Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Tillykke!!! :):bearhug::cheerleader3:

:cheerleader3:

TAK!!! Og du mangler kun 50 dage Malene!!! :fløjt: :cheerleader3:

weeee tillykke, det gør der også hos mig lige om lidt... det går godt nok langsomt :cheerleader3:

TAK!!! Ja det er lige om snart, at du rammer 400 dage... :bearhug: :bearhug:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænkte på, hvad er dine liniefag? og hvilke årgange vil du gerne arbejde på? Min kæreste er lære på Bording skole. Jeg kan da prøve og høre ham om de mangler nogen. Ved at de nogle gange slet ikke får slået stillingerne op... Kan jo ikke love noget, men vil gerne hør ad!!!! Op med humøret det skal nok gå alt sammen!!! :bearhug:

Tak skal du have, men jeg ved at de ikke mangler mig derude - jeg snakker en del med Lars C ("vice inspektøren"). :bearhug: Hvem er din kæreste?? Jeg har været i praktik på skolen, så måske jeg ved, hvem han er..? :bearhug: Jeg har matematik, geografi, engelsk og hjemhundskab på linje. (Bare en lille info)

Kram Heidi

Øv øv at de ikke kunne bruge dig!!! Det er jo også noget af et puslespil med alle de fagkominationer der skal gå op i en højere enhed....

Min kæreste er Søren. Han er pt på 2. årgang. Han har musik, matamatik, idræt og natur og teknik. Jeg ved han har haft nogle praktikanter på et tidspunkt, måske er det dig????

0

Del dette indlæg

Jeg tænkte på, hvad er dine liniefag? og hvilke årgange vil du gerne arbejde på? Min kæreste er lære på Bording skole. Jeg kan da prøve og høre ham om de mangler nogen. Ved at de nogle gange slet ikke får slået stillingerne op... Kan jo ikke love noget, men vil gerne hør ad!!!! Op med humøret det skal nok gå alt sammen!!! :bearhug:

Tak skal du have, men jeg ved at de ikke mangler mig derude - jeg snakker en del med Lars C ("vice inspektøren"). :) Hvem er din kæreste?? Jeg har været i praktik på skolen, så måske jeg ved, hvem han er..? :bearhug: Jeg har matematik, geografi, engelsk og hjemhundskab på linje. (Bare en lille info)

Kram Heidi

Øv øv at de ikke kunne bruge dig!!! Det er jo også noget af et puslespil med alle de fagkominationer der skal gå op i en højere enhed....

Min kæreste er Søren. Han er pt på 2. årgang. Han har musik, matamatik, idræt og natur og teknik. Jeg ved han har haft nogle praktikanter på et tidspunkt, måske er det dig????

Ja det er træls ikke at kunne få arbejde... :fløjt: Men krydser stadig fingre for at noget dukker op! Jeg har ikke haft Søren som praktik lærer, men det har en af mine studiekammerater. Hun hedder Sara og var i praktik sammen med en der hedder Helle. Jeg havde Bo som praktiklærer! :bearhug:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke :sm::loveboard::bearhug:

Jeg sagde det jo til dig, håber at du bliver superglad for at være der :bearhug:

Ja, der var mange der sagde, at jeg blot skulle holde ud, men f*** det har været svært. Men i dag var den der og det er SÅÅÅÅ fedt. Tak for de opmuntrende ord - det har betydet meget undervejs. :kiss: Jeg tror bestemt, at jeg bliver glad for at være der - det virker som en meget åben og harmonisk skole... :unsure:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:sm::loveboard: Så skete det mest fantastiske... :bearhug::unsure:

JEG HAR FÅET ARBEJDE FRA 4. AUGUST!!! På den mest fantastiske skole - FRA 2006!!! ALT er nyt og det virker bare som et fedt sted!! Jeg er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad lige nu!! :bearhug::kiss:

Kram Heidi

:sm: Stort tillyikke med jobbet, Heidi!!! :griner:-

Hvor der det bare godt for dig!!!

0

Del dette indlæg

JEG HAR FÅET ARBEJDE FRA 4. AUGUST!!! På den mest fantastiske skole - FRA 2006!!! ALT er nyt og det virker bare som et fedt sted!! Jeg er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad lige nu!! :bearhug::kiss:

Kram Heidi

:sm: Stort tillyikke med jobbet, Heidi!!! :griner:-

Hvor der det bare godt for dig!!!

Tak cutie. Hvor er du sød...

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Kram Heidi

:sm: TILLYKKE med jobbet! :griner:-

Så lykkedes det! Jeg sagde det jo! :griner:-

Det er SÅ dejligt for dig! Du fortjener det! :loveflag:

0

Del dette indlæg

Kram Heidi

:sm: TILLYKKE med jobbet! :griner:-

Så lykkedes det! Jeg sagde det jo! :b223:

Det er SÅ dejligt for dig! Du fortjener det! :lol:

Tak tak tak. Det er SÅÅÅÅ dejligt. Og tak for de opmuntrende ord tidliger. Det hjalp alt sammen! :griner:-:loveflag:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kram Heidi

:sm::griner:- Weeeeee hvor er det bare godt, og super fortjent...

Nu kan du holde en dejlig sommerferie bare med bryllupsplanlægning og uden bekymringer!! :griner:-

0

Del dette indlæg

:loveboard::bearhug: Så skete det mest fantastiske... :unsure::sm:

Kram Heidi

:b223::lol: Weeeeee hvor er det bare godt, og super fortjent...

Nu kan du holde en dejlig sommerferie bare med bryllupsplanlægning og uden bekymringer!! :bearhug:

Tak søde. Det var bare en kæmpe bekymring der forsvandt! JUBIIIIII... :griner:-

Kæmpe stort tillykke, Heidi! :griner:-:sm::loveflag::balloon:

:bearhug:

Tak skal du have søde.

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

I fredags fik vi et RIGTIG sødt brev fra Mortens faster. :cheerleader3: Vi snakker ikke så tit med hende og hende børn; ja jeg har faktisk aldrig mødt hverken hendes søn eller datter. :cheerleader3: Men fasteren er rigtig sød, og hun skriver blandt andet, at hun er meget glad på vores vegne og at hun har sat et stort X i kalenderen, så hun helt sikkert kommer til bryllup næste år. :thumbsupsmileyanim: Og selv om vi ikke snakker så meget med hende, så spørger hun alligevel ind til mig og mine eksamner og til Morten og hans arbejde... :cheerleader3:

Synes det var så sødt af hende...

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I fredags fik vi et RIGTIG sødt brev fra Mortens faster. :cheerleader3: Vi snakker ikke så tit med hende og hende børn; ja jeg har faktisk aldrig mødt hverken hendes søn eller datter. :cheerleader3: Men fasteren er rigtig sød, og hun skriver blandt andet, at hun er meget glad på vores vegne og at hun har sat et stort X i kalenderen, så hun helt sikkert kommer til bryllup næste år. :thumbsupsmileyanim: Og selv om vi ikke snakker så meget med hende, så spørger hun alligevel ind til mig og mine eksamner og til Morten og hans arbejde... :cheerleader3:

Kram Heidi

Årh, det varmer bare ens hjerte så meget når dem lidt langt ude i svigerfamilien spørger ind til en, og kan huske hvad man laver... Sådan en dejlig oprigtig interesse.

0

Del dette indlæg

I fredags fik vi et RIGTIG sødt brev fra Mortens faster. :cheerleader3: Vi snakker ikke så tit med hende og hende børn; ja jeg har faktisk aldrig mødt hverken hendes søn eller datter. :) Men fasteren er rigtig sød, og hun skriver blandt andet, at hun er meget glad på vores vegne og at hun har sat et stort X i kalenderen, så hun helt sikkert kommer til bryllup næste år. :thumbsupsmileyanim: Og selv om vi ikke snakker så meget med hende, så spørger hun alligevel ind til mig og mine eksamner og til Morten og hans arbejde... :cheerleader3:

Kram Heidi

Årh, det varmer bare ens hjerte så meget når dem lidt langt ude i svigerfamilien spørger ind til en, og kan huske hvad man laver... Sådan en dejlig oprigtig interesse.

Ja, det er rigtig lækkert, når nogen tænker på en - selv om man ikke kender dem så godt. :)

Tillykke med jobbet, søde...! :cheerleader3:

TAK skal du have søde!! :bearhug:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer