jeannette

SKUDDAG

78 indlæg i dette emne

Havde været ude og købe 3 langstilket røde roser og morgenmad. :cheerleader3:

På rosene var et lille digt samt spørgsmålet:

VIL DU GIFTE DIG MED MIG ?

Og jeg fik JA :)

Så om 551 dage skifter jeg frøken ud med frue :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af jeannette
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:heart::blush::blink:

:denmarkflag: Stort tillykke herfra.

Hmm 551 dage hvilken dato bliver det mon ?

dato: 29.8.2009 -( Hans fødselsdag :denmarkflag: )

Ej det bliver da bare såå stort. :thumbsupsmileyanim:

JA, det håber jeg... Jeg er forsat helt oppe og køre :)

Nu har vi været kærster i 16 år, så det er ved at være på tide syntes jeg.

Og så kan jeg også bruge denne fantastiske site :cheerleader3:

men puha, hvor er der meget mn skal overveje .... :bearhug:

må ind og kikke på andres tråde... INSPIRATION TAK :respekt:

0

Del dette indlæg

Hejsa...

Kæmpe tillykke med det gode resultat af frieriet.... :)

Jeg venter og venter selv på kærestens frieri, men har lovet ikke at fri, så jeg må vente til han engang er klar....

Jeg vil glæde mig til at følge din tråd...

knus Louise

Jeg håber han snart er klar, og han laver et romantisk frieri, som næsten går over i historie :thumbsupsmileyanim:

Ellers er der jo altid igen om 4 år...... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med ja'et... Al :thumbsupsmileyanim: til kvinder der tager sagen i egen hånd (har en veninde der gjorde det samme)...

Vi kan følges hele vejen til august næste år - der er også laaaaang tid til jeg skal giftes... Kig forbi min planlægningstråd hvis du har lyst...

Ellers: Velkommen til...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med ja'et... Al :) til kvinder der tager sagen i egen hånd (har en veninde der gjorde det samme)...

Vi kan følges hele vejen til august næste år - der er også laaaaang tid til jeg skal giftes... Kig forbi min planlægningstråd hvis du har lyst...

Hej du skønne kvinde.

Har faktisk været på din flere gange :cheerleader3:

Og ja tak til at "låne" fra din tråd ... jeg er ganske ny i dette, og tror ikke jeg har helt tjek på det... :denmarkflag:

Det gør det nok heller ikke bedre at jeg føler mig som en 14-årig skole tøs, selv om jeg snrt bliver 39 :denmarkflag:

Knuzzar herfra :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tillykke med ja'et... Al :cheerleader3: til kvinder der tager sagen i egen hånd (har en veninde der gjorde det samme)...

Hej du skønne kvinde.

Og ja tak til at "låne" fra din tråd ... jeg er ganske ny i dette, og tror ikke jeg har helt tjek på det... :cheerleader3:

Det gør det nok heller ikke bedre at jeg føler mig som en 14-årig skole tøs, selv om jeg snrt bliver 39 :cheerleader3:

Knuzzar herfra :cheerleader3:

:cheerleader3: Dejligt at du har besøgt "mig"... Stjæl du bare løs hvis der er noget du synes du kan bruge...

Jeg troede ALDRIG jeg ville blive zilla, men efter vi blev forlovede har det vist sig at de gener VIRKELIG trænger igennem i voldsom grad... Tror min stakkels kæreste har fortrudt vi ikke bare blev gift "hurtigt" nu her i år ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med ja'et... Al :cheerleader3: til kvinder der tager sagen i egen hånd (har en veninde der gjorde det samme)...

Hej du skønne kvinde.

Og ja tak til at "låne" fra din tråd ... jeg er ganske ny i dette, og tror ikke jeg har helt tjek på det... :cheerleader3:

Det gør det nok heller ikke bedre at jeg føler mig som en 14-årig skole tøs, selv om jeg snrt bliver 39 :cheerleader3:

39 det er sgu da ingen alder..manner hihi TILLYKKE :cheerleader3: ..er selv ved at runde de 40 ..og skal selv giftet..sååååååå.. klart man føler sig som en på 14 år... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej du skønne kvinde.

Og ja tak til at "låne" fra din tråd ... jeg er ganske ny i dette, og tror ikke jeg har helt tjek på det... :)

39 det er sgu da ingen alder..manner hihi TILLYKKE :cheerleader3: ..er selv ved at runde de 40 ..og skal selv giftet..sååååååå.. klart man føler sig som en på 14 år... :cheerleader3:

Dejligt at vide jeg ikke er den eneste hvor alder & opførelse ikke p.t. passer

på en dejlig, varm berusende måde. :cheerleader3:

:cheerleader3:

Knuzzar

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer