Guest sysserpigen

Hvad ønsker i jer i morgengave!!!

50 indlæg i dette emne

Jeg har ikke tænkt mig at ønske mig noget.. Jeg har det nok lidt sådan, at hvis jeg skal have en morgengave, så skal det være, fordi han har et eller andet, som han gerne vil give mig. :thumbsupsmileyanim: Jeg synes, at ønskeseddeler hører sig jul og fødselsdage til. (Nå ja og så selve festen selvfølgelig..)

Men jeg regner med at kigge efter et ur til Kim.

Janne.

Iiih sådan her ar jeg det også.. Jeg bryder migheller ikk om tanken om man ønsker sig noget..

Jeg tror måske jeg kunne finde på at købe C:S:I colelction til min mand, for det var det vi altid så da vi boede i vores første lejlighed sammen (1. vær.) det signalere OS så meget.. ellers måske nogle manchetknapper med vores monogram ( i så fald får han det om morgen inden vi skal i kirken ;) )

FULDSTÆNDIG min tanke. Man kan ikke ønske sig en morgengave (i min verden!) Vi valgte det fra, da vi syntes vi gav en dejlig bryllupsfest til hinanden. -Men jeg synes det er en dejlig og smuk tradition

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi har aftalt ikke at give hinanden noget, vi tager på bryllupsrejse 2 dage efter og besluttede at vi gemmer vores penge dertil.

Men jeg synes ideen om en morgengave er rigtig sød og hvis vi skulle have det skulle det nok være noget jeg kunne bruge flere år i fremtiden, et smykke , et ur eller sådan noget :carrot:

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Jeg skal lige på banen her, da jeg har et spørgsmål, som drejer sig om "morgengaven".

Vi venter barn til november, og med bryllup, ny bil, sommerferie, etc. er der ikke så mange penge at rutte med. Vi har derfor aftalt, at morgengaven til hinanden ikke må koste mere end 300kr!!! Er der nogen af jer, som lige har en genial idé til, hvad jeg kunne overveje?? Jeg har tænkt smykker, men det er en lidt anden prisklasse. Jeg kunne desuden godt tænke mig at give hende noget unikt - forslag????

Hilsen

Michael

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Jeg skal lige på banen her, da jeg har et spørgsmål, som drejer sig om "morgengaven".

Vi venter barn til november, og med bryllup, ny bil, sommerferie, etc. er der ikke så mange penge at rutte med. Vi har derfor aftalt, at morgengaven til hinanden ikke må koste mere end 300kr!!! Er der nogen af jer, som lige har en genial idé til, hvad jeg kunne overveje?? Jeg har tænkt smykker, men det er en lidt anden prisklasse. Jeg kunne desuden godt tænke mig at give hende noget unikt - forslag????

Hilsen

Michael

Jeg har hørt at en graviditetsmassage skulle være himmelsk for den vordende mor....

Det var da en idé til en morgengave som kunne give din kone lidt wellness i den sidste ventetid op til fødslen...

Kender ikke prisen, meeen kunne ikke forestille mig at det lå langt over de 300 kr.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Hilsen

Michael

Hvad med:

- Teater- eller koncertbillet

- Romantisk middag - særligt arrangeret kun for jer to fx picnic, baggårdsmiddag bag en restaurant etc.

- Spa

- Tatovering af jeres monogram på dig selv

- Et træ til haven

- Pandora smykkevedhæng fx en kirke

- Hjemmelavet scrap-bog med billeder og små tekster fra jeres bedste minder, kærligheds-citater (jeg ville falde i

svimer, hvis min mand lavede sådan en!!!)

0

Del dette indlæg

det er muligt, man måske "IKKE BURDE" komme med ønske til morgengave, men når manden beder om det, så kan man vel godt ikke :rolleyes: plus han har lat det han mangler, så han har sagt han ønsker sig en kædesav :cheerleader3: Jeg har nu tænkt mig at fri til ham i USA og blive gift af Elvis i vegas :thumbsupsmileyanim:

jeg ønsker mig en IPOD :7himmel:

0

Del dette indlæg

det er muligt, man måske "IKKE BURDE" komme med ønske til morgengave, men når manden beder om det, så kan man vel godt ikke :cheerleader3: plus han har lat det han mangler, så han har sagt han ønsker sig en kædesav :ilovebryllupsklar: Jeg har nu tænkt mig at fri til ham i USA og blive gift af Elvis i vegas :thumbsupsmileyanim:

jeg ønsker mig en IPOD :cheerleader3:

Jeg ønsker mig denne her :cheerleader3:

ck

post-33837-1213207755.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da vi blev gift. Gav jeg M. et foto af vores to piger ( på 2 mdr. og 15 mdr. dengang) og mig (jeg fik min søter til at tage det) og kom det i en guldramme. Hvor blev han rørt da han åbnede gaven op.

Jeg fik et flot smykkesæt af M. med halskæde, armbånd og ring med sten i alle tre dele. Vi var ellers enige om, at vi ikke ville give hinandn morgengave, men vi snød hinanden alligevel :bestwishes:

0

Del dette indlæg

tja jeg har ikke sagt nogle ønsker højt - for da jeg bragte emnet på banen,lød han ikke til at morgengave var nødvendigt.... :bestwishes:

og jeg må inderømmme jeg har ikke lyst til at få en påtvunget gave - men vil heller have en gave som giveren/han virkelig har lyst til at give...

man har jo et standpunkt til man tager et nyt :thumbsupsmileyanim:

tror stadig Ronnies mening om morgengave er den samme - men jeg har besluttet mig for at give ham billeder af mig selv og hans bil - som jeg jo også har skrevet om i egen tråd... :thumbsupsmileyanim:

jeg tror enlig ikke jeg får noget af ham... ved det ikke... men det her er bare en gave han vil elske, så det må han have :blink:

0

Del dette indlæg

Min kæreste har spurgt, hvad jeg ønsker mig, og han har fået svaret, at han selv skal finde ud af, hvad jeg skal have.

Han skal vælge en ting, som han synes symboliserer mig, og som nogle også nævner, så synes jeg heller ikke, at en ønskeseddel hører til, når det gælder morgengaver.

Lige på det her punkt holder jeg mig til traditioner, som jo siger, at det er en symbolsk gave, som ikke kan "måles og vejes" - det er tanken og symbolikken i gaven, der er det vigtige.

0

Del dette indlæg

Hej

Da vi blev gift for 2 år siden ( hvor går tiden dog hurtig :thumbsupsmileyanim: ) købte jeg Kleopatra kæden + vedhænget i hvidguld og ønskede mig ørestikkerne,

som jeg dog også have på til brylluppet

Jeg gav Henrik et tandemspring :bestwishes: som han blev rigtig glad for, og han skal da også springe igen sidst på sommeren

:thumbsupsmileyanim: Heidi

post-7757-1213267063.jpg

post-7757-1213267092.jpg

post-7757-1213267104.jpg

post-7757-1213267115.jpg

post-7757-1213267157.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke sagt nogen ønsker højt til Søren, for synes ikke det skal være sådan en slags gave. Han siger at han har vidst siden han friede hvad jeg skulle have, så er jo lidt nysgerrig... Han har altid været fantastisk til at give mig gaver - har altid ramt helt plet - så det gør det jo bare endnu mere spændende. Jeg tror han skal have en rigtig dejlig (læs: grim) læderlænestol af mig :bestwishes: Det ved jeg bare at han vil dø over.

0

Del dette indlæg

Ja jeg synes godt nok også at det er svært at "ønske" sig noget, har ikke engang selv en idé om hvad det skulle være.. for at fået SÅ mange smykker af ham og rigtig dyre smykker, så vil jo gerne gå med det hele.. og det kan man heller ikke..

Og selvom at jeg synes at smykker er den "rigtige" morgengave, så har jeg ikke den fjerneste idé om hvilket smykke det skulle være.

Men ja et eller andet personlig-romantisk, som en Scrap-bog eller ligende ville da være super romantisk.

0

Del dette indlæg

Min stakkels mand (der i øvrigt har givet mig masser af fantastiske gaver!) synes, det var forfærdelig svært at finde på en morgengave til mig og ville gerne have en ønskeseddel. Det har han fået - og det synes jeg slet ikke, der er noget galt i.

Hvorfor skulle han være ved at gå i spåner over måske at købe noget, som jeg ikke bliver helt vild med? Og helt ærligt piger: Sig nu ikke, at I vil blive himmelhenrykte for hvad som helst - bare det kommer fra hjertet, for det tror jeg bare ikke på ;-) Hvad hvis I fik et mega-grimt smykke, som I aldrig ville gå med - eller kun ville gå med af pligt og kærlighed?

Og nej - det er heller ikke fordi min kæreste ikke kender mig og min stil - han er bare ikke super tjekket udi smykker m.v...

Jeg har ønsket mig en del forskelligt, så han har noget at vælge imellem - eller lade sig inspirere af, for han SKAL bestemt ikke købe et af mine ønsker - de er bare en hjælp. Prisklassen er ca. 2000 kr. - det har vi talt om tidligere er en rimelig udgift for os begge.

Jeg har ønsket følgende:

- Flora Danica-smykke

- Prinsessering

- Guldmedaljon (til at bære billeder indeni)

- Diamantørenringe

- Perlevedhæng i en guldhalskæde

- Originaltegning af min yndlingsillustrator

- Signeret litografi af en kunstner, jeg er meget betaget af, og som også har udsmykket "vores" kirke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hey

Jeg vil lige som nogen af jer andre mene at ønskeseddel høre jul/føsdag til....så jeg vil oz lade det være op til ham...kan evt gi små ideer, hvis han gir udtryk for at være helt på bar bund :smoking:

Men han har før overrasket mig, så mon ik han finder på noget...glæder mig mega meget til at gi ham hans gave :carrot:

0

Del dette indlæg

Vi har slet ikke sankket om det - så jeg VED ikke om jeg får en gave, men tror det . Min kommende mand er ret lyserød romantisk *SS* Herligt! Jeg har selv købt et cigerat etui til ham og nogle manchet-knapper som han dog får på bryllupsdagen ( det er et brudepar) og så tror jeg at jeg vil købe en rigtig flot ligther til ham.

0

Del dette indlæg

Jeg tror ikke vi kommer til at give hinanden morgengaver. Vi snakkede om det i går og vi vil hellere bruge pengene på en bryllupsrejse.

Men umiddelbart hvis vi skulle give hinanden ville jeg også helst have at han selv fandt på noget i stedet for at få en ønskeseddel. Men det kan da godt være at jeg ville komme med lidt hints hvis der var noget jeg virkelig gerne ville have :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Jeg vil lige som nogen af jer andre mene at ønskeseddel høre jul/føsdag til....så jeg vil oz lade det være op til ham...kan evt gi små ideer, hvis han gir udtryk for at være helt på bar bund

Men umiddelbart hvis vi skulle give hinanden ville jeg også helst have at han selv fandt på noget i stedet for at få en ønskeseddel. Men det kan da godt være at jeg ville komme med lidt hints hvis der var noget jeg virkelig gerne ville have

:bunny_4: Tø hø piger - så er vi der igen: Vi må ikke skrive ønskesedler, for morgengaven skal komme fra hjertet, MEN vi kan da godt lige smide et par idéer og små hints efter manden... Er det mon for at der ikke senere er bevis på, at vi også der ikke har kunnet lade være med at stikke vores næse i tingene, at man ikke skal skrive sine ønsker ned? For blande os - det gør vi jo alligevel (nogen af os) :bunny_4:

Det er præcis som med brudebuketten - kan I nikke genkendende til dette her: "Min mand har sørme HELT selv bestilt den"... Godt nok efter at bruden har fortalt ham hvilken form, farve og blomster hun kan lide + instrueret sim mor OG søster i at hjælpe manden med bestillingen, hvis det nu skulle blive nødvendigt...

Ej, sorry - det er kærligt ment - synes bare, det er SÅ skaægt!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Øhh, er det bare os der er helt forkert på den, eller...?? Vi giver ikke hinanden morgengaver - vi er blevet enige om, at festen må være gave nok i sig selv. Desuden mangler vi ikke noget og synes, at morgengaver nemt kan gå hen og blive en stor post på budgettet.

0

Del dette indlæg

Ja som overskriften siger - hvad ønsker i jer...

Håber at der kommer noget inspiration, for jeg er helt blank ;)

Hej.

Min forlovede og jeg er blevet enige om at bestille en "mindetavle" inde fra www.memozz.dk som symboliserer vores særlige datoer, og som altid kan suppleres yderligere. Især sødt med et årsmærke hvert år på bryllupsdagen :-).

Det er selvfølgelig meget individuelt, og her ved vi hvad hinanden giver - vi kunne bare slet ikke modstå ideen! Og vi får så mange andre gaver for folk, så der bliver nok af overraskelser og udpakning......hehe

0

Del dette indlæg

vi skal bygge hus samme år som brylluppet skal stå, så vors pengepung siger ingen bryllupsreejse. Det vil jeg ikke acceptere, så jeghar lagt de penge til side jeg tjente for nyligt på et billede jeg solgte, og sparer videre(aug 2009) Jeg vil give ham 5-6 overnatninger på et hotel og så er jeg sikker på at flyrejsen kan vi blive enige om. Jeg ønsker mig en lang guldkæde til at bære på dagen. :cheerleader3:

knus Sanne

0

Del dette indlæg

Jeg ved hvad jeg får for jeg bestilte det sammen med ham. Der var tilbud på en diamantring som jeg bare så gerne ville have og det tilbud havde de kun en uge og så var der 6 ugers leveringstid på den, så den skulle jo bestilles i god tid. Jeg er allerede begyndt at glæde mig som et lille barn til jeg får min gave.

Jeg synes bestemt ikke der er noget galt med at skrive ønskerne ned og jeg ved hvis jeg bare havde sagt til ham at han skulle komme med en gave fra hjertet ville han gå helt i sort og ikke ane hva han skulle købe.

Han ønsker sig en 50mm linse til hans spejlreflekskamera eller et ur, igen ønsker jeg fodrede ham med for da jeg spurgte ham hvad han ønskede sig anede han det ikke, men så begyndte jeg at spørge om han evt. ønskede sig et pænt ur eller en ny linse til kameraet, og det gjorde han faktisk. Han havde bare ikke selv tænkt over det :cheerleader3:

Havde oprindeligt tænkt mig at give ham boudoir billeder i morgengave men nu hvor jeg er gravid og buler som en flodhest synes jeg ikke ideen er så god alligevel.

Jeg vil hellere hjælpe på vej med ønskerne end få en gave jeg bliver lidt skuffet over, og han er ikke så god til det med gaver og vil gerne hjælpes :loveflag:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer