Purebeauty

B og C's Bryllupsplanlægning 4. oktober 2008

259 indlæg i dette emne

Føler også tiden drøner afsted nu!! Vi har haft senest su-dag og mangler stadig svar fra nogle stykker, 4 af dem har dog fået lov at vente lidt.

Kun 2 sikre afbud og så min farmor og farfar har jeg INTET hørt fra...er SÅ skuffet! Men vil ringe til dem idag...

Så kan vi endelig komme i gang med bordplan + kort osv. Kirkehæftet må dog vente til efter vi har snakket med præsten om 3 uger... tidligere kan det ikke blive da vi først fik afleveret prøvelsesattesten i torsdags... Men det skal vi også nok nå... har jo en fin idé om hvilke salmer fx der skal bruges :ilovebryllupsklar:

Hvor er det vildt!! Om 7 uger sidder jeg ikke her ligeså stille og roligt kl 10 og skriver :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der sker ellers en masse hos dig... dejligt I har et godt overblik over det hele... :thumbsupsmileyanim:

Tror ikke helt jeg har opfattet den med brudepige kjolen?!

Tillykke med milepælen igår... var ikke lige ved comp, da søs er herovre og har været med ud og prøve kjoler idag... dejligt...

Jeg smutter til Grækenland i nat, så må følge op på det hele når jeg kommer hjem...

Du må have det godt til vi snakkes!

:ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Tjuhej hvor det går! :thumbsupsmileyanim:

Igår fik jeg lavet vores bordkort, deeeeejligt, 36 stk, billeder kommer i aften. Synes selv de blev super kønne :ilovebryllupsklar:

Og så skal jeg have ringet til feststedet og aftalt blomster samt natmad, og når natmaden er aftalt kan jeg lave menukortene :cheerleader3: Synes det går stærkt fremad ligenu, men der er selvfølgelig også kun 47 dage tilbage, og indenda er der lige en 70 års fødselsdag, 4 andre fødselsdage og min egen. Desuden skal vi hjælpe min bedste veninde og hendes kæreste og deres datter med at flytte d.20.09 eller det vil sige.. jeg har lovet at lave mad til flytteholdet, de flytter fra Rødby op og bliver nærmest vores naboer :denmarkflag: Ih hvor jeg glæder mig... men vi har også travlt!! For som et ekstra krydderi er vi igang med vores sidste behandlingsforsøg... jow det er med at udnytte tiden maximalt :heart:

0

Del dette indlæg

Jep jep hermed billeder af mine bordkort, simple men endte med at være ret stolt!!

15x6av6.jpg

mcvyp5.jpg

dq4vae.jpg

Og ved I hvad... VI HAR FUNDET KØRSEL :cheerleader3: Vi skal køre i en sort Camaro fra 1965!!! Glæder mig til at modtage billeder fra chaufføren, da min mobil tager rigtig dårlige billeder... Det bedste... det koster kun 2400 kr og så er han med fra 14.30 til 18 cirka og så skal han hjem til 60 års fødselsdag...griner men heldigvis i samme lille landsby som vi har valgt at holde festen :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor dejligt med kørsel og også bordkortene på plads. Det er store ting at krydse af på listen :cheerleader3::loveflag:

Ja det må man sige... det tog hele søndagen at skære og lime de bordkort... Nu mangler jeg kun at skrive navnene :balloons:

Og kørsel er bare så nice, ihhhh den bil kunne sige *vroooooooooooooom* :)

0

Del dette indlæg

Så er det tid til endnu en update, nu hvor tickeren siger kun 40 dage!!

Her er hvad jeg har styr på:

Kirke

Feststed + menu + musik

Frisør

Kjole

Fotograf

Transportmiddel

Bryllupskagen

Vielsesringe - fik min alliancering med 7 sten :cheerleader3:

Bordkort

Ægteskabserklæring + navneskift, mangler dog godkendelse :cheerleader3:

Advokat vedr. ægtepagt

Make-up

Mangler:

Bryllupsnatten

Bryllupsrejsen

Bordplan

Kirkehæfter + Menukort

Vidner - Regner med vores fædre gerne vil være det?? :cheerleader3:

Book'e transport fra feststed -> hjem

Blomster

Brudevals (Har fået cd'en, så skal der bare øves)

Samtale med præsten

Få brudepigekjole hjem fra Kina............

Kan nogen komme på andet der mangler??

Fredag skal det sidste arrangeres med feststedet og vi skal også have aftalt tid med skrædder i denne uge :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op som tiden flyver afsted :cheerleader3:

Igår var der 1 md til brylluppet og dermed i dag >1 måned.... heeeelt vildt!

Idag er vores 25 mdrs kærestedag :17: Og den sidste af slagsen som "blot" forlovede :heart:

Næste gang vi fejrer månedsdag er det med hangovers fra lørdagens kæmpe fest og som Hr. og Fru! Viiiiiiiiiildt! :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja tiden den flyver bestemt afsted... 18 dage tilbage nu, men heldigvis er der styr på stort set det hele :loveflag:

Mangler at printe indholdet i menukort og sætte klistermærker på, printe kirkehæfter og få brudepigekjolen retur. Derudover skal jeg have købt en bolero eller lignende til at tage over skuldrene, havde ikke lige overvejet det kunne være nødvendigt, men så koldt det allerede er blevet er det vist en stor nødvendighed :cheerleader3:

18 dage... viiiiildt!

0

Del dette indlæg

25 for dit vedkommende :cheerleader3::loveflag:

Overraskende nok så er jeg faktisk ikke nervøs... ikke det mindste, men det skal nok komme med SÅ mange der spørger om ikke jeg er nervøs :cheerleader3:

Men det er da lidt vildt der ikke er længere til...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jaaaa helt vildt!! Nu er det i overmorgen og jeg har fuldstændig styr på 98% og overhovedet ikke styr på 2%...

Har bl.a. ikke øvet talen, ved jeg kommer til at tude som en stukket gris, jeg gør det når jeg læser den højt for mig selv...

Skoene er nogenlunde gået til, men kommer nok til at smide dem efter brudevalsen :bearhug:

Og hvordan undgår jeg så lige at blive rundtosset af brudevalsen? Vi har helt styr på at danse den, men hold da op hvor bliver jeg rundtosset...griner

Gæstebogen mangler jeg stadig at lave rammer til billeder og sætte dem i bogen så folk ikke skriver på de sider... :bearhug:

Men derudover er der styr på tingene :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jaaaa helt vildt!! Nu er det i overmorgen og jeg har fuldstændig styr på 98% og overhovedet ikke styr på 2%...

Har bl.a. ikke øvet talen, ved jeg kommer til at tude som en stukket gris, jeg gør det når jeg læser den højt for mig selv...

Skoene er nogenlunde gået til, men kommer nok til at smide dem efter brudevalsen :bearhug:

Og hvordan undgår jeg så lige at blive rundtosset af brudevalsen? Vi har helt styr på at danse den, men hold da op hvor bliver jeg rundtosset...griner

Gæstebogen mangler jeg stadig at lave rammer til billeder og sætte dem i bogen så folk ikke skriver på de sider... :bearhug:

Men derudover er der styr på tingene :bearhug:

Nogle gange kan det hjælpe at fokusere på et sted. Så bliver man ikke så nemt rundtosset. Det er også derfor, at dansere drejer hovedet, som de gør og dette specielt i pirouetter

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer