Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

HVor er de fine :heart:

Tak søde Belinda.

Rigtig fine hjerter :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Taaaak søde...

ej, hvor er de søde!! :heart::) sådan nogle bliver jeg næsten nødt til at eje... desværre kan jeg ikke komme på ebay fra arbejde, så jeg må vente til jeg kommer hjem :)

Ja ikke?? Kan godt forstå at det er nogle du overvejer...

De er bare rigtig søde, de hjerter :boohoo:

Tak søde Anja...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meget fine hjerter du har købt :heart::):heart:

Får vi en tester på et tidspunkt med en serviet?? Eller skal man væbne sig med tålmod og vente til brylluppet??? :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::boohoo:

Tak søde... Jeg har ikke lige leget med en serviet, men har dog prøvet at trække dem på et bånd... Synes det er sååå fint! Hvad siger i?

Kram Heidi

post-22484-1224870183.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom jeg endelig forbi igen...

Hvor er dit nye hår blevet fint... altid dejligt med forandring!

Sikke nogle flotte kager! Det er du da bare vildt dygtig til! :thumbsupsmileyanim:

Super søde hjerter! :cheerleader3:

Hej søde - velkommen tilbage hertil og ikke mindst tilbage til bryllupsplanlægningen. Pas nu på dig selv! Og tak for de søde ord!

Hej Heidi

Hvor meget har du betalt for dine hjerter for hvor mange? Og hvor er de fra?

På forhånd tak, Ane

Hej Ane.

Jeg har købt dem på Ebay - her er linket til sølger klik klik De kostede 2,65 pund for 25 hjerter og ca. 2 pund i fragt. Jeg købte så 4x25 hjerter og kom af med ca. 5 pund i fragt. Det er en super service de har på den side - jeg betalte den ene dag og samme dag fik jeg en beskedom, at nu var de sendt. Så der gik kun 2 dage så havde jeg pakken!!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er vist ved at være lidt tid siden jeg har skrevet ved dig... Har dog fuldt med på sidelinien :hug:

Flot bilmagnet! Overvejer at købe det samme :rolleyes:

Rigtig flotte hjerter, det ser bare ski.. godt ud på bånd!! :rolleyes:

Taaak søde!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Nu er det efterhånden ved at være en uge siden jeg oplevede min såkladte venindes sande ansigt... Jeg har været SÅ skuffet og det har fyldt meget i mit hoved - faktisk så meget at jeg har haft svært ved at abstrahere fra det. Men nu er det kommet lidt på afstand, og har egentligt brug for at høre fra nogle andre, om det er mig der er helt galt på den...

Det har over en længere periode været sådan, at min veninde (D) har været fjern, og vi har ikke set hinanden ansigt til ansigt siden tidlig sommer. Dog har vi skrevet sammmen via sms hver dag, hvor vi udvekslede dagens planer og des lige. Morten og jeg har desuden et hold venner (G+B), som er blevet venner med D og hendes mand igennem os, og i sidste uge skrev G så og spurgte hvordan vores december ser ud, for vi skulle jo gerne have fundet en dag til julefrokost for os alle. Jeg siger, at vi har to lørdage som er optaget og derfor kun har en lørdag i december tilbage - inden jul... Det var fint nok for dem, men nu kommer hele missæren... Da G så hører D til, hvordan det passer dem, så flipper D helt ud... Jeg fik en sms besked om, at der jo ikke var meget at vælge imellem, og det var bare rigtig træls kunne jeg tolke på hendes besked. Jeg skrev så tilbage at jeg ikke kunne forstå, at det skulle være så stort et problem, da der jo var rigeligt med fredage eller som et helt andet alternativ, var der jo også hele januar. Men det kunne ikke passe ind med dem, og min tolkning på det hele blev, at det skulle være et problem for at være et problem og intet andet. (Det skal lige siges, at vi flere gange har oplevet at det var et problem at komme når de var inviteret- blandt andet til min dimmisionsfest i sommers og også til Mortens fødselsdag her i oktober. Og det til trods for, at vi ALTID er tidligt uden med indbydelser.)

Efter nogle sms´er frem og tilbage kom der en sms fra D om at det virkede som om, at vi slet ikke ønskede en julefrokost og at jeg skulle være velkommen til at modargumenter, og da jeg ikke mente at denne påstand holdte vand - og ikke ville blive ved med at skrive (skrevne ord misforståes SÅ let), valgte jeg at prøve at ringe hende op. Men ingen svar... Så ventede jeg til dagen efter og prøvede da både at ringe til hendes mobil og fastnet, men intet svar. Endnu en dag gik og jeg ringede igen - stadig uden svar. Ca. 2 timer efter mit missede opkald på 3. dagen får jeg en sms fra hende om, at hun ikke magter at snakke med mig. Det var så nok her jeg tabte underkæben et stykke tid - og da jeg endelig fik samlet den op igen, blev jeg både sur og ked af det. Hvad er hun for en veninde, hvis hun ikke magter at snakke med mig om noget så simpelt som en tydelig misforståelse!!???

Er jeg helt galt på den her, eller er det min "veninde" der ter sig??

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Hej Heidi

Jeg kender jo slet ikke (for)historien, men jeg ville bare lige sige, at jeg synes, at det er rigtig godt, at du valgte at ringe op... og blev ved med at ringe. Synes, det signalerer, at du er ude på at løse problemet på en voksen måde.

Håber I finder ud at det... det eneste råd jeg synes er godt, er at "holde det ovre i dig selv"; dvs. holde dig til at fortælle hende, at "du bliver ked af det, når hun siger xxx" og afholde dig fra at sige "du er xxx" - det er så farligt at definere den anden, når man skændes.

Held og lykke! Det er super frustrerende med den slags...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer