jeannette

SKUDDAG

78 indlæg i dette emne

Arhh.. - tjekkede lige Br.Vester kirkes hjemmeside og kan se, at det er dér Lisbeth Christensen hører til. Hun kan klart anbefales....

Rart at vide hvis Frede ikke kan - JEG TAKKER IGEN IGEN

Denne site er da genial....Sikker mange gode fif mm man får - OG HELT GRATIS

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::hug::cheerleader3::huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et kæmpe stort tillykke med frieriet og den begyndende planlægning, som jeg kan se, du allerede er i fuld gang med. Glæder mig til at følge din tråd herinde :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

IHH, tak.

Jeg vil også lægge vejen forbi din tråd.

:thumbsupsmileyanim:

Man blive jo helt afhængig af denne site - THI HI :rolleyes:

0

Del dette indlæg

FIK FORTALT MINE FORÆLDRE JEG SKULLE GIFTES, SAMT SPURGT MIN FAR OM HAN VILLE FØLGE MIG OP AF KIRKE GULVET.

ENDNU ET JA

Det kører bare derud af...... :thumbsupsmileyanim:

Eneste minus:

Min tilkommenede er taget på forretningsrejse til USA i 14 dag idag, og jeg skal savne ham indtil d. 14.3.2008

Han er OGSÅ væk på min fødselsdag - :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Go morgen Jeannette..

Det var da et vildt skønt billed af dig..jeg smider også et ind af mig selv...når jeg er lidt længere i bryllups forløbet , man skulle jo nødig røbe for meget.. :cheerleader3:

Godmorgen til dig Jeanette

Du er sikkert lige så lækker, som det billed du benytter nu :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at "se" dig :rolleyes:

KNUZZAR JEANNETTE

Redigeret af jeannette
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1. dag i mine 14 dage uden kærsten.

Datteren & jeg skal til frisøren ( hyggeligt & dyrt) - vi plejer at indtage salonen i 2-2½ time. Vi har morgenmad med, og jeg henter slv kaffe i deres køkken. Nogle gange har vi også vores egne film & musik med.

Hyggeligt sted - hyggelig ejer.

Vi skal være der klokken 10:00

Og i aften skal jeg så være sammen med gamle klassekammerater fra gymnasiet - nogle har jeg ikke set siden 1998 ........ :smolf:

Der skal jeg være klokken 17:30

Så dagen idag går nok hurtig - trods alt.

billed af min datter (som rødhåret):

post-30569-1204358770.jpg

0

Del dette indlæg

Hjemme igen, og måtte straks in på BYLLUPSKLAR, for at se om der var sket noget spændende imens jeg havde været væk ....

UTOLIGT, hvor hurtig man bare bliver afhængig.

"Kom til " at købe endnu 1 bryllups magasin idag

Så nu er jeg oppe på 4....

post-30569-1204416659.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halløjsa

jeg sidder oppe nu og skal også på job :griner:- adr klokken er kvart i :griner:-...

blade købte jeg også i starten, men synes de blev for dyyyre i forhold til hvad jeg fik ud af dem :biggrin:

god arbejdslyst

krammer

Hej Kejzer :rolleyes:

Kan godt forstå DU ikke fik så meget ud af magasinerne ---- DU ER JO MEGA KREATIV --- i modsætning til andre (læs:MIG)

Så jeg bliver nød til at opsnuse alle de ideer jeg kan. :cheerleader3:

God arbejdslyst

KNUZZAR JEANNETTE

0

Del dette indlæg

Hjemme igen efter arbejde samt 2 timers kørsel ( kører datter på efterskole)

Puha, jeg er træt, og her trænger til en kærlig hånd.... men det er nu hyggeligere at "sidde" på BRYLLUPSKLAR.

idag er det så :

2. dag jeg er ALENE : :rolleyes:

så er der "kun" 12 dage til HAN kommer hjem igen :cheerleader3:

Redigeret af jeannette
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Jeannette

Uh, kedeligt med manden på tur - og dig helt alene hjemme.....

Hvis han gør det igen, må vi da lige finde ud af noget - en lille tøsetur/hyggeaften eller noget ???? Desværre er kalenderen fuldstændig booket op for tiden, så denne gang duer ikke.

Men jeg - og alle de andre - er jo lige herinde, og kan holde dig med selskab i denne ensomme tid. :thumbsupsmileyanim:

Knus & Kram

Maya

0

Del dette indlæg

Kæreste Jeannette - Nu er der gået halvdelen af tiden med manden på forretningsrejse, håber du klarer dig, husk du har mange zilla-venner her hvis tiden bliver lang. Kender det godt - HADER at sove uden Kenneth.

Hej karen

Tæller dage til han kommer hjem igen.

Der er desværre også 9 timers forskel så det kan være svært at få snakket sammen.

Man fredag morgen skulle han gerne lande i DANMARK - JUBIII

(så han er IKKE hjemme på min fødselsdag :cheerleader3: )

Og ja, når jeg ikke er på arbejde 1 eller 2, nyder jeg at kunne sidde i min sofa med min lille lap top, og nyder jer ZILLA'er.

Gæder mig hver dag til at se om der er nogle der har lagt en lille hilsen :thumbsupsmileyanim:

KNUZZAR Jeannette

Redigeret af jeannette
0

Del dette indlæg

Hej Jeannette

Uh, kedeligt med manden på tur - og dig helt alene hjemme.....

Hvis han gør det igen, må vi da lige finde ud af noget - en lille tøsetur/hyggeaften eller noget ???? Desværre er kalenderen fuldstændig booket op for tiden, så denne gang duer ikke.

Men jeg - og alle de andre - er jo lige herinde, og kan holde dig med selskab i denne ensomme tid. :cheerleader3:

Knus & Kram Maya

Hej Søde Maya.

Savner ham helt vildt - han har været afsted 2 x 14 dage, med kun 3 uger i mellem.

Tror dog ikke han skal afsted igen forløbig :thumbsupsmileyanim:

Jeg har begravet mig i arbejde ( jeg har 2) og aftaler....

Og ellers er det mig & Lap Top'en på denne skønne site.

I aften har jeg dog valgt at blive hjemme alene, da jeg har kørt mig selv lidt for hårdt, og jeg havde brug for at smide fødderne op.

Skifter mellem krimi på TV, google forskellige ting, læse på BK og rydde lidt op.

Han kommer hjem FREDAG :cheerleader3::):blush::lol:

KNUZZAR Jeannette

0

Del dette indlæg

Takket være en anden dejlig Zilla, er jeg startet på at tjekke lokaler ud, i vores nærområde.... ( så på hendes tråd at de havde booket dette :cheerleader3: )

Lokalet er ledigt, og vi skal hen og kikke nærmere på dem.

Festsalen på ca. 100 m2 har plads til max. 85 personer. Der er rum- og vægbelysning, store vinduer, justerbar udluftning

Ankomstlokalet på ca. 50 m2 med en bar

Køkken på ca. 50 m2 med kogeø, el-ovne, kaffemaskine, pålægsmaskine og opvaskemaskine

20m til bus og ca. 800m til S-tog

PRIS:

For 3 dage, fra kl. 08.00 - 03.00 dagen efter efterfølgende nat, eksempelvis fredag kl. 08.00 til mandag kl. 03.00. 6.200kroner / 600 i Depositum

Prisen inkluderer rengøring.

Så kom jeg til din tråd :cheerleader3: Sikke skønt med en med Zilla der også har taget affæren i egen hånd :loveflag:

Og faldt også over dette lokale i din tråd, ser hyggeligt ud og overvejer om man måske endda selv skal ud og kigge på det, da det trods alt er temmelig centralt i forhold til vores fest! :sm: Og prisen, det er jo total retfærdig!

Glæder mig til at kigge mere i din tråd!

:shooter:

Kh Britt

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer