Marc&Anja

Stofservietter??

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg har fundet en hjemmeside, som sælger billge tekstil/stofservietter.. Den hedder www.vitro.dk

Så kommer man ind på forsiden, og ud til venstre er den en spiseseddel, og der trykker man ind på festartikler, og videre inde trykker man så på "salg a bordpunt mm. Og skulle der gerne komme en serviet rubrik op. der ligger inde. til 3.75 kr stk.

Håber det kan bruges lidt.

Vh anja

0

Del dette indlæg

Vitro.. hvordan kan jeg glemme den butik.. Jeg bor jo i holbæk og har altid elskede den, og når jeg så er i fuld gang med at panlægge mit bryllup har jeg glemt butikken.. Tak for linkede.. Smutter snart forbi:-) :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

hvor ligger det helt præcis?? :cheerleader3:

Jeg bor jo rimelig tæt på grænsen nemlig.

Vh Anja

Hej Anja

Åhh ha' da...griner.....skal jeg lige forhører mig om med manden og så må han lige skrive det.......jeg havde faktisk sagt, at hvis ikke vores var blevet holdt ude, ja så havde jeg købt ALT dernede, selv store flotte stearinlys koster en slik..............

Gitte

0

Del dette indlæg

Hejsa

De servietter hos vitro er bare papir servietter i tyk kvalitet, hvis man skal have stof servietter skal de lejes enten hos et vaskeri hvis man har et i nærheden og de lejer ud til private ellers skal man leje hos et udlejnings firma, men kender kun et i Nordjylland.

Med venlig hilsen Hanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer