Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Den første og nummer 4 er helt vildt flotte til dig!!!!!! :) De sidder virkelig godt på dig!!!! :bestwishes:

Tak skal du have! Kjole nr.1 var den første kjole jeg overhovedet prøvede og var total hooked - lige indtil jeg kom i den sidste af kjolerne jeg har lagt billeder ind af!

Den 1. kjole, du har billede af. Den er bare rigtig flot til dig :lol:

Håber du havde alletiders dejlige kjoleprøvningsdag :boohoo:

Det var en dejlig oplevelse - meget spændende og lidt surealistisk...

Rigtig sødt smykkesæt og smuuuuuuuuuuuuuuuuuuukke kjoler, du har prøvet. Er det nr. 1 eller den sidste, der evt er favoritten. Det er i hvert fald mine favoritter til dig :cheerleader3::cheerleader3:

Tak søde. Det er faktisk kjole nr. 1 og så den sidste der er favoritterne... Jeg tør dog ikke købe en kjole endnu - men skulle jeg købe idag havde jeg købt den sidste af kjolerne!

0

Del dette indlæg

Allerførst:

Wauw, et flot smykkesæt :cheerleader3:

Jeg synes rigtigt godt om den første og den sidste kjole :lol:

Hvilken en hælder du mest til :bestwishes:

Hej søde! Jeg hælder klart mest til den sidste kjole... Men 1´eren er også et hit! Uhh, det et svært det med kjoler!

Den første er rigtig smuk og sidder super godt på dig :bestwishes::boohoo:

Knus Barbara

Det var også den jeg først faldt for...

Hej

Det er en meget smuk kjole :):bestwishes::bestwishes:

Og smykkerne er perfekte :bestwishes::bestwishes::bestwishes:

Tak skal du have søde Rikke.

Hold da op nogle flotte kjoler du har været i :bestwishes:

Jeg er helt vild med den første du har prøvet - den klæder dig virkelig!! :cheerleader3:

Tak tak, jeps - den er flot, ikk´?

Smukke smukke kjoler.

Jeg stemmer på nr 1 og nr 5 :bestwishes:

Tak tak, jeg er også helt vild med 1´eren!

0

Del dette indlæg

Øv, øv, øv... :bearhug: Jeg er total ynkelig, for jeg ligger hjemme under dynen med ondt i halsen. Mine pensionerede svigerforældre (har været lærere i en menneskealder begge to) havde ellers snakket om, at jeg skulle passe på halsen og især stemmen her i starten, når jeg nu er startet i job. Det havde jeg ikke tænkt så meget over men skal da lige love for, at jeg er blevet indhentet af min hals. Er øm og min stemme er ru (og ikke på den sexede Phoebe måde!! :rolleyes: )

:cheerleader3::):)

Nå, men nok ynk fra mig - hav en dejlig dag alle sammen!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så kom er post til mig - selvfølgelig bryllupsrelateret... Jeg har fået kvadratiske konvolutter i ivory, organza ris kræmmerhuse og sidst men ikke mindst - MIT DIADEM!!! Jeg er total solgt i forhold til det diadem - det er bare SÅÅÅÅ flot og billedet gør det ikke retfærdigt! Hvad siger i tøzer??

Kram Heidi

post-22484-1219847477.jpg

post-22484-1219847485.jpg

post-22484-1219847489.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Heidi, håber at du har det lidt bedre idag. :)

Det er nogle fine indkøb du har gjort dig. Har aldrig ser organzaposer som kræmmerhuse, det var da smart :cheerleader3:

Jeg har lidt svært ved at se diademet, da billedet er meget lille, tror dig dog når du siger at det er fantastisk :rolleyes:

:)

0

Del dette indlæg

Ej, hvor ser det fint ud! :cheerleader3:

Men, søde, må vi gerne se et lidt større billede af diademet? :)

Hi hi, ja kan godt se at det er blevet lige lille nok... Men jeg er en dør til det med at få billederne ned i størrelse... Er der en derkan forklare mig hvordan jeg gør det i Microsoft Picture Manager. Jeg komprimerer bare billederne men det er jo så der den er gået gal!. :)

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, hvor ser det fint ud! :cheerleader3:

Men, søde, må vi gerne se et lidt større billede af diademet? :)

Hi hi, ja kan godt se at det er blevet lige lille nok... Men jeg er en dør til det med at få billederne ned i størrelse... Er der en derkan forklare mig hvordan jeg gør det i Microsoft Picture Manager. Jeg komprimerer bare billederne men det er jo så der den er gået gal!. :)

Kram Heidi

Jeg plejer at åbne billedet i Microsoft Picture Manager og så klikke på "redigerer billeder". Derefter kan du vælge "Tilpas størrelse". Her plejer jeg at vælge ca. 30 % - alt efter, hvor stort billedet er. Ellers vælg ca. 50% og så prøv og reducér det gradvist.

Håber, dette gav mening.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer