle der mærker når den kommer ud.... - så jeg krydser fingre for, at den allerede er ude.... :bearhug:

Vedr. dine skoleelever... - for svagt... - hold da op, hvor er det dårligt. Måske ikke så meget af eleverne - mest af forældrene. Der burde sgu være lidt mere opbakning.

Der er selvfølgelig mange der ikke kan en lørdag - jeg hader selv, når skolen ell. børnehaven lægger arrangementer i weekenden - men vi gør altid vores bedste for at komme. Og hvis ikke vi kan, så får læreren da naturligvis besked !!!! Hm.

Håber ellers at du har det godt.

Jeg er ikke så meget på BK for tiden - har susende travlt. Ikke kun med brylluppet, som jo er lige om lidt - men airtrack-sæsonen er startet, så jeg er faktisk ikke hjemme før sent både mandag og tirsdag.

Heldigvis har jeg snart bryllupsferie... - skal lige arbejde i morgen med, og så har jeg 2½ uges ferie !!! :7himmel::thumbsupsmileyanim:

Ih hvor dejligt at høre, - så er det det der sker/er sket for mig - altså jeg snakker nyresten ik' :cheerleader3:

Det med eleverne er bare for langt ude, jeg har ikke været på arbejde siden, men skal se dem imorgen. Overvejede at skrive et "jeg er skuffet" brev til forældrene, men gider egentlig ike, det må ledelsen sgu tage sig af.

Ih søde, nu er der så kun 11 dage til, hvor er det vildt. Kan godt forstå at du har travl, der er en masse detaljer der skal være styr på og så hele seancen med præsten :cheerleader3:

Super dejligt at du nu meget snart har ferie :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Vi har bestilt ferie :cheerleader3:

Alene hjemme idag fik jeg den idé at efterårsferien ikke bare skulle gå med ingenting herhjemme. Enten skulle vi være superaktive og få malet lidt og sådan eller skulle vi ud af huset, væk! Ikke ment som at vi nødvendigvis skulle til udlandet, bare et andet sted end her. Jeg begyndte så at kigge sommerhuse og fandt nogle billige nogle, - 1200 kr for en uge i efterårsferien! det var så også bare en kasse uden luksus. :cheerleader3:

David var klar, men ville have mere luksus, der skulle minimum være spa - og den var jeg klar på :carrot:

Det blev så noget dyrere, 2300, men sådan er det, så nu skal vi en uge til Rørvig :bearhug:

Lige lidt billeder af herligheden

post-32555-1220990462.jpg post-32555-1220990546.jpg

post-32555-1220990501.jpg post-32555-1220990577.jpg

Huset er i 2-plan med spa og sauna, der er én balkon og to terrasser. Der er fælles udendørs swimmingpool (måske ikke lige i oktober måned) og så hører der tennisbane og pentanquebane til boligkomplekset :7himmel:

Åh hvor ser jeg frem til en uges ferie :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Jannie

Jeg hopper lige på den der med at håbe at stenen allerede er smuttet ud, helt uden at du skulle blive mere dårlig af det :bearhug:

Hvor ser og lyder det bare lækkert med jeres efterårsferie-planer :7himmel:

Det er det helt perfekte efter sådan en kedelig omgang som du har været igennem.

Skønt at have sådan en god ferie at se frem til :cheerleader3:)

Vi snakker også lidt om at tage en efterårsferie - men indtil videre satser jeg på at vi vinder den der lyn-konkurrence om en tur til Lefkas :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:cheerleader3:Vi har bestilt ferie :cheerleader3:

Alene hjemme idag fik jeg den idé at efterårsferien ikke bare skulle gå med ingenting herhjemme. Enten skulle vi være superaktive og få malet lidt og sådan eller skulle vi ud af huset, væk! Ikke ment som at vi nødvendigvis skulle til udlandet, bare et andet sted end her. Jeg begyndte så at kigge sommerhuse og fandt nogle billige nogle, - 1200 kr for en uge i efterårsferien! det var så også bare en kasse uden luksus. :cheerleader3:

David var klar, men ville have mere luksus, der skulle minimum være spa - og den var jeg klar på :carrot:

Det blev så noget dyrere, 2300, men sådan er det, så nu skal vi en uge til Rørvig :bearhug:

Lige lidt billeder af herligheden

post-32555-1220990462.jpg post-32555-1220990546.jpg

post-32555-1220990501.jpg post-32555-1220990577.jpg

Huset er i 2-plan med spa og sauna, der er én balkon og to terrasser. Der er fælles udendørs swimmingpool (måske ikke lige i oktober måned) og så hører der tennisbane og pentanquebane til boligkomplekset :7himmel:

Åh hvor ser jeg frem til en uges ferie :cheerleader3:

Hvor ser det bare lækkert / hyggeligt ud....

Sad lige og savlet over din kager :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Smukke

Hvordan går det ??

Skal vi være STEN-VENINDER :cheerleader3:

Knuz Jeannette

Åh, hvor blæret, det tror jeg ikke er mange der er, så vil jeg ihvert fald gerne :7himmel:

- Og så kan vores største ønske være, aldrig at møde en sådan sten igen :bearhug:

Her går det godt, har intet mærket til stenen siden indlæggelsen, så jeg er spændt på når den komer ud, - for det skule gøre ondt :cheerleader3:

Ja du er blæret ... jeg er galdet :cheerleader3: ... nej den var sq for dårligt... SORRY

LOL det var lige min onsdagshumor, hehe

Jeg håber som de andre, at stenen allerede er kommet ud :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Skønt med sommerhus i Rørvig (hmm får Lex og Klatten i hovedet nu)

Irriterende med eleverne. De bliver slemt forskrækkede med de ekstra timer, de skal have en anden dag. Bare ærgeligt, at du så skal bruge to dage på dem i stedet for kun en.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Jannie

Jeg hopper lige på den der med at håbe at stenen allerede er smuttet ud, helt uden at du skulle blive mere dårlig af det :)

Hvor ser og lyder det bare lækkert med jeres efterårsferie-planer :)

Det er det helt perfekte efter sådan en kedelig omgang som du har været igennem.

Skønt at have sådan en god ferie at se frem til :))

Vi snakker også lidt om at tage en efterårsferie - men indtil videre satser jeg på at vi vinder den der lyn-konkurrence om en tur til Lefkas :)

Jeg glæder mig som et lille barn til at tage afsted, det kan kun gå for langsomt.

- Desværre vandt i ikke konkurrencen, øv, så må I finde på noget andet, hvad med en tur til djævleøen, jeg kender et hus du kan leje :)

Ej hvor lækkert med en tur til Rørvig :)

Jeg er slet ikke missundelig!!!

Det ser virkelig lækkert ud.

Glæder mig til at se dig på lørdag :)

Du skal oberhovedet ikke være misundelig, - du skal giftes!

Det bliver rigtig hyggeligt på lørdag, - og så læste jeg et andet sted at du gerne ville misbruge mig lidt og ved du hvad, du skal være så velkommen, jeg er vant til det :)

Hvor ser det bare lækkert / hyggeligt ud....

Sad lige og savlet over din kager :thumbsupsmileyanim:

Jep, glæder mig pgså rigtig meget!

Næste gang vi mødes skal jeg nok tage lidt kager med, jeg kan jo ikke tale om dem hele tiden, uden at levere varen også.

Redigeret af Janniedavid
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Smukke

Hvordan går det ??

Skal vi være STEN-VENINDER :)

Knuz Jeannette

Åh, hvor blæret, det tror jeg ikke er mange der er, så vil jeg ihvert fald gerne :)

- Og så kan vores største ønske være, aldrig at møde en sådan sten igen :thumbsupsmileyanim:

Her går det godt, har intet mærket til stenen siden indlæggelsen, så jeg er spændt på når den kommer ud, - for det skulle gøre ondt :)

Ja du er blæret ... jeg er galdet :) ... nej den var sq for dårligt... SORRY

LOL det var lige min onsdagshumor, hehe

Jeg håber som de andre, at stenen allerede er kommet ud :):)

Skønt med sommerhus i Rørvig (hmm får Lex og Klatten i hovedet nu)

Irriterende med eleverne. De bliver slemt forskrækkede med de ekstra timer, de skal have en anden dag. Bare ærgeligt, at du så skal bruge to dage på dem i stedet for kun en.

Lex og Klatten? Hmm, altså kender dem godt, men er der noget med Rørvig? Glæder mig ihvetfald bare ti at komme lidt væk.

Snakkede med børnene igår, der kom med mange undskyldninger, de gode var "jeg var i biografen med min kusine" og "jeg var til lægen" udbrød: god undskyldning, men lægen har jo lukket om lørdagen, hvorefter barnet ser meget forkert ud i hovedet. Børn! - Eller endnu mere FORÆLDRE!

Ååååh, søde, sikke et lækkert sommerhus :)

Jeg tror, du fortjener lidt luksus - jeg håber, at I får en rigtig dejlig ferie :)

Det bliver så dejligt og ja, ligenu er jeg så glad for at vi valgte en luksus udgave Der skal slappes af, gåes lange ture, læses gode bøger og ligges i spaen!

Det er godt nok et lækkert sommerhus :) Dejligt at komme lidt væk og pleje hinanden...

Min mand skal så arbejde hele ferien :) Men så må jeg jo bare tage i sommerhus med mine søstre - og dét bliver jo også meget hyggeligt :)

Dejligt at høre fra dig. Jeg blev vist lidt forvirret lige omkring jeres bryllup for, - altså er I flyttet permanent eller hvordan?

Sommerhus med dine søstre lyder som en god ide, - og ikke spor kdligt efter hvad jeg har set på jeres bryllupsfotos :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Jannie

Jeg hopper lige på den der med at håbe at stenen allerede er smuttet ud, helt uden at du skulle blive mere dårlig af det :)

Hvor ser og lyder det bare lækkert med jeres efterårsferie-planer :)

Det er det helt perfekte efter sådan en kedelig omgang som du har været igennem.

Skønt at have sådan en god ferie at se frem til :))

Vi snakker også lidt om at tage en efterårsferie - men indtil videre satser jeg på at vi vinder den der lyn-konkurrence om en tur til Lefkas :)

Jeg glæder mig som et lille barn til at tage afsted, det kan kun gå for langsomt.

- Desværre vandt i ikke konkurrencen, øv, så må I finde på noget andet, hvad med en tur til djævleøen, jeg kender et hus du kan leje :)

Nej vi vandt ikke - hvordan kan det lade sig gøre :)

Så jeg er helt nede - så meget at jeg overvejer at arrange en anden solskinsferie i stedet for :thumbsupsmileyanim:

Tror du ikke det ville det ikke være en god måde at komme over skuffelsen på? :)

Men vil lige huske den der med det mulige leje-hus :)

Uhh kan godt forstå at du glæder dig. Det ser bare så skønt ud :)

Redigeret af Jeppesen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, idag får jeg besøg af Belinda og datter Jasmin :)

Det bliver så hyggeligt, gør det :thumbsupsmileyanim:

Det var rigtig hyggeligt :)

1000000 millioner tak for din (og davids) hjælp med mine menu-kort og jeg glæder mig virkelig til at se mit slør igen :)

:):):):):)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Uhh, idag får jeg besøg af Belinda og datter Jasmin :)

Det bliver så hyggeligt, gør det :thumbsupsmileyanim:

Det var rigtig hyggeligt :)

1000000 millioner tak for din (og davids) hjælp med mine menu-kort og jeg glæder mig virkelig til at se mit slør igen :)

:):):):):)

Det var nemlig superhyggeligt!

Glæder mig til at gå igang med sløret, - så skynd dig st sende mig jeres monogram :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:) Vi har bestilt ferie :)

Alene hjemme idag fik jeg den idé at efterårsferien ikke bare skulle gå med ingenting herhjemme. Enten skulle vi være superaktive og få malet lidt og sådan eller skulle vi ud af huset, væk! Ikke ment som at vi nødvendigvis skulle til udlandet, bare et andet sted end her. Jeg begyndte så at kigge sommerhuse og fandt nogle billige nogle, - 1200 kr for en uge i efterårsferien! det var så også bare en kasse uden luksus. :)

David var klar, men ville have mere luksus, der skulle minimum være spa - og den var jeg klar på :carrot:

Det blev så noget dyrere, 2300, men sådan er det, så nu skal vi en uge til Rørvig :thumbsupsmileyanim:

Lige lidt billeder af herligheden

post-32555-1220990462.jpg post-32555-1220990546.jpg

post-32555-1220990501.jpg post-32555-1220990577.jpg

Huset er i 2-plan med spa og sauna, der er én balkon og to terrasser. Der er fælles udendørs swimmingpool (måske ikke lige i oktober måned) og så hører der tennisbane og pentanquebane til boligkomplekset :)

Åh hvor ser jeg frem til en uges ferie :)

Ej hvor skønt... det ser ret lækkert ud... :) håber i får en kanon efterårsferie... og der er jo ikke lang tid til..

Kan man få opskriften på dine muffins... sidder nemlig og bliver total lækker sulten :)

Malene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) Vi har bestilt ferie :)

Alene hjemme idag fik jeg den idé at efterårsferien ikke bare skulle gå med ingenting herhjemme. Enten skulle vi være superaktive og få malet lidt og sådan eller skulle vi ud af huset, væk! Ikke ment som at vi nødvendigvis skulle til udlandet, bare et andet sted end her. Jeg begyndte så at kigge sommerhuse og fandt nogle billige nogle, - 1200 kr for en uge i efterårsferien! det var så også bare en kasse uden luksus. :)

David var klar, men ville have mere luksus, der skulle minimum være spa - og den var jeg klar på :carrot:

Det blev så noget dyrere, 2300, men sådan er det, så nu skal vi en uge til Rørvig :thumbsupsmileyanim:

Lige lidt billeder af herligheden

post-32555-1220990462.jpg post-32555-1220990546.jpg

post-32555-1220990501.jpg post-32555-1220990577.jpg

Huset er i 2-plan med spa og sauna, der er én balkon og to terrasser. Der er fælles udendørs swimmingpool (måske ikke lige i oktober måned) og så hører der tennisbane og pentanquebane til boligkomplekset :)

Åh hvor ser jeg frem til en uges ferie :)

Ej hvor skønt... det ser ret lækkert ud... :) håber i får en kanon efterårsferie... og der er jo ikke lang tid til..

Kan man få opskriften på dine muffins... sidder nemlig og bliver total lækker sulten :)

Malene

Det er nemlig snart, små 4 uger mener jeg :)

Vil gerne give dig en muffinsopskrift, men jeg bruger ikke altid den samme, så hvad vil du have, den billigste, nemmeste, lækreste, største...?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:) Vi har bestilt ferie :)

Alene hjemme idag fik jeg den idé at efterårsferien ikke bare skulle gå med ingenting herhjemme. Enten skulle vi være superaktive og få malet lidt og sådan eller skulle vi ud af huset, væk! Ikke ment som at vi nødvendigvis skulle til udlandet, bare et andet sted end her. Jeg begyndte så at kigge sommerhuse og fandt nogle billige nogle, - 1200 kr for en uge i efterårsferien! det var så også bare en kasse uden luksus. :)

David var klar, men ville have mere luksus, der skulle minimum være spa - og den var jeg klar på :carrot:

Det blev så noget dyrere, 2300, men sådan er det, så nu skal vi en uge til Rørvig :thumbsupsmileyanim:

Lige lidt billeder af herligheden

post-32555-1220990462.jpg post-32555-1220990546.jpg

post-32555-1220990501.jpg post-32555-1220990577.jpg

Huset er i 2-plan med spa og sauna, der er én balkon og to terrasser. Der er fælles udendørs swimmingpool (måske ikke lige i oktober måned) og så hører der tennisbane og pentanquebane til boligkomplekset :)

Åh hvor ser jeg frem til en uges ferie :)

Ej hvor skønt... det ser ret lækkert ud... :) håber i får en kanon efterårsferie... og der er jo ikke lang tid til..

Kan man få opskriften på dine muffins... sidder nemlig og bliver total lækker sulten :)

Malene

Det er nemlig snart, små 4 uger mener jeg :)

Vil gerne give dig en muffinsopskrift, men jeg bruger ikke altid den samme, så hvad vil du have, den billigste, nemmeste, lækreste, største...?

Jeg er da ret sikker på, at alle ville være glade, hvis du har tid og lyst til at lægge alle 4 ind.. - så kan man (vi/jeg) selv prøve sig frem, og finde sin favorit ??? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer