Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Så er det imorgen fra 10-12 jeg skal have min sidste eksamen, så vil i lige krydse hvad der krydses kan?? :cheerleader3: Er p.... nervøs men det skal bare gå!!

Kram Heidi

Søde Heidi, den skal du nok bestå :ilovebryllupsklar:

Jeg skal nok krydse for dig :thumbsupsmileyanim:

Hvad er det sidste, du skal op i?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal nok krydse fingre alt hvad jeg kan, og selvføkgelig kommer det til at gå fantastisk :thumbsupsmileyanim:

Følte det selv helt mærkeligt da jeg var færdig, savnede næsten en hue at tage på, så jeg kunne vise omverdenen og jeg havde nået mit mål.

0

Del dette indlæg

Så er det imorgen fra 10-12 jeg skal have min sidste eksamen, så vil i lige krydse hvad der krydses kan?? :cheerleader3: Er p.... nervøs men det skal bare gå!!

Kram Heidi

Søde Heidi, den skal du nok bestå :cheerleader3:

Jeg skal nok krydse for dig :thumbsupsmileyanim:

Hvad er det sidste, du skal op i?

Tak søde... Jeg skal op i mundtlig engelsk... Er ved at have styr på det fagfaglige og det didaktiske men det der grammatik er bare SÅÅÅÅÅ svært...

Jeg skal nok krydse fingre alt hvad jeg kan, og selvføkgelig kommer det til at gå fantastisk :ilovebryllupsklar:

Følte det selv helt mærkeligt da jeg var færdig, savnede næsten en hue at tage på, så jeg kunne vise omverdenen og jeg havde nået mit mål.

Tak søde... Jeg tror også det bliver meget specielt imorgen når det hele er ovre...

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

weeeeeeeee i morgen er du lærer!!!

og så er der ku8n 380 dage til bryllup...

den eksamen der skal sku nok gå godt!!! er jeg sikker på, og skal nok krydse alt hvad jeg kan! :cheerleader3:

uuuuuuh, og husk at sige til morten at han skal have en flaske bobler på køl, og en rose skader aldrig!

Hvor er du sød Janice... :cheerleader3: Men tror nu ikke Morten gør meget ud af det, da vores dag imorgen er meget presset. Vores gudbarn fylder 2 så skal til fødselsdag så snart Morten kommer hjem... :cheerleader3: Men så må vi hygge godt og grundigt i weekenden... :thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ er jeg hjemme... Vil i jøre, hvordan det gik i dag?? Vil i, vil i, vil i??

GIk det godt??

JEPS! SÅ er jeg lærer med en 4´er i mundtlig og en 7´er i skriftlig... JUBIIIIIII Jeg er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad! :bestwishes::thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Tak Janice for de krydsede fingre og tak Marlene for din søde besked om vores gæstebog.

Kram (fra den nyuddannede lærer)

Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:sm: til mig - jeg har jo slet ikke fået skrevet:

:) TILLYKKE :o med at du er lærer, søde!!!!!

Nyd din sommerferie i fulde drag, inden den virkelige verden trænger sig på. :td:

:boohoo: Det er da helt i orden... Jeg løber jo ingen stede... Men tak - jeg glæder mig vildt til sommerferie men også til "den virkelige verden".

:cheerleader3: TILLYKKE med uddannelsen! :cheerleader3:

Tusinde tak Anita. :)

Uuuuh, tillykke med uddannelsen!! :):)

jeg blev selv færdig sidste år som lærer, så jeg husker følelsen.. Det var dejligt!!!!!! :cheerleader3: Vi er godt nok ved at være mange lærere herinde! :cheerleader3:

Tak skal du have søde... Ja jeg har godt nok luret på det - der er RIGTIG mange lærere herinde! :cheerleader3:

Tillykke med dit nye job -flot hjemmeside du har :cheerleader3::bunny_4:

Tak for det Almas. Og tak for rosen...

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev det i dag, at vi skal ud og se det andet sted, som vi har i kikkerten. Det er Sunds Forsamlingshus, og jeg glæder mig til at vi senere i aften kan tage belutningen om, hvor vores fest skal holdes! :cheerleader3: :cheerleader3: :loveflag:

Og igår blev vi enige om, hvad vi skal hedde, når vi nu bliver gift. :) Vi kommer til at hedde Bendhøj Nielsen. Jeg kunne godt have "undværet" Nielsen, men det virker bare mest rigtigt, at det er det som det bliver til. :cheerleader3:

Kram Heidi

Hov jeg faldt lige over det her.... så med en uge imellem, bliver vi begge fru Nielsen'er (ville nu også gerne have haft et mere spændende navn) GUD det lyder gammelt!!

0

Del dette indlæg

I dag er der præcist ½ år til juleaften, men hvad der er mere spændende (i min verden i hvert fald) er, at det præcist i dag er 6 år siden, at Morten og jeg blev kærester. :cheerleader3: Jeg tror Morten har glemt det, men jeg har arrangeret, at vi skal på Vores Restaurant i Herning og guffe stegt flæsk med persillesovs (en favorit for os begge :) ) og jeg har købt et par fedt denim knickers til ham. Han har desuden fået en dvd og en deo i løbet af juni, så det er "kun" knickers han får i dag. -HAHA-

Nå, ville også bare dele min årsdag med de bedste zilla venner i verden! :cheerleader3:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer